The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Rome - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Rome (/showthread.php?tid=679) |
- Ad Wim - 09-05-2006 centre court Wrote:nadal wint in 3. nu moeten ronde 2 en 3 toch ook kunnen lukken.En kwart en halve helemaal. En de finale ook. Wie moet hem stoppen? - centre court - 09-05-2006 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:De meeste tegenstanders van de spelers die jij noemt waren ook gravelspelers, dus dat zegt niet zoveel. De tegenstanders van de spelers die ik noemde zijn behalve RRH allemaal geen gravelspelers. Bovendien heb ik het over grote gravelspelers die dit jaar in finales en halve finales van grote graveltoernooien stonden.Ad Wim Wrote:Ik blijf er natuurlijk mee doorgaan. Je hebt het zo zwaar tegen gesproken. Teken van zwakte als je zegt dat je er nu moe van wordt. 6 vd 10 tegenstanders van de spelers die ik noem spelen liever ergens anders op dan op gravel. maar is er nergens iets te vinden wat de spelers van de baan vinden? - centre court - 09-05-2006 break nalbi en serveer de boel uit. - centre court - 09-05-2006 yeah!! 5-3 nalbi. maak 't af! roddick mag wel winnen van hanescu, als ie dan baghdatis ook maar klopt. - centre court - 09-05-2006 nalbi wint =D> - kooltje - 09-05-2006 mooi david! safin heeft het lastig in ereste games..kom op marat! - centre court - 09-05-2006 gaba heeft al wat potjes in de benen en zo goed is safin ook nog niet in vorm. - kooltje - 09-05-2006 das waar..maar safin uiteraard veel meer kwaliteit - centre court - 09-05-2006 zonder twijfel. hij zal ook vast wel in 2 setjes winnen. - centre court - 09-05-2006 wat zou ToJo kunnen met zijn rentree? - kooltje - 09-05-2006 denk dat hij het lastig krijgt tegn fognini..die leverde een goede kwalificatie af. - kooltje - 09-05-2006 safin mist zelf de breakkansen en nu 0-30 - Ad Wim - 09-05-2006 Jammer van Nalbi. Hij kan nu zo doorknallen naar de halve finale. Roddick mag van mij wel winnen, ik gun het hem wel. - centre court - 09-05-2006 roddick moet zorgen dat baghdatis eruit gaat, dus van mij mag ie ook winnen. - Mist - 09-05-2006 Quote:I'm sure I'll be more nervous than normal tomorrow when I walk out to play Italian qualifier Fabio Fognini. I haven't played a match since Rotterdam, although I've always enjoyed the Rome tournament - the clay is quicker and I like the city.Aldus T Johansson. - Ad Wim - 09-05-2006 centre court Wrote:Volgens mij spelen alleen Tursunov,Sanguinetti en Haas liever op een andere ondergrond.Ad Wim Wrote:centre court Wrote:De meeste tegenstanders van de spelers die jij noemt waren ook gravelspelers, dus dat zegt niet zoveel. De tegenstanders van de spelers die ik noemde zijn behalve RRH allemaal geen gravelspelers. Bovendien heb ik het over grote gravelspelers die dit jaar in finales en halve finales van grote graveltoernooien stonden.Ad Wim Wrote:Ik blijf er natuurlijk mee doorgaan. Je hebt het zo zwaar tegen gesproken. Teken van zwakte als je zegt dat je er nu moe van wordt. - Ad Wim - 09-05-2006 Mist Wrote::8:Quote:I'm sure I'll be more nervous than normal tomorrow when I walk out to play Italian qualifier Fabio Fognini. I haven't played a match since Rotterdam, although I've always enjoyed the Rome tournament - the clay is quicker and I like the city.Aldus T Johansson. - Genomico - 09-05-2006 Klei blijf klei en Nadal is de beste kleier!! - centre court - 09-05-2006 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Volgens mij spelen alleen Tursunov,Sanguinetti en Haas liever op een andere ondergrond.Ad Wim Wrote:centre court Wrote:De meeste tegenstanders van de spelers die jij noemt waren ook gravelspelers, dus dat zegt niet zoveel. De tegenstanders van de spelers die ik noemde zijn behalve RRH allemaal geen gravelspelers. Bovendien heb ik het over grote gravelspelers die dit jaar in finales en halve finales van grote graveltoernooien stonden.Ad Wim Wrote:Ik blijf er natuurlijk mee doorgaan. Je hebt het zo zwaar tegen gesproken. Teken van zwakte als je zegt dat je er nu moe van wordt. wat dacht je van blake dan? en Novak? en Wawrinka kan 't ook beter op HC dan op gravel. - Ad Wim - 09-05-2006 O ja, Blake was ik vergeten. Novak was in zijn dagen het best op gravel. En Wawrinka haalt niet voor niets de halve in Barcelona en wint RG bij de junioren. Anyway, ToJo heeft mijn gelijk bevestigd. - centre court - 09-05-2006 ok. feli. - Ad Wim - 09-05-2006 Als je Safin volgt, dan zie je constant first serve fault staan. Erg frustrerend. - centre court - 09-05-2006 als je safin volgt zie je dat ie 't heel erg moeilijk heeft in de 8e game. gaba mist al 4 bps. - Ad Wim - 09-05-2006 Ja, dat bedoel ik. En dat komt door elke keer die tweede service. - kooltje - 09-05-2006 hijheeft eenhoger precentage in an gaba. 4-4 na 50 minuten. het wordt een marathonpartij. roddick verrassend gemakkelijk tot nu toe - Ad Wim - 09-05-2006 Volgens mij sloeg ie alleen in die game alle eerste fout. En dat was ook meteen de enige game dat hij bp's tegen kreeg. - centre court - 09-05-2006 roddick op tv nu. hij speelt erg goed. - Ad Wim - 09-05-2006 Hij komt er bij mij ook zeker in bij MV. Wil ik daar nog top 10 halen, moet ik risico's nemen. - centre court - 09-05-2006 kooltje Wrote:hijheeft eenhoger precentage in an gaba. 4-4 na 50 minuten. het wordt een marathonpartij. roddick verrassend gemakkelijk tot nu toe bij ToJo staat 't 2-2 na 30 minuten. :eeeek: - buurs - 09-05-2006 centre court Wrote:kooltje Wrote:hijheeft eenhoger precentage in an gaba. 4-4 na 50 minuten. het wordt een marathonpartij. roddick verrassend gemakkelijk tot nu toe 53 punten gespeeld in 5 games :eeeek: :eeeek: :eeeek: Wereldrecord??? |