The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2006 (/showthread.php?tid=510)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


- Keyzer - 30-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Keyzer Wrote:Geniaal is misschien wat overdreven, maar het was wel heeeeeeeeeel goed...

Geniaal was het geweest als ze hadden afgesloten met 'Black'... Geniaal was het geweest als het licht NIET was aangeweest bij de laatste vijf nummers... Geniaal was het geweest als ze 'State Of Love And Trust' niet zo hadden afgeraffeld.

De genialiteit is er bij gekke eddie al een tijdje af, dus dit verbaast me allemaal niks. Ik zet zo Rearviewmirror nog maar eventjes op.. Sad

Die uitvoering daarentegen was erg vet... Evenals Porch trouwens, die was ook erg goed...

En Eddie is nog steeds knettergek hoor, die staat zich weer zo kwaad te maken op het podium... Hij wilde ook het publiek in duiken, maar dat stond TSC niet toe.


- Dugarry - 30-08-2006

Dat met het licht lag aan het Gelredome, ze speelden langer dan verwacht. Dat van Black en Once was inderdaad jammer. Ze spelen echter eigelijk nooit alle krakers op een avond. Kan weinig live cd's vinden (ze hebben er veel) waarbij ze Alive, Jeremy, Black, Daughter, Once, Even Flow en Yellow Ledbetter allemaal spelen.

Mooiste nummer van de avond was imo Betterman.


Keyser, waar opende ze ook alweer mee?


- Keyzer - 30-08-2006

Release Me...

Better Man was inderdaad erg mooi... De hele zaal zong mee...


- Dugarry - 30-08-2006

Nu maak ik me klaar voor de Bloodhound Gang en Muse.


- Keyzer - 30-08-2006

Ik zou morgen een dagje gaan stappen met The Bloodhound Gang voor een verhaal, maar dat gaat helaas niet door... Ze komen te laat aan in Nederland om (veel) promo te doen.

Het concert laat ik ook ff schieten, want Tilburg is behoorlijk uit de richting en ik heb gisteren weer eens mogen ervaren hoe kut het is om je tijdens de avondspits met de trein naar de andere kant van het land te moeten begeven.


- Gerben Zonderland - 30-08-2006

Dugarry Wrote:Nu maak ik me klaar voor de Bloodhound Gang en Muse.

Muse lijkt me leuk om eens live te zien. The BHG is vooral geinig vanwege de videoclips.


- Davydoff - 30-08-2006

Keyzer Wrote:Geniaal is misschien wat overdreven, maar het was wel heeeeeeeeeel goed...

Geniaal was het geweest als ze hadden afgesloten met 'Black'... Geniaal was het geweest als het licht NIET was aangeweest bij de laatste vijf nummers... Geniaal was het geweest als ze 'State Of Love And Trust' niet zo hadden afgeraffeld.

Heel goed was het zeker. Echt genoten van het concert, van begin tot eind. Jammer van het Bush gedeelte (waar ik trouwens weinig van verstond), maar dat hoort ook wel weer bij Eddie.

Het leek trouwens wel alsof ze in Arnhem voor het eerst met 30 duizend man te maken kregen. En in de Arena durven ze zelfs geen 2,70 voor een klein plastic bekertje met bier te vragen.

Maar dat mocht de pret allemaal niet drukken. Ik vond het een topavond.


- Davydoff - 30-08-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:Nu maak ik me klaar voor de Bloodhound Gang en Muse.

The BHG is vooral geinig vanwege de videoclips.

Ik heb ze niet zo lang geleden gezien in de Melkweg.... ik vond het wel geinig, maar verwacht inderdaad geen muzikale hoogtepuntjes. Vooral veel kotsen en slaan.


- Dugarry - 31-08-2006

Ik hou wel van een avondje kotsen en slaan!


- Winstonicus - 01-09-2006

yo, zit alweer 4 dagen in de amstersdam arena voor madonna.

morgen komt de produktie binnen 46 trailers, wordt weer lekker druk.

ben wel benieuwd naar de show,

wie gaan er van jullie heen(zal wel niemand heen gaan)


- de nieuwe - 01-09-2006

Winstonicus Wrote:madonna.
wie gaan er van jullie heen
:waf:


- Keyzer - 01-09-2006

Ik heb wel een kaartje (gekregen), maar moet helaas zondag werken... Dus een collegaatje van mij gaat nu...

Was op zich wel benieuwd, na alle ophef in de internationale media. Denk alleen niet dat ik er honderd euro voor zou hebben betaald...


- AssyriskaFF - 01-09-2006

Ik ga maandag Big Grin. Iemand interesse voor die Kruis act? Heb em namelijk op video. Geen slechte kwaliteit. Lijkt me wel tof die act Big Grin.

http://rapidshare.de/files/26236608/06_-_Live_To_Tell.mpg.html


- Keyzer - 02-09-2006

Ik vind het maar een onschuldige act... Oké, ze 'hangt' aan een kruis en draagt een doornenkroon... Snap niet dat al die gristenen door zoveel aanstoot aan geven...

Wat ik veel heftiger vind, is de boodschap die Madonna uitdraagt...


- Dugarry - 02-09-2006

Keyzer Wrote:Ik vind het maar een onschuldige act... Oké, ze 'hangt' aan een kruis en draagt een doornenkroon... Snap niet dat al die gristenen door zoveel aanstoot aan geven...

Wat ik veel heftiger vind, is de boodschap die Madonna uitdraagt...

Ik vind het grote schande. Wij zijn tollerant hier, das oké, maar als we zoiets over die gluiperd van een profeet Mohammed zouden doen dan is de wereld te klein.


- AssyriskaFF - 02-09-2006

Keyzer Wrote:Ik vind het maar een onschuldige act... Oké, ze 'hangt' aan een kruis en draagt een doornenkroon... Snap niet dat al die gristenen door zoveel aanstoot aan geven...

Wat ik veel heftiger vind, is de boodschap die Madonna uitdraagt...

Welke boodschap bedoel je?


- Keyzer - 03-09-2006

Met die zielige kindertjes in Afrika... Dat vind ik persoonlijk schokkender dan een imitatie van Jesus Christ Superstar...


- Gerben Zonderland - 04-09-2006

In het journaal van vanochtend lieten ze de meest gayniale heaumeaux hun zegje doen over het concert en ze vonden het allemaal "zzzzoepejjjjjj".

Het kleine stukje concert dat ze lieten zien was in ieder geval niet te harden, zo vals, uit de maat en schreeuwerig.

Puke


- Winstonicus - 05-09-2006

Yo eindelijk weer terug, weer 9 dagen in die arena rond gelopen. ach ja.

ik heb verder niets met madonna maar show zat perfect in elkaar.

heb niet echt veel gezien van de show(het kruis gemist) maar wat ik heb gezien was top, haar zang was idd niet echt gooed maar vond haar gitaar act erg vet. en ze ziet er lichamelijk nog erg goed uit.


- AssyriskaFF - 06-09-2006

Ik vond de zang best goed. Heb een Live CD van haar uit 1985-1990 en nu zingt ze veel beter.

Kruisact was super. Echt gaaf. Geweldige show.


- de nieuwe - 06-09-2006

AssyriskaFF Wrote:Ik vond de zang best goed. Heb een Live CD van haar uit 1985-1990 en nu zingt ze veel beter.

Kruisact was super. Echt gaaf. Geweldige show.
Puke


- FC Petr - 06-09-2006

de nieuwe Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Ik vond de zang best goed. Heb een Live CD van haar uit 1985-1990 en nu zingt ze veel beter.

Kruisact was super. Echt gaaf. Geweldige show.
Puke

:waf:


- Winstonicus - 06-09-2006

heb nog wel wat foto's gekregen van de show, van 2 meisjes uit estland, die zaten bij mij in het hotel die heb ik even bandjes geregeld voor het eerste vak.


- AssyriskaFF - 06-09-2006

de nieuwe Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Ik vond de zang best goed. Heb een Live CD van haar uit 1985-1990 en nu zingt ze veel beter.

Kruisact was super. Echt gaaf. Geweldige show.
Puke

Hoezo kots?


- de nieuwe - 06-09-2006

AssyriskaFF Wrote:
de nieuwe Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Ik vond de zang best goed. Heb een Live CD van haar uit 1985-1990 en nu zingt ze veel beter.

Kruisact was super. Echt gaaf. Geweldige show.
Puke

Hoezo kots?
Ik vind Madonna Puke


- Winstonicus - 06-09-2006

tis ook niet mij muziek maar het optreden zat gewoon helemaal goed in elkaar


- AssyriskaFF - 06-09-2006

Inderdaad.


- Winstonicus - 06-09-2006

Heb net alle foto's binnen gekregen van die 2 meiden uit estland. Zitten een paar mooie foto's tussen (logisch ook want ze stonden helemaal vooraan) :wink:
[Image: madonna043jc8.jpg]

[Image: madonna045ok6.jpg]


- Dugarry - 07-09-2006

Bloodhound Gang afgelast en verplaatst naar 19 maart.... Sad


- Kleine Jan - 16-09-2006

Vanavond naar BB King geweest in Ayoh, was een gezellige avond.
Niet echt mijn genre maar kon de muziek zeker wel waarderen hoor. Die BB King zit nog vol met praatjes over de vrouwtjes zeg! :lol:

Het voorprogramma was ook zeer de moeite waard, heb alleen geen idee wie het waren :8: