The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
TMS Cincinnati - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: TMS Cincinnati (/showthread.php?tid=2541)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23


- Ad Wim - 16-08-2007

SPeciaal voor jullie, de resultaten van Hewitt de afgelopen 6 jaar in Cincinnati:

2x finale en 2x halve finale :o


- centre court - 16-08-2007

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:het wordt met ad elke week gekker. of 't nou of ajax of zijn tennisspelers gaat... totaal de realiteit uit 't oog verloren.
Hij heeft een maatje gevonden hoor cry

Vertel eens wat er zo gek is aan mijn uitspraken, kakkerlakje, ipv zo makkelijk iemand af te zeiken.

en kijk 'm zelf eens. :roll:

dat er nog steeds ajacieden zijn die feyenoordsupporters kakkerlak noemen. :lol:
Hoe komen ze erbij.

en je uitspraken zijn zó ontzettend gekleurd. of je 't nou hier vraagt of op 't voetbalforum, iedereen kan beamen dat jouw uitspraken totaal niet op de waarheid gebaseerd zijn.


- Ad Wim - 16-08-2007

Kan mij het nou schelen wat iedereen zegt, hou jij daar maar lekker aan vast in plaats van met feiten te komen :roll: cry


- centre court - 16-08-2007

Ad Wim Wrote:Kan mij het nou schelen wat iedereen zegt, hou jij daar maar lekker aan vast in plaats van met feiten te komen :roll: cry

ik kom er zelf mee en kan dat weerleggen met de meningen van de rest van het hele forum. dat jij dat niet inziet zegt meer over jou dan over mij.


- Ad Wim - 16-08-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Kan mij het nou schelen wat iedereen zegt, hou jij daar maar lekker aan vast in plaats van met feiten te komen :roll: cry

ik kom er zelf mee en kan dat weerleggen met de meningen van de rest van het hele forum. dat jij dat niet inziet zegt meer over jou dan over mij.
Undecided


- Ad Wim - 16-08-2007

En het is inderdaad heel gek dat ik zeg dat Hewitt beter is dan Almagro :roll: Undecided


- centre court - 16-08-2007

Ad Wim Wrote:Of ben je gefrustreerd dat Federer toch nog wint en Almagro er morgen uitslaat?

nogmaals... het is niet zo slecht dat federer hier wint... dan pakt hewitt in elk geval niet meer dan 45 punten. laatste 10x wint federer zeer eenvoudig van 'm. had ie hier verloren dan had almagro meer kans morgen maar dan had hewitt mss wel 100 punten kunnen halen. het is dus goed zo. en waar hebben we 't over... hewitt pakt moya on fire niet.


- Ad Wim - 16-08-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Of ben je gefrustreerd dat Federer toch nog wint en Almagro er morgen uitslaat?

nogmaals... het is niet zo slecht dat federer hier wint... dan pakt hewitt in elk geval niet meer dan 45 punten. laatste 10x wint federer zeer eenvoudig van 'm. had ie hier verloren dan had almagro meer kans morgen maar dan had hewitt mss wel 100 punten kunnen halen. het is dus goed zo. en waar hebben we 't over... hewitt pakt moya on fire niet.
Hewitt staat 7-5 voor tegen Moya, waarvan de laatste 5x voor Eiwit waren, waarom verliest Hewitt dat dan wel?!


- centre court - 16-08-2007

Ad Wim Wrote:En het is inderdaad heel gek dat ik zeg dat Hewitt beter is dan Almagro :roll: Undecided

is dit je stokpaardje? heb ik 't nooit over gehad. en wat een onzin ook... iedereen behalve federer die er nog inzit is minder goed op hc dan roddick djoko en nadal maar pakken toch minder punten.


- centre court - 16-08-2007

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Of ben je gefrustreerd dat Federer toch nog wint en Almagro er morgen uitslaat?

nogmaals... het is niet zo slecht dat federer hier wint... dan pakt hewitt in elk geval niet meer dan 45 punten. laatste 10x wint federer zeer eenvoudig van 'm. had ie hier verloren dan had almagro meer kans morgen maar dan had hewitt mss wel 100 punten kunnen halen. het is dus goed zo. en waar hebben we 't over... hewitt pakt moya on fire niet.
Hewitt staat 7-5 voor tegen Moya, waarvan de laatste 5x voor Eiwit waren, waarom verliest Hewitt dat dan wel?!

omdat moya hier on fire is, dat kunnen we toch van hewitt nog niet zeggen.


- Ad Wim - 16-08-2007

Waarom niet? Had een lastige 1e ronde, maar dat had Moya ook. Daarna heeft Hewitt het makkelijker gehad dan Moya, die wel heel diep moest gaan om Del Potro te pakken.

En Federer stond ook 4-0 voor tegen Djoko voor afgelopen zondag.


- Ad Wim - 16-08-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En het is inderdaad heel gek dat ik zeg dat Hewitt beter is dan Almagro :roll: Undecided

is dit je stokpaardje? heb ik 't nooit over gehad. en wat een onzin ook... iedereen behalve federer die er nog inzit is minder goed op hc dan roddick djoko en nadal maar pakken toch minder punten.
Helemaal niet, maar daar ging het hier om. En jij schoffeert mij door te zeggen dat het steeds gekker met mij wordt, waar baseer je dat op dan? Of is het gewoon een loze opmerking waarin je Triplexxx na wilt praten?

En onzin dat Hewitt op deze ondergrond beter is dan Almagro :roll:


- Ad Wim - 16-08-2007

Ik ga hier geen aandacht meer aan besteden, ik praat toch tegen een muur. Ik ga de stad in.


- centre court - 16-08-2007

federer gebroken als hij voor de match serveert. hij is echt niet zichzelf.


- centre court - 16-08-2007

Ad Wim Wrote:Ik ga hier geen aandacht meer aan besteden, ik praat toch tegen een muur. Ik ga de stad in.

ga ik er niet meer tegenin is 't nog niet goed.


- Tripplexxx - 16-08-2007

Ad Wim Wrote:ik praat toch tegen een muur.

Je eerste realistische opmerking van vandaag.

Hulde!!!!!


- kooltje - 17-08-2007

Jullie hebben toch je eigen topic jongens!
Blij dat ik goed heb ingeschat dat djoko en roddick niet ver zijn gekomen...


- kooltje - 17-08-2007

centre court Wrote:davy on fire. davy-ferrer wordt onbelangrijk. niet gekozen beide.
:lol:


- kooltje - 17-08-2007

saaie boel hier..kom op JAMES!!!!


- kooltje - 17-08-2007

Goed begin Blake...5-0!! =D>


- kooltje - 17-08-2007

6-1...beter dan vorige week james
JCF ziet helemaal .....


- kooltje - 17-08-2007

ferrero komt er beter in. ik ga pitten...s6 james!


- andre - 17-08-2007

Het verloop van het toernooi lijkt op dat van Hamburg, alleen Querrey is een beetje vreemde eend in de bijt.
Snel gravel en sloom hardcourt maakt ook niet zoveel uit.


- buurs - 17-08-2007

Ad Wim Wrote:O jee, heb je hem weer. Wat heb je nou weer aan te merken? Moet ik speciaal voor jou feiten erbij halen?

Of vind jij Almagro ook beter dan Hewitt op HC? cry

Ik baseer mijn opmerking op de Almagro tegen Nieminen.Dat is de enige partij die ik gezien heb.

Hij speelde gewoon super.
Iedere slag was bijna een winner.
Hewitt slaat bijna nooit winners :wink:


- buurs - 17-08-2007

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:En het is inderdaad heel gek dat ik zeg dat Hewitt beter is dan Almagro :roll: Undecided

is dit je stokpaardje? heb ik 't nooit over gehad. en wat een onzin ook... iedereen behalve federer die er nog inzit is minder goed op hc dan roddick djoko en nadal maar pakken toch minder punten.
Helemaal niet, maar daar ging het hier om. En jij schoffeert mij door te zeggen dat het steeds gekker met mij wordt, waar baseer je dat op dan? Of is het gewoon een loze opmerking waarin je Triplexxx na wilt praten?

En onzin dat Hewitt op deze ondergrond beter is dan Almagro :roll:

alleen op dit moment :wink:


- centre court - 17-08-2007

ik ben wel blij met blake voor de poll maar hij is wel in vorm blijkbaar, dan wordt 't nu echt lastig voor querrey.


- buurs - 17-08-2007

halve finales:

Almagro :8: - Moya

Davy - Blake


- kooltje - 17-08-2007

buurs Wrote:halve finales:

Almagro :8: - Moya

Davy - Blake [-o<



- centre court - 17-08-2007

kooltje Wrote:
centre court Wrote:davy on fire. davy-ferrer wordt onbelangrijk. niet gekozen beide.
:lol:

heb je één van beide dan?


- kooltje - 17-08-2007

ja