The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose (/showthread.php?tid=5859)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - The Player - 08-02-2011

Die Chela is trouwens ook wel heerlijk bezig tegen fuckin Dutra da Silva.. Dutra breekt nu net Chela, hopelijk betekend dit exit Chela Undecided Chela 28× gekozen Hakkuh


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Ad Wim - 08-02-2011

Hop, Chela gaat er ook af, die had ik aanvankelijk ook de hele tijd buiten m'n team. Wordt de week van de verkeerde keuzes dit.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - kooltje - 08-02-2011

5 5 kubot :lol:


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Ad Wim - 08-02-2011

Malisse ook al meteen gebroken. Ik ga maar naar bed, geloof ik.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - kooltje - 08-02-2011

chela al terug ad


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Ad Wim - 08-02-2011

Die Dutra speelt wel verdomde goed trouwens. Het is echt geen tank/fix van Chela, zoals tegen Giraldo vorige week.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Ad Wim - 09-02-2011

5-2 in de TB en dan je beide services verliezen :letitallout:


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Ad Wim - 09-02-2011

Poeh, gelukkig pielt ie deze set er iig nog uit.
Nu ook de partij nog.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Roos - 09-02-2011

Relax Ad. Gewoon 3e set bij Chela. Raonic pakt eerste set tegen Malisse :Big Grin


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Haggie - 09-02-2011

Klasse Berankis en Raonic. 2 goede picks gemaakt, zo kan het dus ook :Big Grin

Ferrer :-#


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - mindlight - 09-02-2011

Tennisgido, als je mijn kaartje wilt kan je 'm op komen halen. Geen idee waar je vandaan moet komen, maar je mag 'm hebben.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - kooltje - 09-02-2011

igor =D>

chela hersteld zich helaas

dag 15x malisse


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Haggie - 09-02-2011

Andreev 6-4 =D>
Chela 5-3 in de 3e, finish it!


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - andre - 09-02-2011

Die Malisse is wel kut ja, die had het toernooi moeten en kunnen winnen.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Haggie - 09-02-2011

Pas even die spelling aan Andre, anders krijg je dat zometeen weer. Ik zal niet zeggen waar het typfoutje zat :wink:


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Roos - 09-02-2011

Klasse Chela en Raonic. Mooi weer wat puntjes binnen. Nu Mayer - Andreev. Maakt niet uit wie, alhoewel Mayer natuurlijk meer punten scoort. Straks Giraldo zijn pot nog winnen en dan was het weer een redelijke dag! Trusten.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - kooltje - 09-02-2011

Giraldo er inderdaad af tegen Mello zoals er al een paar hadden verwacht...
Querrey eraf tegen Lacko!

Ik alleen Andreev kwijt, wat een drol, tweede week op rij dat ik hem heb


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Haggie - 09-02-2011

Andreev neem ik vanaf nu ook niet meer serieus nu. Dat 'on fire' is er nu weer vanaf. een gokje met Cuevas laat ik voortaan ook achterwege.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Ad Wim - 09-02-2011

Kijk, dat zijn de betere berichten: Andreev, Giraldo, Querrey en nog wat gasten eruit, en Nishikori, Robredo, Chela, Starace en Mello door. Alleen Malisse is jammer, maar dat zat er in.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - The Player - 09-02-2011

Hmm dit is wakker worden met gemixete gevoelens.. Blij dat Robje en Nishikori winnen en dat Giraldo eruit vliegt. Maar dat Andreev verliest en Chela alsnog wint is weer minder..


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - andre - 09-02-2011

Haggie Wrote:Pas even die spelling aan Andre, anders krijg je dat zometeen weer. Ik zal niet zeggen waar het typfoutje zat :wink:
OK, op jouw verzoek. Was een reactie op de post waarop ik reageerde.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - tennisgido - 09-02-2011

mindlight Wrote:Tennisgido, als je mijn kaartje wilt kan je 'm op komen halen. Geen idee waar je vandaan moet komen, maar je mag 'm hebben.

Bedankt voor het aanbod. Helaas is het alleen te ver om hem op te komen halen.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Scholten! - 09-02-2011

tennisgido Wrote:
mindlight Wrote:Tennisgido, als je mijn kaartje wilt kan je 'm op komen halen. Geen idee waar je vandaan moet komen, maar je mag 'm hebben.

Bedankt voor het aanbod. Helaas is het alleen te ver om hem op te komen halen.

Jammer Tennisgido. En helemaal jammer dat ML, de spil van het forum, voor het eerst sinds lange tijd niet aanwezig kan zijn bij de forumdag Sad Misschien dat The Player het kaartje wel wilt overnemen. Hij heeft denk ik OV, dus kan misschien op één of andere manier kaartje wel ophalen. Vraag is waar en wanneer...


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Scholten! - 09-02-2011

Haggie Wrote:Andreev neem ik vanaf nu ook niet meer serieus nu. Dat 'on fire' is er nu weer vanaf. een gokje met Cuevas laat ik voortaan ook achterwege.



Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - The Player - 09-02-2011

Scholten! Wrote:
tennisgido Wrote:
mindlight Wrote:Tennisgido, als je mijn kaartje wilt kan je 'm op komen halen. Geen idee waar je vandaan moet komen, maar je mag 'm hebben.

Bedankt voor het aanbod. Helaas is het alleen te ver om hem op te komen halen.

Jammer Tennisgido. En helemaal jammer dat ML, de spil van het forum, voor het eerst sinds lange tijd niet aanwezig kan zijn bij de forumdag Sad Misschien dat The Player het kaartje wel wilt overnemen. Hij heeft denk ik OV, dus kan misschien op één of andere manier kaartje wel ophalen. Vraag is waar en wanneer...

Correct, hoop dat ML nog even op het forum komt langs wippen! Wil in principe wel mee naar Rotterdam morgen! Maar het kaartje ophalen in Utrecht moet ik wel weer hoe/wat/waar/wanneer..


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - Ad Wim - 09-02-2011

Mail hem anders. Ik PM je zijn adres wel.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - centre court - 09-02-2011

Prima nacht weer. Zeker de winst van Mello op Giraldo is heerlijk. Ook top dat Querrey er al weer uit ligt.
Verder winnen mijn eigen mannen bijna allemaal. Alleen Andreev is een prutser.
Enkele managers menen nu te kunnen zeggen dat de keuze Berankis/Becker en Raonic/Malisse verkeerd uit lijkt te vallen, maar ik wil dat graag tot eind vd week af wachten. Ik kon bij beide wedstrijden geen keuze maken en alle 4 de mannen konden in dit slappe schema heel ver komen. Alleen hebben ze een lastige 1e ronde. De 2 winnaars moest je gewoon hebben vind ik. Ik vind 't prima dat beide wedstrijden in 2 zijn gewonnen, Berankis en Raonic zullen beide goed in vorm zijn. In de QF tegen elkaar en de winnaar mag 't toernooi winnen. En dan hebben er toch wat gasten een probleem. De volgende bekende managers missen deze jongens:
Berankis: Andre, Kuiper, Arco, Ad en de nummers 6 t/m 9 in de stand.
Raonic: Andre, Ad, Buurs, Stille, Kooltje en de nummers 5 en 6 in de stand.

En het klinkt als een ad wim mode maar ik had als ik had moeten kiezen alleen Becker en Malisse gehad. Graag even de einduitslag van deze week afwachten. En teksten als ''ik word liever 30e met af en toe een medaille en af en toe laatste, als ik maar kan gokken'' kan ik niet zoveel. Maar die discussie is al te vaak gevoerd. Laat het groepje dat zoveel mogelijk punten wil halen gewoon de eigen strategie volgen en laat de gokkers ook fijn hun gang gaan, iedereen tevreden.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - roffaboy - 09-02-2011

=D>


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - centre court - 09-02-2011

Indoortopper Lopez mag wel even van Mayer winnen hier.


Re: Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose - roffaboy - 09-02-2011

ja dat zal zeker niet verkeerd zijn.
moet hij nu wel zijn service houden