Threads: 312
Belooft weer een leuke pot te hebben. Reiziger en Farfan weer fit zodat de zwakke schakels Addo en Beasley op de bank mogen starten.
De afgelopen 16 jaar 1 nederlaag van PSV tegen Ajax en om nou te zeggen dat t daar nu goed draait; ik ga voor minimaal een 3-1 zege. Net als vorig seizoen zullen we de witte zakdoekjes weer meenemen.
Threads: 78
Leuke pot zal het zeker wel worden. Belangrijk worden ook de CL wedstrijden. Ajax thuis op dinsdag...Psv woensdag uit naar Milan een dag later terug.
Ben benieuwd
Make tea, not war
Threads: 5
Peter Wrote:Belooft weer een leuke pot te hebben. Reiziger en Farfan weer fit zodat de zwakke schakels Addo en Beasley op de bank mogen starten.
De afgelopen 16 jaar 1 nederlaag van PSV tegen Ajax en om nou te zeggen dat t daar nu goed draait; ik ga voor minimaal een 3-1 zege. Net als vorig seizoen zullen we de witte zakdoekjes weer meenemen.
Beasley is dus alles behalve een zwakke schakel.
Threads: 18
Kezmania Wrote:Peter Wrote:Belooft weer een leuke pot te hebben. Reiziger en Farfan weer fit zodat de zwakke schakels Addo en Beasley op de bank mogen starten.
Beaam, ik weet niet waar hij die wijsheid vandaan heeft, maar beasley is 1 van de betere spelers.
Bangkok resident.
Threads: 114
Ricochan Wrote:Kezmania Wrote:Peter Wrote:Belooft weer een leuke pot te hebben. Reiziger en Farfan weer fit zodat de zwakke schakels Addo en Beasley op de bank mogen starten.
Beaam, ik weet niet waar hij die wijsheid vandaan heeft, maar beasley is 1 van de betere spelers.
Waar hij die wijsheid vandaan heeft? Het medium 'teletekst'.
Mukkus Wrote:Ricochan Wrote:Kezmania Wrote:Peter Wrote:Belooft weer een leuke pot te hebben. Reiziger en Farfan weer fit zodat de zwakke schakels Addo en Beasley op de bank mogen starten.
Waar hij die wijsheid vandaan heeft? Het medium 'teletekst'.
Dus op teletekst staat dat beasley een zwakke schakel is? Daar gaat het over... :roll:
Bangkok resident.
Threads: 312
Ricochan Wrote:Kezmania Wrote:Peter Wrote:Belooft weer een leuke pot te hebben. Reiziger en Farfan weer fit zodat de zwakke schakels Addo en Beasley op de bank mogen starten.
:eeeek: Beasley bewijst wekelijk toch echt net te kort te komen voor PSV. Culina heeft me positief verbaasd zaterdag en daarmee lijken V of H en Beasley hun basisplek voorlopig toch echt kwijt. Zaterdag heb ik maar 1 goede aktie van beasley gezien (wegdraaien bij tegenstander en vervolgens op paal schieten), verder was de rechterkant gewoon de zwakke schakel in t team.
Ik kan me anders nog een aantal wedstrijden herinneren dat hij wel het verschil maakte, en ook vorig jaar in de champions league, dat is toch het hoogste niveau lijkt mij...
Bangkok resident.
Threads: 30
kone maakt ze helemaal gek.
3 rappe zwartjes voorin
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Threads: 27
0-1 winnen en de 3 punten naar Amsterdam [-o<
Threads: 35
*tekent*
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Matador! Wrote:0-1 winnen en de 3 punten naar Amsterdam [-o<
De realiteit is anders.. :lol:
Threads: 35
Dat weet nog helemaal niemand, of heb je een glazen bol?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Bocaloca Wrote:Dat weet nog helemaal niemand, of heb je een glazen bol?
Mijn glazen bol zegt 2-0
Kone en Simons
Threads: 1
Ik reken op een bloedeloze 0-0!
(of is dat nou wat ik hoop... :lol: )
ajaks zal er nu wel eens 1tje per ongeluk inschieten, helaas krijgen ze er 3 tegen :
Bangkok resident.
Threads: 84
Ricochan Wrote:ajaks zal er nu wel eens 1tje per ongeluk inschieten, helaas krijgen ze er 3 tegen :
:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Treesong Wrote:Ricochan Wrote:ajaks zal er nu wel eens 1tje per ongeluk inschieten bij psv, maar helaas voor ajaks krijgen ze er zelf 3 tegen :
:
ff iets aangepast :wink:
Bangkok resident.
Threads: 4
Woutiknout Wrote:Ik reken op een bloedeloze 0-0!
(of is dat nou wat ik hoop... :lol: )
Als Feyenoorder zal ik maar gewoon hopen dat Ajax wint, want die zijn toch geen concurrentie voor de huidige top 3...
Threads: 30
opnieuw 4-0 overwinning PSV met in de hoofdrol de niet aankoop van Ajax
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Koné krijgt zaterdag een HIV-aanval, die doet dus niet mee.....
Tevens ben ik er weer bij, om in dat debiele uitvak te gaan zitten, met die t*fus palen voor je bek...
Kutstadion.... Dit jaar ga ik nog ergens de middenstip jatten met m'n maten... :lol:
Threads: 0
Fabian Wrote:Tevens ben ik er weer bij, om in dat debiele uitvak te gaan zitten, met die t*fus palen voor je bek...
Kutstadion.... Dit jaar ga ik nog ergens de middenstip jatten met m'n maten... :lol:
De wedstrijd is in het Philips Stadion, niet in de Arena. :razz:
Ik zal zondag weer genieten van de stilte in het uitvak. Djabs aanwezig: vakkie RR.
Ach ja Djabs, ook jullie uitvak is gewoonweg belabberd weggestopt in dat stadionnetje van jullie.....
Maar ja, de traditie zal zich wel voort zetten, verliezen in Ei-hoven...
Threads: 89
Ik zit in dubio over Culina.. als Farfan weer fit is word het vechten om een basisplekje..
Wie dit leest is gek
Farfan zal wel spelen.. mits hij vanavond niet weer geblesseerd raakt.
Ik verwacht alleen niet dat Kone en Afellay de wedstrijd zullen uitspelen. Culina zal dus vast wel een paar minuten mogen mee doen.
Threads: 89
Kezmania Wrote:Ik verwacht alleen niet dat Kone en Afellay de wedstrijd zullen uitspelen. Culina zal dus vast wel een paar minuten mogen mee doen.
Denk dat je daar gelijk in hebt... Culina gaat er bij mij uit dan.. en Kone mag zijn aanvoerdersband inleveren...
Wie dit leest is gek
Threads: 208
Kleine Jan Wrote:Kezmania Wrote:Ik verwacht alleen niet dat Kone en Afellay de wedstrijd zullen uitspelen. Culina zal dus vast wel een paar minuten mogen mee doen.
Denk dat je daar gelijk in hebt... Culina gaat er bij mij uit dan.. en Kone mag zijn aanvoerdersband inleveren...
Juist, Arveladze de band!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 3
Fabian Wrote:Ach ja Djabs, ook jullie uitvak is gewoonweg belabberd weggestopt in dat stadionnetje van jullie.....
Maar ja, de traditie zal zich wel voort zetten, verliezen in Ei-hoven...
Gelukkig is het uitvak in de aRENa niet weggestopt en zit je daar niet tegen netten aan te kijken... Ik ben uiteraard ook aanwezig, vakkie V.
Threads: 12
Ekslem Wrote:Kleine Jan Wrote:Kezmania Wrote:Ik verwacht alleen niet dat Kone en Afellay de wedstrijd zullen uitspelen. Culina zal dus vast wel een paar minuten mogen mee doen.
Juist, Arveladze de band!
Ik denk dat Culina in de basis staat tegen ajax; als er één speler gemotiveerd is om tegen ajax te vlammen, dan is hij dat wel.
Dat weet Hiddink ook wel. :lol:
Vanavond komt hij, net als Koné, niet in actie. Om geen risico's op blessures te nemen lijkt me de keuze voor a.s. zondag dus niet zo moeilijk. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
|