The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Umag, LA en Gstaad - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Umag, LA en Gstaad (/showthread.php?tid=6070) |
Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 29-07-2011 _Tampie Wrote:Stop maar gauw met kijken dan. Staat al uit. Zelf ik moet wel eens wat op de zaak doen Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 29-07-2011 Stille Wrote:_Tampie Wrote:Stop maar gauw met kijken dan. Koffie halen voor de rest? Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 29-07-2011 Zoiets ja Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 29-07-2011 buurs Wrote:Vamos Nol(li)e! Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 29-07-2011 Wawrinka Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 29-07-2011 Stan the Man! =D> Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 29-07-2011 Niet om aan te zien dit. Ik denk dat ie op op 25 UE in 12 games zit. Weer een gok die verkeerd valt. Jammer! Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 29-07-2011 Mindlight zit zich denk ik af te trekken op Nollie. Oh Nollie, oh Nollie :\ Nou Stille! Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 29-07-2011 Stille Wrote:Mindlight zit zich denk ik af te trekken op Nollie. Oh Nollie, oh Nollie : Nollie is een baas! Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 29-07-2011 Was een grapje he ML : Re: Umag, LA en Gstaad - mindlight - 29-07-2011 Stille Wrote:Mindlight zit zich denk ik af te trekken op Nollie. Oh Nollie, oh Nollie :\ En nu begin ik te denken dat jij een mislukte kloon van Buurs bent :lol: Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 29-07-2011 mindlight Wrote:Stille Wrote:Mindlight zit zich denk ik af te trekken op Nollie. Oh Nollie, oh Nollie :\ Dat zou wel heel erg zijn :-k Re: Umag, LA en Gstaad - mindlight - 29-07-2011 Hoe dan ook, Tampie ziet het goed. Nollie is een baas, de man is duidelijk weer fit en dan unstoppable. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 29-07-2011 mindlight Wrote:Dat is toch ook gewoon zo?Stille Wrote:Mindlight zit zich denk ik af te trekken op Nollie. Oh Nollie, oh Nollie :\ Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 29-07-2011 Vamos Nol, laat ML een hoogtepunt beleven! Re: Umag, LA en Gstaad - mindlight - 29-07-2011 Je zit niet te kijken zeker? Ik beleef hoogtepunt na hoogtepunt hier! Re: Umag, LA en Gstaad - mindlight - 29-07-2011 Vaaaaahaaaaahaaaaahaaaaahaaaaaamooooooooooooos! Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 29-07-2011 :eten: Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 29-07-2011 Go Nollie Go! Waw naar huis, topnieuws zo op de vrijdagmiddag! Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 29-07-2011 Jezus, dit is lekker inderdaad. Niet verrassend, wel erg fijn. Nu Almagro er nog af en het kan echt een topweek worden. Tampie-week! Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 29-07-2011 Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 29-07-2011 Ad Wim Wrote:Jezus, dit is lekker inderdaad. Niet verrassend, wel erg fijn. Nu Almagro er nog af en het kan echt een topweek worden. das elke week toch? Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 29-07-2011 En nu Benne-Verdasco; Benne uiteraard vrij kansloos en ik hoop stiekem op een verrassing, maar dan moet wel Almagro ook winnen anders krijgt Lopez een free ride naar de finale (Ad Wim redenatie; graag in signature plaatsen). Re: Umag, LA en Gstaad - mindlight - 29-07-2011 Wederom verkeerd gekozen Stille, tot volgende week! Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 29-07-2011 Stille Wrote:Ad Wim Wrote:Jezus, dit is lekker inderdaad. Niet verrassend, wel erg fijn. Nu Almagro er nog af en het kan echt een topweek worden. Dit is pas de vierde tampie week dit jaar.... Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 29-07-2011 mindlight Wrote:Wederom verkeerd gekozen Stille, tot volgende week! Doei :beerbros: Originaliteit is ook ver te zoeken bij ML Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 29-07-2011 Opeens heb je het: Youzhny wint Gstaad! Re: Umag, LA en Gstaad - buurs - 29-07-2011 Origineel zijn is lastig als je net een hoogtepunt hebt gehad. Re: Umag, LA en Gstaad - mindlight - 29-07-2011 Je aan eerder gedane uitspraken houden ook als je net weer een teleurstelling heb moeten verwerken. Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 29-07-2011 _Tampie Wrote:En nu Benne-Verdasco; Benne uiteraard vrij kansloos en ik hoop stiekem op een verrassing, maar dan moet wel Almagro ook winnen anders krijgt Lopez een free ride naar de finale (Ad Wim redenatie; graag in signature plaatsen). Lopez NID voor 250 punten! |