The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Basel / Valencia - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Basel / Valencia (/showthread.php?tid=4935) |
Re: Basel / Valencia - buurs - 05-11-2009 3-2 murray in de 3e set hij moet snel gaan breaken. Re: Basel / Valencia - buurs - 05-11-2009 0-30 nu 15-30 15-40 ai, erg lange rally. die mag murray niet verliezen. 30-40 en de break! 4*-2 =D> Re: Basel / Valencia - Ad Wim - 05-11-2009 mindlight Wrote:Dat is typisch Troicki, wat een mentale drol, dat wordt echt nooit watInderdaad ja, zo close verliezen van de nummer 13 van de wereld in topvorm, en ook nog eens meerdere keren in de wedstrijd sterk terugkomen, dat wordt echt nooit wat ![]() Re: Basel / Valencia - buurs - 05-11-2009 murray serveert voor de partij hij begint dramatisch: 0-15 goed punt mayer en 0-30.... come on, Andy! WERELDVOLLEY van Murray ![]() 15-30 lelijke return en 30-30 kom eens met een 1e service! mm uit en 1e mp! prachtige rally en goede volley: deuce alleen maar 2e services #-o eindelijk 1e service: 2e mp opnieuw 2e service: deuce mishit mayer en 3e mp ace en GSM Murray =D> Re: Basel / Valencia - buurs - 05-11-2009 Ferrer trekt zich terug ![]() Re: Basel / Valencia - centre court - 06-11-2009 buurs Wrote:Ferrer trekt zich terug Zou mooi zijn als 't zo is. Maakt de Buurs-week(tov Stille) wel weer groter. Re: Basel / Valencia - Ad Wim - 06-11-2009 Het is ook zo, was vanmiddag al bekend. Re: Basel / Valencia - andre - 06-11-2009 Weer een laffe keuze (Montanes) die beloond wordt. Re: Basel / Valencia - buurs - 06-11-2009 andre Wrote:Weer een laffe keuze (Montanes) die beloond wordt. Zegt de koning van de laffe keuzes. Re: Basel / Valencia - Stille - 06-11-2009 Wat een pokke dag gisteren. Ben geloof ik de helft kwijt geraakt en mocht nog van geluk spreken dat Cilic nog won. En dan die wanker (Gasquet) die mp tegen heeft en ook nog wint, de opgave van Ferrer. Allemaal weer in het voordeel van Buurs al kijk ik niet naar hem. Het is nu kwestie van punten verdedigen en de rest niet te veel dichtbij laten komen Re: Basel / Valencia - Haggie - 06-11-2009 Stille Wrote:Wat een pokke dag gisteren. Ben geloof ik de helft kwijt geraakt en mocht nog van geluk spreken dat Cilic nog won. En dan die wanker (Gasquet) die mp tegen heeft en ook nog wint, de opgave van Ferrer. Allemaal weer in het voordeel van Buurs al kijk ik niet naar hem. Het is nu kwestie van punten verdedigen en de rest niet te veel dichtbij laten komen Daar is Buurs2.. ![]() Re: Basel / Valencia - Stille - 06-11-2009 Hoezo? Ik maak nooit laffe teams Re: Basel / Valencia - Haggie - 06-11-2009 Je moet voor die 1e plaats gaan ipv nu zeggen dat je ons van je af wilt houden. Je staat 2100 punten achter Buurs en 1700 voor op ons. Wat kan er nu nog misgaan dan? Re: Basel / Valencia - Haggie - 06-11-2009 Stepanek, GGL en Chiudinelli eruit vandaag en ik ben tevreden! :8: Djoko moet uiteraard winnen! De rest zal me een zorg wezen ![]() Re: Basel / Valencia - buurs - 06-11-2009 Haggie Wrote:Stille Wrote:Wat een pokke dag gisteren. Ben geloof ik de helft kwijt geraakt en mocht nog van geluk spreken dat Cilic nog won. En dan die wanker (Gasquet) die mp tegen heeft en ook nog wint, de opgave van Ferrer. Allemaal weer in het voordeel van Buurs al kijk ik niet naar hem. Het is nu kwestie van punten verdedigen en de rest niet te veel dichtbij laten komen Wist je maar hoe het voelde om te verdedigen :wink: Re: Basel / Valencia - Haggie - 06-11-2009 andre Wrote:Weer een laffe keuze (Montanes) die beloond wordt. :lol: Re: Basel / Valencia - buurs - 06-11-2009 simon mist 0-40 ![]() Re: Basel / Valencia - Mitch - 06-11-2009 Match suspended #-o Re: Basel / Valencia - Haggie - 06-11-2009 ](*,) Re: Basel / Valencia - Mitch - 06-11-2009 En ze zijn weer bezig... En de break voor Youzhny... Re: Basel / Valencia - buurs - 06-11-2009 simon 0 uit 11 ](*,) Re: Basel / Valencia - mindlight - 06-11-2009 Cilic gaat toch niet zo'n Nadal stunt uithalen, waar hij allang op het vliegtuig naar huis had moeten zitten, maar nu het toernooi zal winnen... Re: Basel / Valencia - mindlight - 06-11-2009 Mocht Youzhny de volgende ronde halen, ben ik benieuwd of hij voor de SE in Parijs gaat, of dat hij toch dit seizoen als gesloten beschouwt. Die quali's in Parijs worden in ieder geval niets, dus dat is alvast een goede keuze geweest. edit: onzin ML, hij staat natuurlijk al SF, dus die SE kan nu al aangevraagd worden. Re: Basel / Valencia - mindlight - 06-11-2009 Grote klasse Steppie! Re: Basel / Valencia - centre court - 06-11-2009 Lekker hoor Stepp! Re: Basel / Valencia - Haggie - 06-11-2009 ![]() Re: Basel / Valencia - Ad Wim - 06-11-2009 Sinds wanneer kan die Wawrinka opeens weer tennissen dan? Gisteren nog 3 sets nodig tegen fucking Nieminen... Re: Basel / Valencia - Ad Wim - 06-11-2009 Djoko wint nu elke rally, Wawrinka kan alleen maar serveren. Serveert 2 aces op bp tegen en een ace op deuce en nu dus sp... Re: Basel / Valencia - Ad Wim - 06-11-2009 En de set voor Wawrinka, zo typisch weer dit ![]() Maar goed, dit gaat Djoko nog wel recht breien. Re: Basel / Valencia - Haggie - 06-11-2009 Ad Wim Wrote:En de set voor Wawrinka, zo typisch weer dit #-o :-# |