The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tennis Elbow - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Elbow (/showthread.php?tid=3904)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21


Re: Tennis Elbow - Haggie - 07-11-2008

dat komt op 15a20x winst uit? Moet niet gekker worden...


Re: Tennis Elbow - Elikian - 07-11-2008

Tuurlijk niet. Ranking 500 is 50 punten, dus 3 futures winsten is genoeg om challengers te kunnen doen.


Re: Tennis Elbow - Haggie - 07-11-2008

verkeerd gelezen. Dacht 500punten ipv ranking! Foutje!


Re: Tennis Elbow - Elikian - 07-11-2008

Ik ben inmiddels ook wel wat beter met het netspel .. heb eindelijk een methode ontdekt om die defenders te verslaan. Als je door je versnellingsballen heen bent, gewoon met normale slagen bal in het spel, en langzaam naar voren en dan wegvolleren. Gaat steeds beter.

Ik dubbel nu met een opkomende duitser, Michael Zverev. Murray en Del Potro staan ook 900e op de ranking begin 2005 .. die probeer ik te strikken, maar lukt nog niet Smile


Re: Tennis Elbow - Elikian - 07-11-2008

Na 64 64 in de 1e ronde qualies, nu weer eraf met 64 46 36 in 43 minuten, en dat terwijl ik met *43 voorstond in de 2e set Sad Sad. ZIjn wel mooie potten, maar het moet wel een keertje goed vallen Sad


Re: Tennis Elbow - Elikian - 08-11-2008

QR1: 6-0 6-0
QR2: 5-7 6-3 6-4 <- die gast had 900 skillpunten, wat was ik trots op mezelf Smile
QR3: 3-6 4-6 <- ... maar ik heb er weer niks aan.


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 08-11-2008

Win net van een power baseliner met 946 skillpunten, 6-3. Knappe jongen die mij in futures gaat verslaan. Mijn service wordt ook steeds beter, krijg je meteen het initiatief in de rally.


Re: Tennis Elbow - Elikian - 08-11-2008

Jaaaa, ik heb een ATP Punt! Eindelijk eens door de qualies heen, en de nummer 4 seed verslagen. Had nu net wel dat ik mijn experience punten niet meer kon verdelen door de trainingsuren. Haggie, jij zei dat eerder. Ben ik ze dan kwijt of mag ik ze opsparen tot volgende week?


Re: Tennis Elbow - Haggie - 08-11-2008

je kunt ze opsparen natuurlijk. Als je er voor kiest een week niet te spelen, krijg je daarvoor in plaats 40 trainingsuren! Ik had na mijn overwinning 135 ervaringspunten maar ik kon er maar 50 van investeren door te weinig training!

Als je constant blijft spelen en niet traint, dan gaan je skills weer achteruit.


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 08-11-2008

Ik zit nu alweer in de halve finale van de volgende challenger. Ik ga hierna idd maar eens een weekje rust nemen en mijn mannetje echt goed maken.


Re: Tennis Elbow - mindlight - 08-11-2008

Halve finale challengers inmiddels Ad? :eeeek: Damn, ik was juist blij dat ik een keer een future mocht gaan spelen.


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 08-11-2008

Oh nee, futures natuurlijk :oops:

Ik win wel gewoon bijna alles, maar m'n ranking schiet niet op...


Re: Tennis Elbow - Elikian - 08-11-2008

Je moet gewoon kijken wat je ongeveer nodig hebt om in de qualies van een challenger te kunnen komen. Volgens mij is dat ongeveer 500e ranking plaats. Dat is 3 futures winnen in een heel jaar Wink

Ik heb net Younes El Aynaoui verslagen in de QF en heb nu topseed Flavio Cipolla, nummer 267 tegenover me in de SF. Ben heel benieuwd.

edit: Dat ging nog net goed, maar de finale wel verloren Sad


Re: Tennis Elbow - Elikian - 08-11-2008

Anders, schrijf je eens in voor een kleine challenger. Kom je er niet in heb je je weekje rust Wink


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 09-11-2008

Hop, en mijn tweede future op rij gewonnen. Nu wel ronde de 200 plekken gestegen en ik mag meedoen aan qualis van een challenger :o


Re: Tennis Elbow - mindlight - 09-11-2008

Netjes Ad =D> Hoe is het niveau daar?


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 09-11-2008

Win net de eerste quali-ronde met 6-1 Confused

Beetje hetzelfde als in futures, je speelt ook gewoon tegen gasten van rond de 500, net als in de futures. Waarsch wordt het straks in het hoofdtoernooi een stuk lastiger...


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 09-11-2008

Gekwalificeerd met 6-1 6-1 en 6-0 :o

Maar nu komt het, toernooi zit vol met gasten van tussen de 200 en 300, ben benieuwd...


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 09-11-2008

6-1 gewonnen van 411e van de wereld. Nu tegen de nr 264, maar ik ga er vandoor.


Re: Tennis Elbow - mindlight - 09-11-2008

Netjes Ad =D>


Re: Tennis Elbow - Haggie - 09-11-2008

Klasse Ad! Ik ga zo (toch maar met de zatte kop) nog even spelen.... Maindraw beginnen zo


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 10-11-2008

Nou, van de nr 264 win ik dus ook gewoon 6-1 Confused

Dat vind ik wel echt jammer van het spel; de ranking zegt compleet niks over hoe goed ze zijn.
En dat, als je mannetje beter wordt, je alles wel aardig makkelijk wint. Ik ben nu gewoon op koers om een challenger te winnen, en dat in mijn 9e week :roll:


Re: Tennis Elbow - mindlight - 10-11-2008

Portugal F1 main draw:

Mindlight - M. Ozer 6-4
Mindlight - P. King 6-3
Mindlight - J. Mertl 6-3
Mindlight - S. Giraldo 6-4
Mindlight - R. Bopanna 4-6 6-1 6-4

Eindelijk :-({|= \Big Grin/


Re: Tennis Elbow - Ad Wim - 10-11-2008

Nice! In welke week zit je? In hoeveelste sta je nu?


Re: Tennis Elbow - mindlight - 10-11-2008

811e :8: Slechts 2 plekken onder Gilles Simon
Maar zit inmiddels al wel in week 12


Re: Tennis Elbow - Elikian - 10-11-2008

Ad Wim Wrote:Nou, van de nr 264 win ik dus ook gewoon 6-1 Confused

Dat vind ik wel echt jammer van het spel; de ranking zegt compleet niks over hoe goed ze zijn.
Nee, vind ik ook jammer. Ik kijk ook niet meer naar ranking, maar meer naar skillpunten die ze hebben. Volgens mij hebben ze het spel gewoon in het begin "neergezet" qua ranking punten, maar verdedigend is het nogal wazig. Als zo'n gast een keer een 3e ronde haalt in een Future eerder staat hij nu opeens 300e ofzo en speeltie challengers. Jij speelt ook juniors 10 toch?


Re: Tennis Elbow - Chiel-Montagne - 10-11-2008

Heb nu de demo-versie opstaan, maar zou iemand me kunnen vertellen hoe ik de bal in de hoeken sla? Nu win ik namelijk enkel punten als m'n tegenstander de bal in het net slaat. :wink:

Wel leuk spel, zo op het eerste gezicht, ben wel benieuwd naar de echte versie. Spelen jullie daarin tegen de computer, of tegen online spelers? Hoe moet ik dat precies zien?


Re: Tennis Elbow - Haggie - 10-11-2008

Om in de hoeken te slaan moet je jezelf eerst goed positioneren, vervolgens de slag button indrukken en de hoek met de pijlen aanwijzen.

De online versie speel je tegen de computer, je kunt ook een online spel spelen die gelijk loopt aan de ATP. Eli en ML gingen deze al spelen en ik denk dat ik zelf ook ga spelen.

Voor meer info, lees deze topic van het begin eens door Smile


Re: Tennis Elbow - Elikian - 10-11-2008

Met de trial versie kun je in totaal 10 uur online spelen geloof ik. Gewoon met iemand een tijd afspreken en dan tegen elkaar ballen Smile .. daar is ook een forum voor met een "echte ATP tour", waarbij je dus iedere week een loting hebt, waarbij je op maandag/dinsdag een partij speelt, en als je wint op woensdag/donderdag de 2e ronde haalt etc.

Verder heb je dus offline gewoon een echte wereldranglijst met allerlei toernooien. Als je dat gaat spelen kies dan niet lager dan Junior niveau. In het begin ga je er hard af, maar als je het langzaam doorhebt wordt je zoveel beter dan club echt geen lol meer aan is.


Re: Tennis Elbow - Chiel-Montagne - 10-11-2008

Beiden, bedankt voor de uitleg! Zal eens kijken of ik de hoeken kan vinden, dan ga ik waarschijnlijk ook wel overstag.

Ja, was te lui om het hele topic door te lezen. :wink: