The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2007
#1
Aangezien de komende weken het forum weinig actief zal zijn, ben ik nu wel benieuwd wie er nog een jaartje aan vast plakken.

Ik ben in ieder geval weer van de partij.
Zoals Tampie al zei, moet 3 keer voor mij scheepsrecht zijn :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Waarom niet Smile Er zit ook wat verslavends aan.

(Sportdreams zal wel te laat door hebben hoe het met die nieuwe Round Robin regels gaat...)
Reply
#3
Ben er uiteraard bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ik heb er nu al weer zin in.
Hopelijk zonder al teveel wijzigingen in de spelopzet, alleen het prijzensysteem
mag wat mij betreft een aanpassing ondergaan.
Reply
#5
Ad Wim Wrote:Ben er uiteraard bij.

Ik zal ook gaan proberen volgend jaar wel de Top20 bereiken.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#6
Ik doe ook op zeker weer mee natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
Wat is een maandagavond zonder met TM bezig te zijn, dus ik ben weer van de partij!!
Reply
#8
misschien dat ik het ook eens ga proberen, al zal ik geen drol idee hebben hoe je het speelt Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#9
Bocaloca Wrote:misschien dat ik het ook eens ga proberen, al zal ik geen drol idee hebben hoe je het speelt Wink

Je dekt je nu al in :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Ik doe ook weer mee, komend jaar maar even wat serieuzer zodat ik niet weer 2 x 0 punten krijg of dat ik Buurs moet smsen.... :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#11
Tripplexxx Wrote:Ik doe ook weer mee, komend jaar maar even wat serieuzer zodat ik niet weer 2 x 0 punten krijg of dat ik Buurs moet smsen.... :wink:

en zet volgend jaar je team open joh. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Volgend ben ik er ook zeker weer bij. Centre Court zal zich echter over mij moeten ontfermen en zal mij scherp moeten houden. Niet dat ik weer twee keer 0 punten in de week krijg :wink:
Reply
#13
Wel saai zo, een maandagavond zonder TM. En het duurt nog zeker anderhalve maand...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik doe ook weer mee, komend jaar maar even wat serieuzer zodat ik niet weer 2 x 0 punten krijg of dat ik Buurs moet smsen.... :wink:

en zet volgend jaar je team open joh. :8:

Doe ik! Volgend jaar is er geen team meer waar ik me voor hoef te schamen :wink:
Reply
#15
buurs Wrote:
Bocaloca Wrote:misschien dat ik het ook eens ga proberen, al zal ik geen drol idee hebben hoe je het speelt Wink

Je dekt je nu al in :8:
:8: goed he
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
ben er ook weer...vanaf januari op dinsdag trainen ipv maandag. dat scheelt een hoop weg gegooide punten
Reply
#17
TM 2007 zal er komen!!! :razz:

Ze zijn bezig met de site :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
??

Ik zie nog niks.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#19
hij is klaar!
Reply
#20
meest gekozen spelers is dus ook onzin. 6 spelers ingeschreven, de vijf met een open team hebben nog geen team en roddick is al drie keer gekozen.
Reply
#21
Ik heb ze net even gemaild en voorzichtig verteld dat ze wel in ogenschouw moeten nemen dat er met het poulesysteem geëxperimenteerd zal worden volgend jaar Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Ik ben er uiteraard weer bij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
centre court Wrote:Ik ben er uiteraard weer bij.
Weer onder twee namen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik ben er uiteraard weer bij.
Weer onder twee namen Wink

Waarschijnlijk gewoon onder 1 naam. Ga de strijd weer met je aan. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik ben er uiteraard weer bij.
Weer onder twee namen Wink

Waarschijnlijk gewoon onder 1 naam. Ga de strijd weer met je aan. :8:
Waarom dan 2 posts dat je weer mee gaat doen? Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
inschrijven is mogelijk!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
zelfs de round robin regel lijken ze door te hebben :eeeek:

Wat een toppers toch bij SD =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
Ik kan me nog niet inschrijven... Krijg een foutmelding.. jullie geen last van blijkbaar?
Reply
#29
Ik heb mij al weer ingeschreven!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#30
buurs Wrote:zelfs de round robin regel lijken ze door te hebben :eeeek:

Wat een toppers toch bij SD =D>

Heb me ook ingeschreven. ze lijken idd de regel met de poules te snappen. nu moet ik 'm eerst zelf nog eens goed doornemen. Klopt 't dat er maar een beperkt aantal toernooien deze nieuwe opzet gaan gebruiken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: