The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 (/showthread.php?tid=4079) |
Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Winstonicus - 04-02-2009 Legion Wrote:Winstonicus Wrote:zijn er nog mensen die naar AC/DC gaan in maart antwerpen of rotterdam ah oke, het zit bij ons in de planning om op 3 maart een zo genaamd werkbezoekje te doen in het sportpaleis, aangezien we er met borsato zitten van 7 t/m 31 maart :wink:. misschien daarvoor nog ff metallica bekijken : ![]() Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Treesong - 04-02-2009 Mukkus Wrote:Treesong Wrote:Mukkus Wrote:Legion Wrote:AC/DC Ik ben geen Blur-fan, en al was ik het wel, dan zijn ze nog lang niet zo [gay] als die helderse sloebers Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Mukkus - 04-02-2009 Treesong Wrote:Ik ben geen Blur-fan, en al was ik het wel, dan zijn ze nog lang niet zo [gay] als die helderse sloebers Je hebt allemaal al even gehad, begrijp ik. En wat vonden ze van jou? Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Treesong - 04-02-2009 ![]() Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Legion - 04-02-2009 Winstonicus Wrote:Legion Wrote:Winstonicus Wrote:zijn er nog mensen die naar AC/DC gaan in maart antwerpen of rotterdam Dat is niet verkeerd zeg =D>. Ben benieuwd hoe het daar met de geluidskwaliteit zit trouwens Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Legion - 04-02-2009 Mukkus Wrote:Legion Wrote:AC/DC Respect graag voor deze koningen. Toen jij haar op je plassertje kreeg hadden zij al meer dan 10 albums gemaakt Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Mukkus - 04-02-2009 Legion Wrote:Mukkus Wrote:Legion Wrote:AC/DC En nu lopen ze als halve bejaarden in dezelfde te strakke broek uit de jaren 60. Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Treesong - 04-02-2009 Legion Wrote:Mukkus Wrote:Legion Wrote:AC/DC En zo is het! Voor het volgende nummer bijvoorbeeld moet je de volumeknop minstens op 11 zetten ![]() [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eiBMltWg2RQ[/youtube] Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Treesong - 04-02-2009 En een live impressie (met Bon Scott uiteraard ![]() ![]() [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cBXHZNSUtyg&feature=related[/youtube] Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Legion - 04-02-2009 =D> =D> =D> Maar je kan natuurlijk ook naar Van Dik hout gaan Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Treesong - 04-02-2009 Weljaat... Volgens mij is Angus nog maar ergens halverwege de 50, dus die kan nog jaren mee. Was nog niet eens zo lang geleden naar een concert van de hoogbejaarde Jerry Lee Lewis en Chuck Berry en die speelden ook nog de pannen van het dak. Leeftijd zegt helemaal niks... Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Winstonicus - 04-02-2009 Treesong Wrote:Legion Wrote:Mukkus Wrote:Legion Wrote:AC/DC ![]() ![]() Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Treesong - 05-02-2009 Winstonicus Wrote: Spinal Tap is verplichte kost! Op the Big Lebowski na wrs de meest quotebare film in de geschiedenis ![]() Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - mindlight - 07-02-2009 22 maart naar Paolo Conte ![]() Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Winstonicus - 09-02-2009 Metallica met Sonisphere Festival in Nederland + update 08/02/2009 - : Metallica tourt komende zomer weer door Europa. Onder de naam Sonisphere Festival gaan ze door Europa en doen tevens Nederland aan. Slipknot, Lamb Of God en Mastodon zijn ook bevestigd voor Sonisphere Festival 2009. Het festival komt in zes landen: Nederland, Duitsland, Finland, Zweden, Spanje en Engeland. Eerdere geruchten over Linkin Park blijken onwaar, de band is enkel bevestigd voor Sonisphere in Finland. UPDATE Datum en locatie voor Sonisphere 2009 zijn bekend! Het Nijmeegse Goffertpark is op zaterdag 20 juni 2009 beginpunt voor de Sonisphere-tour. De voorverkoop voor Sonisphere in Nederland begint aanstaande vrijdag 13 februari om 11.00 uur. Kaarten kosten 75 euro (excl. servicekosten). Luxe kaarten (met parkeren, VIP area (gratis drank)en gegarandeerder toegang tot het eerste vak) kosten 175 euro. Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - de nieuwe - 11-02-2009 Winstonicus Wrote:Metallica met Sonisphere Festival in Nederland + updateEn geen FOR en mogelijk ook geen Arrow dit jaar. Mojo heeft een andere manier gevonden om het publiek het geld uit de zakken te kloppen ![]() Gewoon maar weer naar Graspop dit jaar: meer bands, betere faciliteiten voor minder geld ! Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Winstonicus - 12-02-2009 de nieuwe Wrote:Winstonicus Wrote:Metallica met Sonisphere Festival in Nederland + updateEn geen FOR en mogelijk ook geen Arrow dit jaar. Mojo heeft een andere manier gevonden om het publiek het geld uit de zakken te kloppen En Lowlands dan? Ben je daar ooit geweest Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Davydoff - 12-02-2009 Quote:AMSTERDAM ââ¬â De Amerikaanse band Limp Bizkit komt weer in de originele bezetting bij elkaar. Mooi voor op Werchter of op Pinkpop. Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - de nieuwe - 12-02-2009 Winstonicus Wrote:En Lowlands dan? Ben je daar ooit geweestNee, omdat de line-up me over het algemeen niet genoeg aanspreekt. Er zitten altijd wel een paar leuke bands tussen, maar nooit genoeg voor een heel weekend. Ik ga daarom liever naar een puur rock/metal georienteerd festival. Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Ekslem - 12-02-2009 de nieuwe Wrote:Winstonicus Wrote:En Lowlands dan? Ben je daar ooit geweestNee, omdat de line-up me over het algemeen niet genoeg aanspreekt. Er zitten altijd wel een paar leuke bands tussen, maar nooit genoeg voor een heel weekend. Ik ga daarom liever naar een puur rock/metal georienteerd festival. Lowlands is geweldig, maar zeker meer dan alleen muziek idd. Echt 1 groot pretpark voor volwassenen :8: Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - de nieuwe - 12-02-2009 Ekslem Wrote:Aha, dat zal het 'm zijnde nieuwe Wrote:Winstonicus Wrote:En Lowlands dan? Ben je daar ooit geweestNee, omdat de line-up me over het algemeen niet genoeg aanspreekt. Er zitten altijd wel een paar leuke bands tussen, maar nooit genoeg voor een heel weekend. Ik ga daarom liever naar een puur rock/metal georienteerd festival. ![]() Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Winstonicus - 13-02-2009 lowlands is echt top, kijk er elk jaar weer naar uit Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - de nieuwe - 13-02-2009 Dat heb ik nou met Graspop : ![]() Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Davydoff - 15-02-2009 Quote:Rock Werchter strikt Oasis en Kings Of Leon als topacts Heeeeeeele vette line-up! Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Legion - 18-02-2009 de nieuwe Wrote:Dat heb ik nou met Graspop : Aardige lineup met Dream Theater en Taake als toppers. Waarschijnlijk toch weer niet aanwezig. Hopelijk komt DT weer in Ahoy dit jaar. Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Gerben Zonderland - 19-02-2009 Legion Wrote:de nieuwe Wrote:Dat heb ik nou met Graspop : Taake Taakema? Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Legion - 19-02-2009 Gerben Zonderland Wrote:Legion Wrote:de nieuwe Wrote:Dat heb ik nou met Graspop : Klopt. Hier een foto van hem na de verliespartij tegen Bloemendaal ![]() Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Gerben Zonderland - 19-02-2009 Oei, dat ziet er inderdaad hartverscheurend uit. 8-[ Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - de nieuwe - 20-02-2009 LOL Re: CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2009 - Legion - 24-02-2009 Vanavond Danko Jones in Rotterdam ![]() |