The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Umag, LA en Gstaad - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Umag, LA en Gstaad (/showthread.php?tid=6070) |
Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 28-07-2011 buurs Wrote:Ik besteed er de laatste tijd nog weinig tijd aan. Inmiddels houdt Stille hier een dagelijkse klaagzang en jij een wekelijkse huilbeurt waarin je uiteenzet hoe weinig tijd je wel niet aan je team besteed. Waarom zit je dan wel onder werktijd een uur lang livescores van fucking Paire te posten? Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 28-07-2011 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Kijk, mijn eerdere uitspraken over dat het niet puur om tenniskennis gaat en voornamelijk berekenen is, worden hier maar weer eens bevestigd.Stille Wrote:Waarom wordt gokken met dit spel zelden beloond en gaat een laffe tyfushond als AHM hier 45 punten halen. Inderdaad en dat komt hoofdzakelijk door de maandagavond deadline waardoor de 'laffe managers'' de laffe keuzes nemen. Nog knap dat ik 6e sta. Ik zou het wel eens willen zien als de deadline op maandagmorgen 0900 uur staat... Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Neem die jongen nou niet serieus, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Als het goed gaat, is ie de man en had ie het allemaal voorspeld; als het slecht gaat, besteedt ie er weinig aandacht aan en is z'n motivatie weg. Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 28-07-2011 Ad Wim Wrote:Neem die jongen nou niet serieus, hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Mee eens : Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 28-07-2011 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Kijk, mijn eerdere uitspraken over dat het niet puur om tenniskennis gaat en voornamelijk berekenen is, worden hier maar weer eens bevestigd.Stille Wrote:Waarom wordt gokken met dit spel zelden beloond en gaat een laffe tyfushond als AHM hier 45 punten halen. Oh maar dat heb ik iig nooit tegengesproken. Als 't om tenniskennis gaat hadden jij, Buurs, Stille, Arco(?) en ML wel bovenaan gestaan... Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 28-07-2011 ML tenniskennis? :lol: Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Finish it, AHM! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 28-07-2011 Stille Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Kijk, mijn eerdere uitspraken over dat het niet puur om tenniskennis gaat en voornamelijk berekenen is, worden hier maar weer eens bevestigd.Stille Wrote:Waarom wordt gokken met dit spel zelden beloond en gaat een laffe tyfushond als AHM hier 45 punten halen. Onzin. Dan nog komt 't aan op inschatten hoever een speler komt, euro's per punt berekenen en implied odds inschatten. Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 28-07-2011 Ad Wim Wrote:Finish it, AHM! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 28-07-2011 MP HAIDERRRRRRRRRRRR Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 28-07-2011 HOP! Stillie week! Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Hop! Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 28-07-2011 centre court Wrote:HOP! Stillie week! HOP! Weer een .. week! Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 28-07-2011 Hup Andre! Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 28-07-2011 Jaaa! En nu langs Joesnie! Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 28-07-2011 Vandaag gaat Gil stunten! Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Wawrinka Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 28-07-2011 Klasse Lukzac! Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 28-07-2011 Rugzak houdt dit niet vol. Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 28-07-2011 Hoeveel kansen heb je nodig, Stan? Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Setverlies zou al te treurig voor woorden zijn. Luczak wint niet eens meer op de challenger tour. Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 28-07-2011 Supertroef Lopez op de baan! Ik heb een haat/liefde verhouding met hem! Laat deze week eens positief zijn dan! Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Dit is een NID voor Feli. De volgende ronde, daar gaat het om! Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Prima Feli en Fer, Spaanse homo's. Nu Cilic en Fogna nog. Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 28-07-2011 rochus mist kans na kans... Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Prima uitslagen. Haase heb ik maar opgegeven. Nu partij van de dag, forza Potito! Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Leuke pot hoor. Chela is behoorlijk goed. Waarom speelt die lul vorige week niet zo? Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Hop, set Starace! Re: Umag, LA en Gstaad - Mac - 28-07-2011 Hop, break chela! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 28-07-2011 Chela break voor in de 3e. Finish it! |