The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennis Manager 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364) |
- centre court - 13-02-2007 Quote:De komende week staat het wereldwijde heren tennis in het teken van de Davis Cup, volgende week gevolgt door de toernooien van Costa do Sauipe, San Jose, Marseille, Rotterdam, Memphis, Buenos Aires, Dubai, Acapulco en Las Vegas. Ook al zo'n aparte passage op de homepage van TM. - Ad Wim - 13-02-2007 Het klopt wel... - centre court - 13-02-2007 Extra raar dus dat ze er weer een potje van maken. - Elikian - 13-02-2007 Ad Wim Wrote:Ik heb er dan ook precies 3centre court Wrote:slechts 1 of 2 spelers in Marseille nemen lijkt me vrij riskant.Meer dan 3 lijkt me helemaal riskant! ![]() - São Paulo - 13-02-2007 centre court Wrote:Extra raar dus dat ze er weer een potje van maken. Raar dat ze er een potje van maken? :8: Die ezels blijven zich maar stoten... - Elikian - 13-02-2007 Ik vroeg me ook al af of dat een serieuze opmerking was ![]() - andre - 13-02-2007 Is het nu de bedoeling dat je je team nog aanpast ? Of kun je het beter laten zoals je het hebt. - Elikian - 13-02-2007 Overigens ook wel een mooie van livescore.com: Cancl. J. I. Chela T.Martin Fin. J. I. Chela 6 6 A.Martin 4 2 - Elikian - 13-02-2007 Moya stond overigens met 62 53 voor ![]() - Ad Wim - 13-02-2007 Er is iets veranderd, ik kan nu iig niemand meer verkopen... - buurs - 13-02-2007 Ad Wim Wrote:Er is iets veranderd, ik kan nu iig niemand meer verkopen... Dus je hebt het wel geprobeerd :8: - Genomico - 13-02-2007 Elikian Wrote:Overigens ook wel een mooie van livescore.com: Was al gemeld :razz: - Ad Wim - 13-02-2007 Ik heb een mailtje terug gehad: Quote:Beste Thomas, - Witte Geit - 13-02-2007 Zonde. Heb nog Horna staan ook. Moeizaam jaar met zo'n spelleiding. - buurs - 13-02-2007 Ad Wim Wrote:Ik heb een mailtje terug gehad: Kan gebeuren toch :8: Iedereen heeft er zijn voordeel uit kunnen halen, dus niet meer zeuren :wink: - Ad Wim - 13-02-2007 Maar jij het meest ![]() - buurs - 13-02-2007 Ad Wim Wrote:Maar jij het meest Tja, ik kwam er vanmorgen pas achter, doordat ik gister vroeg offline was. Het had voor mij natuurlijk heel slecht kunnen uitpakken. :wink: - andre - 13-02-2007 buurs Wrote:Iedereen heeft er zijn voordeel uit kunnen halen, dus niet meer zeuren :wink:Rare reactie van een valsspeler - buurs - 13-02-2007 andre Wrote:buurs Wrote:Iedereen heeft er zijn voordeel uit kunnen halen, dus niet meer zeuren :wink:Rare reactie van een valsspeler Mag ik ook een keer geluk hebben :8: - Overdune - 13-02-2007 centre court Wrote:Quote:De komende week staat het wereldwijde heren tennis in het teken van de Davis Cup, volgende week gevolgt door de toernooien van Costa do Sauipe, San Jose, Marseille, Rotterdam, Memphis, Buenos Aires, Dubai, Acapulco en Las Vegas. En nog een mooie spelfout. Nee, over professionaliteit niet te klagen. - Ad Wim - 13-02-2007 Als het had gekund, hadden ze natuurlijk de teams terug meoten zetten naar 22 uur. Nu is er oneerlijkheid in het spel en dat is natuurlijk het laatste wat je wilt. Kun je beter de hele week niet mee laten tellen. - _Tampie - 13-02-2007 De db is nu dus dicht, en er zijn mensen die na 22:00 nog hebben kunnen wijzigen en dit is niet teruggedraaid? Dan is het voor mij klaar. - RobbieDK - 13-02-2007 Ad Wim Wrote:Als het had gekund, hadden ze natuurlijk de teams terug meoten zetten naar 22 uur. Nu is er oneerlijkheid in het spel en dat is natuurlijk het laatste wat je wilt. Kun je beter de hele week niet mee laten tellen. Iedereen heeft hier gebruik van kunnen maken, toch... - Ad Wim - 13-02-2007 Nu ja, als je dus later naar bed was gegaan of eerder opgestaan, had je Moya eruit kunnen knikkeren. Dat heb ik helaas niet kunnen doen. Ik heb alleen Kendrick kunnen wisselen. - RobbieDK - 13-02-2007 Vanmorgen nog iets veranderd :oops: - buurs - 13-02-2007 Ad Wim Wrote:Nu ja, als je dus later naar bed was gegaan of eerder opgestaan, had je Moya eruit kunnen knikkeren. Dat heb ik helaas niet kunnen doen. Ik heb alleen Kendrick kunnen wisselen. maar jij hebt toch ook gewisseld :roll: - _Tampie - 13-02-2007 Ik kan op mijn werk niet bij tennismanager.nl, deze wordt geblockt omdat het in de categorie 'games' is geclassificeerd. Als de db 's morgens om 10:00 zou sluiten, dan had ik niet meegedaan. Ik heb geen zin om de hele avond / nacht in de gaten te houden of er nog gewisseld kan worden zodat ik optimaal kan profiteren van blunders bij Sportdreams. - Juan Zueco - 13-02-2007 Tsja, weer een fraaie blunder. Managers met 0 afvallers worden nu benadeeld. - Elikian - 13-02-2007 Kan het niet anders dan met je eens zijn Tampie Heb Kuiper hier nog niet gezien .... verwacht van hem een orkaan ![]() - buurs - 13-02-2007 Elikian Wrote:Kan het niet anders dan met je eens zijn Tampie Ik ook |