The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
PSV - Ajax - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: PSV - Ajax (/showthread.php?tid=250)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8

- Bumme - 19-10-2005

Heb twee kaarten voor P maar weet nog niet of ik wel zin heb.
In alle opzichten teveel kans op vervelende middag...........

- Fabian - 19-10-2005

Lekker gaan joh Bum!
Schijnen erg veel Ajacieden 'los' te gaan in de omliggende vakken....

- Bumme - 19-10-2005

Fabian Wrote:Lekker gaan joh Bum!

Dat is niet waarvoor ik ga......
Ik wil een leuke wedstrijd zien tussen normale mensen en een heel klein beetje kunnen juchen als Sneijder de 0-1 maakt.
Helaas kan dat niet meer in het stadion van de bezoekende club. Bij PSV pikken ze je er al uit als je normaal Nederlands praat en ik krijg dat rare accent van die Brabo's maar niet onder de knie.........

Nee, ik denk echt dat ik bedank en lekker Versatel ga kijken ergens in de kroeg.

- joep - 19-10-2005

Bumme Wrote:
Fabian Wrote:Lekker gaan joh Bum!

Dat is niet waarvoor ik ga......
Ik wil een leuke wedstrijd zien tussen normale mensen en een heel klein beetje kunnen juchen als Sneijder de 0-1 maakt.
Helaas kan dat niet meer in het stadion van de bezoekende club. Bij PSV pikken ze je er al uit als je normaal Nederlands praat en ik krijg dat rare accent van die Brabo's maar niet onder de knie.........

Nee, ik denk echt dat ik bedank en lekker Versatel ga kijken ergens in de kroeg.

Hoe moet ik dat nou zien? Gaan er mensen naar het stadion van de bezoekende club? Moet je daar kaartjes voor kopen?
Ik snap er niks van. :wink:

- Ekslem - 19-10-2005

Bumme Wrote:Bij PSV pikken ze je er al uit als je normaal Nederlands praat en ik krijg dat rare accent van die Brabo's maar niet onder de knie.........

Ik wil je een paar uur voor de wedstrijd wel een snelcursus geven :razz:

- Bredanaar - 19-10-2005

Gewoon wanneer je het stadion binnenkomt doorlopend zingen:

AAAINTHOFUH AAAINTHOFUH AAAINTHOFUH !!
en de stewards niet arrogant aankijken........ laat maar. Lukt niet :wink:

- Bumme - 19-10-2005

Dat kan het ook zijn inderdaad. Telkens weer die arrogante Amsterdamse blik in mijn ogen terwijl die in Eindhoven al sinds 94.95 niet meer terecht is......

En ik bedoelde natuurlijk: in het stadion van de te bezoeken club.

- Fabian - 19-10-2005

Die, rond de honderd, man die los gaan, zijn ook niet op andere dingen uit als voetbal kijken Bum!

Zijn gewoon wat oudere mensen en mensen die geen zin hebben om €38 te betalen voor veevervoer en een stink-plaats....

Ik kan me alleen never inhouden, ik kon namelijk ook los gaan...

- Frits - 19-10-2005

Gomes

reiziger, ooijer, alex, lamey,

Affelay, simons, cocu,

Culina, Koné, Farfán

- realphoolie - 19-10-2005

Fabian Wrote:Die, rond de honderd, man die los gaan, zijn ook niet op andere dingen uit als voetbal kijken Bum!

Zijn gewoon wat oudere mensen en mensen die geen zin hebben om €38 te betalen voor veevervoer en een stink-plaats....

Ik kan me alleen never inhouden, ik kon namelijk ook los gaan...

Je hoeft je ook niet in te houden. Ajax zal der 2x 45 minuten niet aan te pas komen.

- Treesong - 19-10-2005

realphoolie Wrote:Je hoeft je ook niet in te houden. Ajax zal der 2x 45 minuten niet aan te pas komen.

Vergeet niet je bonnetje af te halen bij de receptie samen met die grote pot whiskysaus!

- realphoolie - 20-10-2005

De receptie is op zondag gesloten, de whisky graag zonder saus..

- Bumme - 20-10-2005

realphoolie Wrote:Ajax zal der 2x 45 minuten niet aan te pas komen.

En dat is een van de andere redenen waarom ik niet meer naar PSV-uit ga. We spelen daar altijd bagger (nou oke, die 2-2 ging dan nog wel)

- harry_bierdop - 20-10-2005

Fabian Wrote:Ik kan me alleen never inhouden, ik kon namelijk ook los gaan...

Ik ga ook wel eens 'los' :8: , alleen gaat het morgen helaas niet door!

- Kleine Jan - 20-10-2005

Quote:
• André Ooijer heeft in het duel met Milan zijn pink gebroken, maar verwacht zondag tegen Ajax te kunnen spelen.

- Fabian - 20-10-2005

Oké, dan weten de voorhoede spelers tenminste waar ze Ooijer moeten pakken...Gewoon in de eerste 10 minuten een paar goed beetpakken die pink, en d'r af met die gozer...

Verdedigen kan pisvee in ieder geval en het zit ze qua geluk ook mee, gister wel weer gezien....

- Ricochan - 20-10-2005

Fabian Wrote:Oké, dan weten de voorhoede spelers tenminste waar ze Ooijer moeten pakken...Gewoon in de eerste 10 minuten een paar goed beetpakken die pink, en d'r af met die gozer...

Verdedigen kan pisvee in ieder geval en het zit ze qua geluk ook mee, gister wel weer gezien....

Ze hebben tegen AZ iig laten zien dat het met de aanval ook wel snor zit, en ajaks schat ik op dit moment toch wel een stuk lager in dan AZ, dus 3-0 zou het minimaal moeten worden.

- Ekslem - 20-10-2005

Ook hier is de bal rond, etc. Ik verwacht een lastige wedstrijd en hoop uiteraard op een overwinning voor PSV, 2-0.

- Balthazar - 20-10-2005

Als PSV deze wedstrijd wint!! is dat dan het einde van Blind? ik weet niet hoor maar staar hij erg onder druk?

- Bocaloca - 20-10-2005

Als het Ajaxbestuur realistisch is staat blind niet onder druk tegen PSV.
psv is momenteel gewoon nog een stapje verder dan ajax, en waarschijnlijk een maatje te groot( al hoop ik op wat anders) Denk eerder dat een puntverlies tegen Thun hem de kop had kunnen kosten

- Balthazar - 20-10-2005

Bocaloca Wrote:Als het Ajaxbestuur realistisch is staat blind niet onder druk tegen PSV.
psv is momenteel gewoon nog een stapje verder dan ajax, en waarschijnlijk een maatje te groot( al hoop ik op wat anders) Denk eerder dat een puntverlies tegen Thun hem de kop had kunnen kosten

Hij moet wel trainer blijven tot dat Maaskant weg is bij Willem Dos :wink:

- Kezmania - 20-10-2005

Bocaloca Wrote:Als het Ajaxbestuur realistisch is staat blind niet onder druk tegen PSV.

Als het Ajax bestuur echt realistisch is, staat Blind wel degelijk onder druk
Blind heeft het elftal van vorig jaar op Vd Vaart na kunnen behouden, en de selectie kunnen versterken met de gewenste spits, een linksback, en een verdedigende middenvelder met ervaring.

Een ploeg als Ajax moet altijd mee doen om de landstitel. Mocht Ajax zondag verliezen, dan is die landstitel dan al vrijwel onbereikbaar.
Er zijn trainers om minder weggestuurd (Adriaanse, Wouters, Olsen).

PSV dat volgens jou al een stap verder is, heeft in de zomer afscheid moeten nemen van 5 basisspelers. Misschien dat Blind dan toch iets verkeerd doet ??

- waf - 20-10-2005

absoluut mee oneens. bij adriaanse, wouters en olsen was het eind werkelijk zoek. het spel was drama, en op korte termijn zat er bij al die trainers geen verbetering in, terwijl het bovendien niet boterde tussen spelers en trainer.

ook al verliezen ze zondag, dan nog is het onzin om te zeggen dat de titel onbereikbaar is. de rest gaat ook nog punten verliezen.

ten derde voetbalt ajakkes helemaal niet slecht. ze scoren alleen niet. als ze dat vertrouwen terug hebben staat het er beter voor dan psvee. als cocu geblesseerd raakt (wat op zeker gaat gebeuren) krijgen ze het zwaar.

- Kezmania - 20-10-2005

waf Wrote:absoluut mee oneens. bij adriaanse, wouters en olsen was het eind werkelijk zoek. het spel was drama, en op korte termijn zat er bij al die trainers geen verbetering in, terwijl het bovendien niet boterde tussen spelers en trainer.

ook al verliezen ze zondag, dan nog is het onzin om te zeggen dat de titel onbereikbaar is. de rest gaat ook nog punten verliezen.

ten derde voetbalt ajakkes helemaal niet slecht. ze scoren alleen niet. als ze dat vertrouwen terug hebben staat het er beter voor dan psvee. als cocu geblesseerd raakt (wat op zeker gaat gebeuren) krijgen ze het zwaar.

Qua resultaten deden die 3 het allemaal beter dan Blind. En daar gaat het om. Je kan wel zeggen dat de rest ook nog punten gaat morsen, maar mocht Ajax verliezen, dan staan Feyenoord, PSV en AZ op een ruime voorsprong. Ik zie het niet gebeuren dat bij alle 3 de clubs de klad er in komt.

Ajax voetbalt niet slecht idd. Van zestien tot zestien gaat het goed. Daarna beginnen de problemen, zowel achterin als voorin. En die los je niet zo 1, 2, 3 op. Het probleem heeft blind aan zich zelf te danken. Rosenberg is de zoveelste spits die het niet gaat redden.

Verder vind ik het raar dat hij blijft vast houden aan een systeem met buitenspelers. Als je maar 1 buitenspeler tot je beschikking hebt, moet je er misschien eens over na gaan denken om het systeem wat te veranderen.

- Bocaloca - 20-10-2005

Rosenberg zal idd de zoveelste spits worden die het niet gaat redden als die jongen geen vertrouwen krijgt.
Ik ga niet zeggen dat rosenberg zo goed zal worden als Ibrahimovic nu is, maar ibrahimovic was in zijn eerste seizoen bij Ajax ook dramatisch

- Fabian - 20-10-2005

Achterin staat het gewoon goed, middenveld ook. Zeker verdedigend gezien, aanvallend komt het allemaal niet echt uit de verf....

Mooie, goede aanvallen, die niet afgerond worden. Dat gaat steeds meer knagen, zeker aan zo'n nieuwe jongen als Rosenberg...

Nee, het spel is goed, iedereen ziet de verbetering, dus Blind staat absoluut niet onder druk, de spelers wel.....

- waf - 20-10-2005

Kezmania Wrote:
waf Wrote:absoluut mee oneens. bij adriaanse, wouters en olsen was het eind werkelijk zoek. het spel was drama, en op korte termijn zat er bij al die trainers geen verbetering in, terwijl het bovendien niet boterde tussen spelers en trainer.

Qua resultaten deden die 3 het allemaal beter dan Blind. En daar gaat het om. Je kan wel zeggen dat de rest ook nog punten gaat morsen, maar mocht Ajax verliezen, dan staan Feyenoord, PSV en AZ op een ruime voorsprong. Ik zie het niet gebeuren dat bij alle 3 de clubs de klad er in komt.

Ajax voetbalt niet slecht idd. Van zestien tot zestien gaat het goed. Daarna beginnen de problemen, zowel achterin als voorin. En die los je niet zo 1, 2, 3 op. Het probleem heeft blind aan zich zelf te danken. Rosenberg is de zoveelste spits die het niet gaat redden.

Verder vind ik het raar dat hij blijft vast houden aan een systeem met buitenspelers. Als je maar 1 buitenspeler tot je beschikking hebt, moet je er misschien eens over na gaan denken om het systeem wat te veranderen.

als je 10 opgelegde kansen krijgt tegen heracles vind ik het onzin om te zeggen dat je je systeem moet veranderen.

rosenberg nu al afschrijven is ook onzin. heel weinig spelers uit het buitenland staan er direct in hun eerste jaar. zowat iedereen heeft een gewenningsjaar nodig. wat boca al zegt, ook bromfiets werd door velen snel afgeschreven.

de resultaten van co waren volgens mij niet veel beter. had co het in zijn eerste jaar niet over een plaats bij de eerste 5? wouters weet ik niet meer, wel weet ik dattie de uitstraling had van een poffertje. het is gewoon een prototype hulptrainer. olsen deed het redelijk, maar heeft wel wat langer gehad dan 2 maanden.

ajakkes heeft na zondag de meeste 'toppers' gespeeld (3 tegen de rest 2 en fainoid zelfs maar 1). halverwege de competitie kun je voorzichtig een conclusie trekken, nu nog lang niet.

Fabian Wrote:Achterin staat het gewoon goed

voetballend is het redelijk/goed, verdedigend is het kwetsbaar, behalve trabelsi. maar het is nu eenmaal mode om te zeggen dat alleen fainoid niet kan verdedigen.

- Ricochan - 20-10-2005

het is helemaal niet zeker dat cocu geblesseerd raakt, maar mocht dat wel zo zijn is dat natuurlijk een grote aderlating, maar hetzelfde geld voor az als landzaat uitvalt, bij ajaks sneijder, of bij feijenoord kuyt, maar dat is dus helemaal nog niet aan de orde.

En gisteren die jongen aissati gezien, een pluim voor hiddink dat hij die europees liet debuteren in zo'n wedstrijd, samen met afellay hebben ze toch 2 toppers in de dop in het team.

- waf - 20-10-2005

Ricochan Wrote:het is helemaal niet zeker dat cocu geblesseerd raakt, maar mocht dat wel zo zijn is dat natuurlijk een grote aderlating, maar hetzelfde geld voor az als landzaat uitvalt, bij ajaks sneijder, of bij feijenoord kuyt, maar dat is dus helemaal nog niet aan de orde.

nee, das waar, het is niet zeker, maar deze klasbak is 35, speelt op het middenveld, en moet psvee dragen bij (zware) cl wedstrijden en dat geldt niet voor de spelers die jij noemt.

kuijt verliezen is idd een aderlating, landzaat imo niet (ook de zeeuw kan lekker tikkies breed en achteruit geven) sneijder is goed, maar niet zo belangrijk als cocu is voor psvee.

- Fabian - 20-10-2005

Achterin staat het gewoon goed.

Trabelsi is zeer sterk, Grygera schakelt vaak simpel zijn mannetje uit, en met Maduro ernaast heb je eindelijk weer die inschuivende man.

Emanuelsson draait ook als een trein, speelde zeer goed tegen Thun(was geluk nog heel gewoon..).

Al met al zullen we best weer klop krijgen in Ei-hoven.....