The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Indian Wells - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Indian Wells (/showthread.php?tid=3409) |
Re: Indian Wells - omyaca - 15-03-2008 MP! Re: Indian Wells - kooltje - 15-03-2008 hij doet het! lekker stanislas!! =D> \ ![]() Re: Indian Wells - omyaca - 15-03-2008 Jaaa, mooie overwinning! =D> Dan te bedenken dat hij 6-2 2-0 achterstond :o :razz: Re: Indian Wells - kooltje - 15-03-2008 soderling verliest eerste set :| rochus kansloos Re: Indian Wells - omyaca - 15-03-2008 Hmmm, Ferrer kan het Wawrinka nog erg lastig gaan maken. :| Re: Indian Wells - Overdune - 15-03-2008 Alsof Wawrinka de favoriet is. ![]() Re: Indian Wells - Ad Wim - 15-03-2008 omyaca Wrote:Djoko zwijnt dat Seppi een slechte tb aflevert. Met dit spel gaat hij echt het toernooi niet winnen.Pfff, wat een opportunistische onzin zeg. Zoveel gasten hebben het lastig in hun 1e partij en Djoko wint gewoon prima in straight. Dat het in een TB is, is niet heel goed, maar boeiuh. Laten we niet vergeten dat Seppi paar weken geleden nog van Seppi en Hewitt won... En Djoko moet altijd even warm worden in een toernooi. Hij bewaart zijn beste spel voor de partijen waarin het echt moet, prima. Balen van Haase en Soderling trouwens, had hen toch echt wel meer kansen toegedicht. Wel mooi van Lee voor de poll. Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 Zit nu trouwens even Moya-Ginepri te kijken en Moya is echt te triest voor woorden. SLaat veel df's, slaat uberhaupt veel fouten en mist op 15-40 ook nog eens een hele makkelijk bal. 3-0 achter nu, Ginepri hoeft niks te doen... Re: Indian Wells - buurs - 16-03-2008 via internet? Re: Indian Wells - omyaca - 16-03-2008 Ad Wim Wrote:Het is gewoon een constatering, als hij zo blijft spelen gaat hij het toernooi niet winnen. Ik zeg toch niet dat hij zo blijft spelen.omyaca Wrote:Djoko zwijnt dat Seppi een slechte tb aflevert. Met dit spel gaat hij echt het toernooi niet winnen.Pfff, wat een opportunistische onzin zeg. Zoveel gasten hebben het lastig in hun 1e partij en Djoko wint gewoon prima in straight. Dat het in een TB is, is niet heel goed, maar boeiuh. Laten we niet vergeten dat Seppi paar weken geleden nog van Seppi en Hewitt won... En jouw tegenstander in de poll heeft niets ingestuurd toch? Niet zo belangrijk dan lijkt mij. :wink: Re: Indian Wells - omyaca - 16-03-2008 buurs Wrote:via internet?Het is iig ook via betfair te bekijken. Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 Ook bij Unibet. Re: Indian Wells - omyaca - 16-03-2008 Raar dat Soderling er zo simpel afgaat. Verder goede overwinning van Tsonga. Young, Ginepri en Chela gaan ook goed. =D> Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 omyaca Wrote:Er zijn nog genoeg partijen om het verschil te maken en ik wil graag ver genoeg voor staan. En het is gewoon mooi om te zien dat een keuze goed uitpakt.Ad Wim Wrote:Het is gewoon een constatering, als hij zo blijft spelen gaat hij het toernooi niet winnen. Ik zeg toch niet dat hij zo blijft spelen.omyaca Wrote:Djoko zwijnt dat Seppi een slechte tb aflevert. Met dit spel gaat hij echt het toernooi niet winnen.Pfff, wat een opportunistische onzin zeg. Zoveel gasten hebben het lastig in hun 1e partij en Djoko wint gewoon prima in straight. Dat het in een TB is, is niet heel goed, maar boeiuh. Laten we niet vergeten dat Seppi paar weken geleden nog van Seppi en Hewitt won... En de uitspraak over Djoko slaat gewoon nergens op. Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 Pfff, wat is die Moya slecht zeg... :| Had toch wel gehoopt dat hij wat meer tegenstand zou kunnen geven... Re: Indian Wells - omyaca - 16-03-2008 Hoezo slaat het nergens op? Hij speelde slecht, dat slaat toch gewoon op zijn partij van vandaag. Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 Ja, maar waarom zou je zo'n uitspraak doen als je weet dat toppers het regelmatig lastig hebben in de 1e rondes? Nadal was ook niet best... Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 Young van 3-0 naar 3-3, dat is dan weer minder... Re: Indian Wells - omyaca - 16-03-2008 Djokovic heeft normaal toch niet zo'n moeite met 1e rondes? Ik verwacht als hij zo speelt tegen Kohl/Malisse hij er al afgaat, dus moet wel snel wat verbeteren dan. Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 Prima, we zullen het zien. Ik zie alleen niet het nut van een dergelijke opmerking als hij gewoon simpel wint. En Kohl in topvorm is voor heel veel mensen lastig inderdaad, maar moet geen probleem zijn voor Djoko. Re: Indian Wells - omyaca - 16-03-2008 Ginepri staat nu te kloten. Hij moet wel ff doordrukken. Re: Indian Wells - omyaca - 16-03-2008 Young naar 5-3 =D> Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 Moya is wel een vechter natuurlijk en Ginepri is ook echt niet goed. Het is een hele matige pot. Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 Jezus, wat een drol die Moya zeg. Fout na fout na fout op hele makkelijke ballen. Mist nu ook weer 2 bp's, 4 in totaal... Re: Indian Wells - omyaca - 16-03-2008 Young en Chela teruggebroken. #-o Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 TJonge jonge, Ginepri naar 5-2. Ik geef Blake goede kansen zo... Young ook weer terug gebroken... Tursunov breakt wel weer terug. Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 En ook nog eens 6-2, wat een dramatische laatste games zeg #-o Compleet geflatteerde score. Hopen dat Moya zich een beetje kan herpakken, maar ik maak me nog niet al te druk als Blake straks gewoon wint. Re: Indian Wells - omyaca - 16-03-2008 Ginepri lijkt wel een beetje op Djokoviv, hij speet zijn beste tennis wanneer het nodig is. :wink: Re: Indian Wells - Ad Wim - 16-03-2008 Ginepri heeft zijn beste tennis al gespeeld :razz: Re: Indian Wells - omyaca - 16-03-2008 Komop Young en Chela, win die TB. |