The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Umag, LA en Gstaad - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Umag, LA en Gstaad (/showthread.php?tid=6070) |
Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Potito hield het helaas maar 1 set vol, is nu helemaal niks meer. Chela is constant goed gebleven. Dan moet die andere Italiaan het maar doen morgen. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Potito is er nog! Chela al mp gehad op eigen service, maar nu 5-5. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Die dropshots Echt de 25e waarmee ie een directe winner haalt en nu ook zo een op bp tegen en daarna nog een. Geweldige pot! Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 28-07-2011 Potitooooooooo! En Bogo pakt ook Dimitrov nog even, hop! Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 29-07-2011 Chela, ontzettende loser! Ik heb hem veel bescholden en gemeden, nu neem ik hem toch en uiteraard faalt hij! Dom! Komt omdat ik Fognini ook een overschatte loser vind, Starace had ik overwogen maar was toch ook niet aantrekkelijk met een eerste ronde voordat hij tegen nr. 1 geplaatst speelt. Tov andre een behoorlijke domper, en ook voor de weekwinst. Laatste weken lag mijn pech in het begin en mijn geluk aan het eind van de week, wordt nu toch zeker niet andersom??? Cilic moet nu de finale halen, Starace moet Fognini pakken, Almagro moet knallen en Waw max tot de halve. LA nog niet eens bekeken, maar dat is natuurlijk NID: SF Muller-Harrison en Falla-Potro. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 29-07-2011 Hop, ook nog Falla eruit, prima. Muller weg is jammer, maar was de gok waard. Mooiste is nog dat Bogo en Starace beiden gewoon maar 7x gekozen zijn! Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 29-07-2011 Ongelofelijk weer, hoe het dit jaar gaat :lol: Inmiddels m'n 3e speler die binnen een week mp heeft op eigen service en alsnog verliest. 3x viel het in het voordeel van Ad uit.... wanneer haal je me in, Ad? Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 29-07-2011 Kwestie van tijd. Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 29-07-2011 Ik kan niet wachten! Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 29-07-2011 buurs Wrote:Ongelofelijk weer, hoe het dit jaar gaat :lol: Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 29-07-2011 _Tampie Wrote:Chela, ontzettende loser! Ik heb hem veel bescholden en gemeden, nu neem ik hem toch en uiteraard faalt hij! Dom! Je klaagt wel Tamp maar jij bent mijn enige concurrent die ik niet meer kan inhalen en waarin ik zeker een paar honderd punten verlies. Heb niemand meer over en jij nog zeker 3 spelers. Op alle andere heb ik nog goeie troeven als Youzhny, Harrisson en Ramos. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 29-07-2011 Haider breakt terug, kom op! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 29-07-2011 Klasse Nico en Mikhail! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 29-07-2011 Update: Tamp: Almagro def. Wawrinka Potro def. Fish Cilic def. Ferrero Ad: Wawrinka d. Lopez Potro d. Fish Chela d. Ferrero Stille: Almagro def Wawrinka Potro def FIsh Cilic def JCF CC: Youzhny def Almagro Potro def Fish JCF def Cilic Haggie: Almagro def. Giraldo Fish def. Bellucci Robredo def. Fognini ML: Almagro def. Giraldo Fish def. JMDP Fognini def. Ljubicic Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 29-07-2011 Youzh is 't even kwijt. Tandje erbij vechter. Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 29-07-2011 Robredo die zich terugtrekt Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 29-07-2011 Kut AHM, houd het nou eens vast man! Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 29-07-2011 Hop, nu door! Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 29-07-2011 kan jou dit echt nog interesseren, zo'n nutteloos potje? Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 29-07-2011 Verre van nutteloos! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 29-07-2011 0-30! Break 'm! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 29-07-2011 Bp gemist. Nu bp#2. Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 29-07-2011 *3-2 Mikhail! Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 29-07-2011 CC-week Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 29-07-2011 Moeizame game op *4-3. Deuce nu. Beslissende game denk ik. Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 29-07-2011 2 heerlijke punten en 5-3! Finish it! Re: Umag, LA en Gstaad - mindlight - 29-07-2011 Is Buurs weer in z'n frusti periode beland? Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 29-07-2011 5-3. Gaat 'm niet meer worden voor AHM! ](*,) Re: Umag, LA en Gstaad - mindlight - 29-07-2011 Ik dacht, ik pak die laatste game even mee op Sport1, maar die zenden weer eens niets uit? Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 29-07-2011 Keurig Youzhny! =D> |