The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
#1
Laten we niet vergeten dat er gewoon komende week weer een TMS is!
De loting is minder interessant dan die van Montreal en verwacht dan ook meer dezelfde teams. Vooral het tweede kwart is heel sterk. Bij de andere drie zijn er duidelijke favorieten om door te komen.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/1/posting/2007/422/mds.pdf">http://www.atptennis.com/en/common/Trac ... 22/mds.pdf</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Ik denk dat alleen het 3e kwart interessant is. Federer, Djokovic en Nadal hebben alle 3 een gunstige loting. Roger en Novak zouden het fysiek wel moeten aankunnen. De vraag is of Roddick het redt tegen Mathieu.
Reply
#3
Meteen maar ff de contest ingevuld, kwam op halve finales Federer - Djokovic en Roddick - Youzhny
Reply
#4
Genomico Wrote:Ik denk dat alleen het 3e kwart interessant is. Federer, Djokovic en Nadal hebben alle 3 een gunstige loting. Roger en Novak zouden het fysiek wel moeten aankunnen. De vraag is of Roddick het redt tegen Mathieu.
Mathieu gaat er natuurlijk gewoon af tegen Berdych. En Roddick had er afgelopen week ook geen problemen mee na de week ervoor de finale te halen. En hij heeft nu vanaf vrijdag al rust.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Behoorlijk sterke quali's dit keer met Falla, Benne, Del P, Olivier, Lopez en Spadea die ook nog eens allemaal vrij eenvoudig doorkwamen in een vrij sterke draw. Interessant...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Genomico Wrote:Ik denk dat alleen het 3e kwart interessant is. Federer, Djokovic en Nadal hebben alle 3 een gunstige loting.
Djoko een gunstige loting met oud-winnaar Moya of Nalbi 2e ronde, Canas 3e ronde en Haas, Hewitt of Gasquet 4e ronde?! :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Karlovic begint (hoe kan het anders) zijn 1e set van dit toernooi met .....
jawel een TB..... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#8
En hij verliest hem :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ivo pakt gewoon de volgende 2 TB's...... :razz: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#10
Hij verliest gewoon ook de 2e TB en dus de wedstrijd, terwijl ie zelf 4 bp's gehad heeft en Melzer geen een :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Geen verrassing, de HtH was in deze duidelijk.
Reply
#12
Tja, dat was ie bij Federer-Djokovic ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
chela wint van henman. goed voor de poll. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
delic-ljubo 6-1. 3 breaks. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Jammer, ik had Delic sowieso wel gehad. Nu zal iedereen hem hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
ljubo heeft 3 punten op de service van delic gemaakt in 4 returngames. delic andersom 17. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
kiefer-safin 6-1. hij begint nu gewoon zielig te worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
centre court Wrote:kiefer-safin 6-1. hij begint nu gewoon zielig te worden.

Het valt nog mee voor Marat, 6-3 :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#19
Kiefer gaf nog even een breakje weg, aardige duitser blijft ie toch ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Delic gaat de TB verliezen, maar ja, nu heeft iedereen hem Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
en meteen de break voor ljubo. wat kan zo'n TB toch een wedstrijd omkeren. totaal niets aan de hand voor delic 2 sets lang.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Ad Wim Wrote:Delic gaat de TB verliezen, maar ja, nu heeft iedereen hem Wink
bijna iedereen Smile
Reply
#23
Tja, het zat er natuurlijk in. Heb nog een tijdje getwijfeld om Ivan te nemen. Hij moet toch een keer iets gaan presteren. Maar ik vond het toch een te groot risico, zeker nu ik 8e sta. En Delic won toch dik van Andreev...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
En dan mist Delic een 15-40 op 1-3 #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
4-1 ljubo met moeite =D>
aces, dubbele fouten en een voetfout
Reply
#26
kiefer gaat safin ook kloppen in de tweede set...
Reply
#27
Kom je weer goed weg met Delic, Kolemans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Pfff, Delic op 15-30 twee complete mishits en weg wedstrijd :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Ad Wim Wrote:Tja, het zat er natuurlijk in. Heb nog een tijdje getwijfeld om Ivan te nemen. Hij moet toch een keer iets gaan presteren. Maar ik vond het toch een te groot risico, zeker nu ik 8e sta. En Delic won toch dik van Andreev...

en toen delic net voor de deadline de set met 6-1 pakte baalde je daar nog van omdat je zelf delic sowieso al wilde nemen?! :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, het zat er natuurlijk in. Heb nog een tijdje getwijfeld om Ivan te nemen. Hij moet toch een keer iets gaan presteren. Maar ik vond het toch een te groot risico, zeker nu ik 8e sta. En Delic won toch dik van Andreev...

en toen delic net voor de deadline de set met 6-1 pakte baalde je daar nog van omdat je zelf delic sowieso al wilde nemen?! :roll:

idd :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: