The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Quadrantula - 20-06-2005 Gewoon.. spagetti, met veel saus met daarin veel paprika en gehakt. Vergezeld door paar liter ijskoud water :roll: Als toetje een Mona-puddinkje, ach je bent student of niet. Als 2nd-toetje paar racketijsjes van de c-mille. Nu net als after-toetje nog wat pancakes... maar dat helpt zelfs niet om het beetje koeler in huis te krijgen, alles staat open, maar waaien, ho maar! ![]() Zelf ventilator op volle stand lijkt weinig invloed uit te oefenen... - harry_bierdop - 21-06-2005 Heerlijke Koude Macaroni-Salade van moeders ![]() - Kleine Jan - 21-06-2005 Salade was een groot succes.. met oa gebakken kip, spekjes, meloen en pijnboompitjes =P~ Morgen eten we bij schoonmoeders.. zal mij benieuwen wat we voorgeschoteld krijgen! : ![]() - Bocaloca - 21-06-2005 gister wezen wokken :roll: - Gerben Zonderland - 21-06-2005 Vandaag: Italiaanse bol met groene pesto, tomaat en mozzarella bij 't Stoepje en een liter Coolbest Vitaday Tropical van de Zoeper der Bauer. *burp* - Dugarry - 21-06-2005 Doe je aan de lijn GZ? - Gerben Zonderland - 21-06-2005 Dugarry Wrote:Doe je aan de lijn GZ? Ja, lijn 5 richting Paddepoel en lijn 3 richting Lewenborg. - Dugarry - 21-06-2005 Ik neem meestal lijn 2 of 4 in Groningen, heel af en toe lijn 1. - Bocaloca - 21-06-2005 ik kijk altijd naar lijn 4 :roll: - Dugarry - 21-06-2005 Dat klopt ja, dan zwaaien we meestal nog wel ff als ik langs kom. - Gerben Zonderland - 21-06-2005 Dugarry Wrote:Ik neem meestal lijn 2 of 4 in Groningen, heel af en toe lijn 1. Ga je dan eerst naar het stadion en daarna naar de van Mesdagkliniek? - Bocaloca - 21-06-2005 Dugarry Wrote:Dat klopt ja, dan zwaaien we meestal nog wel ff als ik langs kom.:-$ - Dugarry - 21-06-2005 Gerben Zonderland Wrote:Dugarry Wrote:Ik neem meestal lijn 2 of 4 in Groningen, heel af en toe lijn 1. Nee, dan had ik toch die lijntjes van jou moeten nemen om daar te belanden. Wat is de Van Mesdagkliniek btw? Ben nog op zoek naar een kliniek die mn overmatig lompe snikkel wat wil verkleinen..... - Gerben Zonderland - 21-06-2005 Dugarry Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Dugarry Wrote:Ik neem meestal lijn 2 of 4 in Groningen, heel af en toe lijn 1. De Van Mesdagkliniek is de plek waar psychisch gestoorde criminelen terechtkomen en in die categorie had ik jou eigenlijk wel ingeschaald. Lijn 1 rijdt daar langs op weg naar het (gewone) Martini-ziekenhuis. Lijn 4 gaat naar het Oosterpark en stopt voor het stadion. 'Mijn' lijnen 5 en 3 gaan naar respectievelijk het Universitair Sportcentrum en mijn vriendin. Lijn 2 is overigens al een tijdje buiten dienst. En wat je die Elefantiasis-piemel van jou betreft: misschien moet je die eens wassen met lauw water en wat ph-neutrale zeep. Dat schijnt een heleboel ontstekingen te voorkomen... :wink: - Davydoff - 21-06-2005 shocdoc: na tumorboy.... nu tumorcock ![]() - Dugarry - 21-06-2005 Gerben Zonderland Wrote:Dugarry Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Dugarry Wrote:Ik neem meestal lijn 2 of 4 in Groningen, heel af en toe lijn 1. TOch aan de lijn aan het doen dus. Beetje illegaal sporten op kosten van het rijk. - Berend Botje - 21-06-2005 bocaloca Wrote:gister wezen wokken :roll: kannibaal! - Saartje - 21-06-2005 waf Wrote:gaan wij nog een biertje drinken op de forumdag hoef? ik heb nog 1 amsterdombon voor dit jaar. moet ik wel zeker weten dat ik tenminste 1 iemand iets te melden heb. Ik wil mijn dochter van 1,5 wel meenemen anders, die vind het niet erg om naar slap geouwehoer te luisteren op zijn tijd.... :8: - Treesong - 22-06-2005 Gisterenavond een uitstekende rijsttafel Nasi Kuning genuttigd =P~ op een helaas niet zo uitstekend terras want met uitzicht op de RAI ![]() Vanavond gelukkig naar een verjaardagsdiner in het beste biefstukkenrestaurant van Nederland, Fiesta Latina te den Haag =D> - Gerben Zonderland - 22-06-2005 Treesong Wrote:Gisterenavond een uitstekende rijsttafel Nasi Kuning genuttigd =P~ op een helaas niet zo uitstekend terras want met uitzicht op de RAI Oh, mooie tip, want ik ga binnenkort weer es naar de residentie en buiten-de-deur-eten lag wel in de planning. thnx. - Treesong - 22-06-2005 Gerben Zonderland Wrote:Treesong Wrote:Gisterenavond een uitstekende rijsttafel Nasi Kuning genuttigd =P~ op een helaas niet zo uitstekend terras want met uitzicht op de RAI Ze zitten op de Denneweg... :wink: - Gerben Zonderland - 22-06-2005 Gisteren trouwens nog even onbeperkt spare-ribs gedaan in de Ribhouse Bronco (onder Hotel de Doelen op de Grote Markt alhier) inclusief gepofte aardappel met room en spekjes aardappel-slalalalalalade voor het bescheiden bedrag van 12,50. De Desperado's zijn 3,50 per flesje, maar dat vind ik niet heel ernstig. Alles prima en ze komen bij je langs om te vragen of je meer wilt als je je bord bijna leeg hebt, dus ook goede service. @dugarry: welke lijn? :8: - Treesong - 22-06-2005 Gerben Zonderland Wrote:De Desperado's zijn 3,50 per flesje, maar dat vind ik niet heel ernstig. Wat zou daar ernstig aan moeten zijn? :roll: - EJR - 22-06-2005 Treesong Wrote:Gisterenavond een uitstekende rijsttafel Nasi Kuning genuttigd =P~ op een helaas niet zo uitstekend terras want met uitzicht op de RAI Doe Norberto en Madelon de groeten! :wink: - Gerben Zonderland - 22-06-2005 Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:De Desperado's zijn 3,50 per flesje, maar dat vind ik niet heel ernstig. De prijs? Maar goed, tis een speciaalbiertje, dus dat kost het een en ander en ik vond het dus ook niet heel hinderlijk. En ik weet dat restaurants het meest verdienen aan de drank, dus het is ook logisch. - Treesong - 22-06-2005 EJR Wrote:Treesong Wrote:Gisterenavond een uitstekende rijsttafel Nasi Kuning genuttigd =P~ op een helaas niet zo uitstekend terras want met uitzicht op de RAI No problemo! :wink: - Marshall - 22-06-2005 waf Wrote:ik maak ajam red curry, vreten ze in warme landen ook, dus moet nu ook goed zijn. Gaan we dit weekend eens proberen Waf. Zou zelfs voor mijn linkerkeukenhanden nog te doen moeten zijn... En gezien het feit dat mijn hertje van indische afkomst is kan ze wat pedis wel waarderen ![]() - Treesong - 22-06-2005 Marshall Wrote:En gezien het feit dat mijn hertje van indische afkomst Heet ze Kantjil? :razz: - Marshall - 22-06-2005 Treesong Wrote:Marshall Wrote:En gezien het feit dat mijn hertje van indische afkomst Neh, al zou het qua grootte wel kunnen ![]() - Davydoff - 22-06-2005 Vanavond Nasi, soerandenglengepeng, eitje en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel satesaus!! Fijne avond heren! |