The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
cash out - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: cash out (/showthread.php?tid=1791)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7

- harry_bierdop - 04-10-2007

ja week ook niet precies.. nooit gedaan maar als het goed is kan je geld verzenden via MB naar jezelf. Je gaat gewoon naar het gedeelte waar je geld verzend naar iemand anders en vult dan je eigen MB-adres in. Meestal is dat je emailadres.

Let wel op dat er een kans in zit dat ze er een kwartje of miss. 2 afhalen dat weet ik niet zeker..

- buurs - 04-10-2007

harry_bierdop Wrote:ja week ook niet precies.. nooit gedaan maar als het goed is kan je geld verzenden via MB naar jezelf. Je gaat gewoon naar het gedeelte waar je geld verzend naar iemand anders en vult dan je eigen MB-adres in. Meestal is dat je emailadres.

Let wel op dat er een kans in zit dat ze er een kwartje of miss. 2 afhalen dat weet ik niet zeker..

Oké, bedankt voor de tip!
Ik ga het vanavond proberen.

Ben sinds vorige week van 350 naar 1000 gestegen :razz:
Dus even cashen, want ik wil de Nokia N95. :wink:
Kan ik overal internetten :razz:

- Ad Wim - 04-10-2007

350? Je stond toch al ergens op 700 of zo?

- Treesong - 04-10-2007

Er wordt nergens zoveel over gejokt dan over pokerwinst :wink:

- buurs - 04-10-2007

Ad Wim Wrote:350? Je stond toch al ergens op 700 of zo?

Ik was flink teruggevallen, omdat veel aan cash tafels gezeten heb met blinds van 1 dollar.

Hierdoor was ik teruggevallen van 550 naar 350.
(Ik verloor 1x een showdown met AA van KK. Er viel een K op de turn. De pot was 130 dollar. Heel zuur dus.)

Vorige week voor het eerst weer gaan spelen na een week vakantie.

Ook voor het eerst galeras.
Hierdoor ben ik flink gestegen, doordat ik van de 10 keer 6x 1e ben geworden en slechts 2x buiten de prijzen.

Toen ben ik weer gaan cash tafelen en het vorige verlies blijkt leergeld geweest te zijn.
Ik schiet omhoog.

Gisteravond in 45 minuten nog 150 dollar gewonnen zonder monsterhanden.

- buurs - 04-10-2007

|
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Payment to <!-- e --><a href="mailto:moneybookers@ask-ibs.com">moneybookers@ask-ibs.com</a><!-- e -->

melding:

TOTAL PAYABLE: 5.00 USD
1 ERROR
Your account is locked for outgoing transfers and credit/debit card payments therefore we cannot complete this transaction.

- Mac - 04-10-2007

waarschijnlijk moet je je account nog verifieren ofzo. Ken moneybookers niet echt maar bij neteller moest ik eerst gebeld worden door iemand van hun voor ik transacties kon doen en bovendien werd mn rekeningnummer gecontroleerd door een kleine storting van hun kant.

- buurs - 04-10-2007

Mac Wrote:waarschijnlijk moet je je account nog verifieren ofzo. Ken moneybookers niet echt maar bij neteller moest ik eerst gebeld worden door iemand van hun voor ik transacties kon doen en bovendien werd mn rekeningnummer gecontroleerd door een kleine storting van hun kant.

storten lukt wel, maar niet naar everest.
zou iemand 5 dollar willen storten naar mijn account?

dan kan ik zo 5 dollar storten naar je account lijkt mij

- Fabian - 22-12-2007

Hoe gaat dit het makkelijkst op pokerstars ?
Hoe is de koers en hoe rekent Stars ? Welke 'fee' krijgen ze ?

Alvast dank, mijn waarde pokervrinden!

Re: cash out - buurs - 26-02-2008

Is het mogelijk, dat wanneer iemand anders 5 dollar stort op mijn account bij Everest,
de account dan activeert is en ik geld kan cashen op mijn eigen bankrekening?

Re: cash out - Mac - 26-02-2008

nee, tenminste niet bij een account to account storting

Re: cash out - buurs - 26-02-2008

Mac Wrote:nee, tenminste niet bij een account to account storting

en als een ander met een creditcard stort?

bijv. jij stort 5 dollar op mijn account met mijn inloggegevens.
kan ik dan wel daarna cashen op mijn eigen rekening?

Re: cash out - Mac - 26-02-2008

neem aan van wel ja...maar je kan toch ook via ideal storten bij everest?

Re: cash out - buurs - 27-02-2008

nee, volgens mij niet

mensen, help me... :|
ik wil cashen

Re: cash out - Mac - 27-02-2008

voeg me maar toe op msn, kan ik je vanavond wel ff helpen denk ik.

Mac Wrote:voeg me maar toe op msn, kan ik je vanavond wel ff helpen denk ik.

thxs mac.
ik voeg je vanavond toe.

Re: cash out - gittermaster - 27-02-2008

je wete wel dat je minimaal 20 dollar moet cashen.... Wink

gittermaster Wrote:je wete wel dat je minimaal 20 dollar moet cashen.... Wink

oeps :8:

ik denk dat ik eerst maar eens 1000 ga cashen.
ik hoop dat dat wel mag Icon_question

Re: cash out - Ekslem - 06-03-2008

Om te cashen heb je zeker dat Neteller extended account nodig??

Re: cash out - Treesong - 06-03-2008

Ekslem Wrote:Om te cashen heb je zeker dat Neteller extended account nodig??

Neuh, je kunt het meteen al naar je rekening sturen maar als je de hoogste upgrade neemt, krijg je een pinpas \Big Grin/

Hoogste upgrade is volgens mij een extended account!?

Re: cash out - Treesong - 06-03-2008

Kan best... is een kleine moeite om up te graden

Idd maar 1 te upgraden account.... ze hebben alleen een ingescand kleuren document nodig van mijn paspoort. Laat ik nu net geen scanner hebben :|

Re: cash out - Mac - 06-03-2008

op je werk vast wel toch?

Re: cash out - Ekslem - 07-03-2008

Jawel.... weet alleen niet waar dat ding uithangt nu er verbouwt wordt :lol:

Re: cash out - harry_bierdop - 01-04-2008

wtf is dit? Al tig keer uitgecashed via moneybookers en nu ineens dit geintje??

Identity verification required!

Unfortunately we were unable to verify the data in your profile with an independent information source. Under UK anti-money laundering regulations we are therefore required to obtain an additional proof of identity before we can process your first redemption request.

We offer you the following fast and easy options:

Option 1: Charge the redemption fee to your credit/debit card (instant)
We will charge the redemption fee to your card (and increase your withdrawal amount accordingly).

Option 2: Verify your bank account (within 3 banking days)
We will make a payment to your bank account. In the reference field of the payment we will include a unique verification code which you will have to enter back at our site.

Please excuse any inconvenience caused. We hope for your understanding that such measures are imperative in order to comply with anti-money laundering legislation and prevent misuse of the Moneybookers system.

Re: cash out - Treesong - 02-04-2008

Het feit dat je tig x hebt uitgecashed heeft wrs bij bepaalde instanties een belletje laten rinkelen :|

Re: cash out - harry_bierdop - 02-04-2008

Nee bullshit, man ik heb het hierover zo vaak gehad met Joris (en joep) en hij heeft me verzekerd dat zulke bedragen (nu $600) nooit maar dan ook nooit aangepakt of opgemerkt worden. Daarnaast doe ik het meestal ook nog eens via player-2-player transfer, zowel op de sites als bij moneybookers...

Mijn vraag is alleen: Als ik het goed begrijp staat er bij optie 2 dat ze gewoon uitbetalen maar dat ze bij de uitbetalings regel een verificatiecode sturen en die moet ik dan invullen als ik weer op de site ben???

Re: cash out - buurs - 02-04-2008

harry_bierdop Wrote:wtf is dit? Al tig keer uitgecashed via moneybookers en nu ineens dit geintje??

Identity verification required!

Unfortunately we were unable to verify the data in your profile with an independent information source. Under UK anti-money laundering regulations we are therefore required to obtain an additional proof of identity before we can process your first redemption request.

We offer you the following fast and easy options:

Option 1: Charge the redemption fee to your credit/debit card (instant)
We will charge the redemption fee to your card (and increase your withdrawal amount accordingly).

Option 2: Verify your bank account (within 3 banking days)
We will make a payment to your bank account. In the reference field of the payment we will include a unique verification code which you will have to enter back at our site.

Please excuse any inconvenience caused. We hope for your understanding that such measures are imperative in order to comply with anti-money laundering legislation and prevent misuse of the Moneybookers system.

ik heb dezelfde melding.
maar het is mij nog nooit gelukt om te cashen :wink: