The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Wat eten we vandaag?
#1
Met deze hitte kan het toch niet anders zijn dan een lekkere maaltijdsalade... zit op internet een goed recept te zoeken.

Zal wel iets met kip worden, misschien heeft iemand een goed recept?

[Image: 000010368_001_FRAL01061271_200.jpg]

AllerHande juni 2001
Maaltijdsalade met kip en meloen
Wereldkeuken, hoofdgerecht, 2 personen, salades, slank

Ingrediënten
1 grote galiameloen

200 g gemarineerde kipfilet

1 eetlepel olijfolie

2 eetlepels amandelschaafsel (zakje a 45 g)

1/2 rode paprika

1 zakje veldsla (75 g)

1 eetlepel citroensap

2 eetlepels yoghurtmayonaise

3/4 eetlepel milde kerriepoeder

zout en (versgemalen) peper

Materialen
meloenbolletjeslepel


Bereiden
Meloen halveren en pitten verwijderen. Met meloenbolletjeslepel zoveel mogelijk meloenbolletjes uit helften steken (zorg ervoor dat schilhelften heel blijven). Meloenhelften omgekeerd laten uitlekken. Kip in blokjes snijden. In pan olie verhitten en kipblokjes in ca. 5 minuten gaar bakken, regelmatig omscheppen. Intussen in droge koekenpan amandelschaafsel goudbruin roosteren. Paprika wassen, schoonmaken en in kleine blokjes snijden. In kom veldsla en citroensap door elkaar scheppen. In kommetje mayonaise en kerriepoeder door elkaar roeren. Op smaak brengen met zout, peper en enkele druppels citroensap. Meloenbolletjes, kip en paprika door veldsla scheppen.
Nabereiden
Salade in meloenhelften scheppen (rest van salade in schaal op tafel zetten). Kerriesaus erop scheppen. Bestrooien met amandelschaafsel.
Wijntip
Arniston Bay chenin chardonnay
Wie dit leest is gek
Reply
#2
Kleine Jan Wrote:AllerHande juni 2001
Maaltijdsalade met kip en meloen
Wereldkeuken, hoofdgerecht, 2 personen, salades, slank

Zou ik niet doen! Da's allang 'over de datum'!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Ik ga lekker op een terrassie eten... kaasfondue met een fles ijskoude rosé lijkt me wel wat...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#4
De vrouw maakt nasi, wat sambal erbij, eitje, sateetje. Heerlijk.
Warmte maakt me geen reet uit. Als ze me boerenkool of snert voorzetten, eet ik het ook op.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#5
Ik denk dat ik vanavond stoofpeertjes eet !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#6
Misschien is een Griekse salade ook wel lekker.. om alvast in de stemming te komen .... :lol:
Wie dit leest is gek
Reply
#7
Salade en gazpacho. En heel veel witte wijn. =P~
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#8
ik maak ajam red curry, vreten ze in warme landen ook, dus moet nu ook goed zijn.

heel makkelijk overigens:

-2 lepels red currypaste
-1 pakje conimex romige kokosmelk
-breng aan de kook
-lazer de kipblokjes erin
-schepje suiker derbij
-als je het hebt een blaadje of 2 thaise basilicum
-kip is in 20 minuten klaar, als de saus te dik is een beetje water erbij en als het dun is nog even laten doorsudderen
-serveer met rijst
-en met geroerbakte chinese mix van ah (afblussen met een beetje witte wijn en zouten met vissaus).

:8:
Reply
#9
Gister mijn nieuwe BBQ getest.... en van het test voedsel is nog genoeg over om een 2de test uit te voeren. Ook ligt er nog een heeeerlijke Tilapia in mijn vriezer die ik er op ga gooien.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#10
waf Wrote:ik maak ajam red curry, vreten ze in warme landen ook, dus moet nu ook goed zijn.

heel makkelijk overigens:

-2 lepels red currypaste
-1 pakje conimex romige kokosmelk
-breng aan de kook
-lazer de kipblokjes erin
-schepje suiker derbij
-als je het hebt een blaadje of 2 thaise basilicum
-kip is in 20 minuten klaar, als de saus te dik is een beetje water erbij en als het dun is nog even laten doorsudderen
-serveer met rijst
-en met geroerbakte chinese mix van ah (afblussen met een beetje witte wijn en zouten met vissaus).

:8:

Geen sambal bij? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#11
Davydoff Wrote:Gister mijn nieuwe BBQ getest.... en van het test voedsel is nog genoeg over om een 2de test uit te voeren. Ook ligt er nog een heeeerlijke Tilapia in mijn vriezer die ik er op ga gooien.

Heb ook net nieuwe BBQ gekregen van mij opa en oma maar die bewaar ik voor mijn nieuwe huis want het is nogal een klus om hem in elkaar te zetten.. is trouwens echt een goeie... met zijn pijp aan de onderkant waar je kranten in moet proppen :Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
#12
Met dit weer is een goeie tzatziki natuurlijk ook een uitstekende optie... paar warmepita's erbij... en smullen maar. Zo gemaakt trouwens... 4 fijngemaakt knoflooktenen door een halve liter yoghurt roeren, komkommer raspen (zonder de prut) en erbij doen met een beetje munt + peper en zout.

Of een lekker frisse atjar ketimoen - komkommerblokjes met rooie ui, fijngehakte rooie pepers, olie, azijn en suiker =P~
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#13
Treesong komt al aardig los... :lol:
Wie dit leest is gek
Reply
#14
Kleine Jan Wrote:
Davydoff Wrote:Gister mijn nieuwe BBQ getest.... en van het test voedsel is nog genoeg over om een 2de test uit te voeren. Ook ligt er nog een heeeerlijke Tilapia in mijn vriezer die ik er op ga gooien.

Heb ook net nieuwe BBQ gekregen van mij opa en oma maar die bewaar ik voor mijn nieuwe huis want het is nogal een klus om hem in elkaar te zetten.. is trouwens echt een goeie... met zijn pijp aan de onderkant waar je kranten in moet proppen :Big Grin

die van mij is er zo een waarvan je de stekker in het stopcontact moet steken. :wink: Ik ben niet zo goed in fikkie steken.

Tijdje terug goedkoop bij De Deen. Makkelijk in elkaar te zetten en genoeg ruimte voor 4 stukken vlees.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#15
Kleine Jan Wrote:Treesong komt al aardig los... :lol:

Die gazpacho van goa is ook een geweldige optie... en wederom gemakkelijk zelf te maken... mits je een foodprocessor hebt... :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#16
Of gewoon een staafmixer. Vergeet er geen komijn en komkommer in te flikkeren Idea
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#17
Dat we deze threat niet eerder hadden.. :8:
Wie dit leest is gek
Reply
#18
goa Wrote:Of gewoon een staafmixer. Vergeet er geen komijn en komkommer in te flikkeren Idea

Met wat geschilde tomaten, bleekselderie, uien, rode en groene paprika zit je verder wel geramd... zelf doe ik er altijd een paar pepertjes door, maar ik hou nu eenmaal van pedis... :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#19
ik ga toch maar voor een stukje vis vandaag
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#20
lekkere bami....zonder sambal deze keer =P~
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
#21
bloemkool Wrote:lekkere bami....zonder sambal deze keer =P~


Grappig, de bloemkool staat op het punt om opgediend te worden :roll:
Reply
#22
Toch wel met een sausje dommel?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#23
boeskoolcity Wrote:lekkere bami....zonder sambal deze keer =P~

Ik hou meer van vieze bami :cry:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#24
Kwam vandaag niet verder dan een paar (voor) gegrillde kippenbouten, een fruitsalade en Turks brood. Jupilerkes vooraf en bij het eten een rosé.
Reply
#25
Hoef Wrote:Kwam vandaag niet verder dan een paar (voor) gegrillde kippenbouten, een fruitsalade en Turks brood. Jupilerkes vooraf en bij het eten een rosé.

vandaag? ik heb jou nog nooit wat anders zien bereiden. die digros heeft een goeie aan je. :razz:
Reply
#26
waf Wrote:
Hoef Wrote:Kwam vandaag niet verder dan een paar (voor) gegrillde kippenbouten, een fruitsalade en Turks brood. Jupilerkes vooraf en bij het eten een rosé.

vandaag? ik heb jou nog nooit wat anders zien bereiden. die digros heeft een goeie aan je. :razz:

Hoho, je haalt kippenbouten en TV-sticks door elkaar, evenals de Digros en de poelier, stuk aardappelvreter met een sausje dat je daar zit! :razz:
Reply
#27
Hoef Wrote:
waf Wrote:
Hoef Wrote:Kwam vandaag niet verder dan een paar (voor) gegrillde kippenbouten, een fruitsalade en Turks brood. Jupilerkes vooraf en bij het eten een rosé.

vandaag? ik heb jou nog nooit wat anders zien bereiden. die digros heeft een goeie aan je. :razz:

Hoho, je haalt kippenbouten en TV-sticks door elkaar, evenals de Digros en de poelier, stuk aardappelvreter met een sausje dat je daar zit! :razz:

kleine mensen kleine bouten, grote mensen grote bouten. ben blij voor je dat moeder de vrouw wel weet dat het bij een poelier beter is. :waf:

gaan wij nog een biertje drinken op de forumdag hoef? ik heb nog 1 amsterdombon voor dit jaar. moet ik wel zeker weten dat ik tenminste 1 iemand iets te melden heb.
Reply
#28
:waf: Xit in Frankrijk een wijnboer failliet te zuipen wegens trouwerette. Bewaar de bon maar voor ons aller Ajax-fnooit.
Reply
#29
Hoef Wrote::waf: Xit in Frankrijk een wijnboer failliet te zuipen wegens trouwerette. Bewaar de bon maar voor ons aller Ajax-fnooit.

dan lazer ik hem nog liever weg.

kun jij niet beter in frankrijk gaan wonen en voor de 2 dagen dat je werkt en die 3 dagen dat ajakkes cl speelt terugkomen naar nederland? zou je een hoop reistijd schelen. :razz:
Reply
#30
waf Wrote:
Hoef Wrote::waf: Xit in Frankrijk een wijnboer failliet te zuipen wegens trouwerette. Bewaar de bon maar voor ons aller Ajax-fnooit.

dan lazer ik hem nog liever weg.

kun jij niet beter in frankrijk gaan wonen en voor de 2 dagen dat je werkt en die 3 dagen dat ajakkes cl speelt terugkomen naar nederland? zou je een hoop reistijd schelen. :razz:

Dan moet er eerst een erfenis vrijkomen :8:
Reply


Forum Jump: