The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
[OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken (/showthread.php?tid=843) |
- GAE - 08-08-2006 Fred Naaigaren Wrote:GAE Wrote:Fred Naaigaren Wrote:Mocht Excelsior ooit nodig zijn Dennis, dan kun je me altijd effe mailen. Aantekeningen maken voor de krant en "commando's " doorgeven op een pda is wat lastig te combineren en hij is ook niet elke thuiswedstrijd bij dordt. Ik verwacht overigens ook niet dat de huidige Dordrecht "scout" er mee zal stoppen. Maar mocht Mist er een keer mee stoppen zal ik wel bij je langs komen voor Sparta :lol: - GAE - 22-08-2006 Nog even een klein schopje. Nog altijd 3 clubs te gaan: Heracles Az Groningen Wellicht ken je iemand die een seizoenskaart bij 1 van deze clubs heeft en mogelijk wel interesse heeft. Laat hem dan contact opnemen met mij via <!-- e --><a href="mailto:dennisuenk@runningball.info">dennisuenk@runningball.info</a><!-- e -->. Over een referral bonus valt te onderhandelen :lol: - Mac - 22-08-2006 ow? =P~ dat had ik eerder moeten weten ![]() - GAE - 22-08-2006 Haha jij heb jouw beloning al lang!! Je mag naar Haarlem en Telstar wat wil je nou nog mer :lol: Als de nood hoog is moet je wat he. - Aukinho - 23-08-2006 groningen zou ik wel mensen kennen die het kunnen (en vast ook wel willen) doen, maar zonder seizoenskaart.. mocht blijken dat die toch niet echt (meer)nodig is, kan je me mailen (en ook als de plek voor utrecht vrijkomt :razz: ) Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - GAE - 14-08-2008 Voor het komende seizoen ben ik nog op zoek naar iemand voor De Graafschap (wellicht in combinatie met wat wedstrijden van Vitesse) (wellicht iets voor Marshall??) mocht je interesse hebben, dan graag een mailtje naar <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:d.uenk@rball.com">d.uenk@rball.com</a><!-- e --> Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Bocaloca - 14-08-2008 zoek je nog mensen voor Dordrecht Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - gittermaster - 14-08-2008 koop gewoon een seizoenskaart Boca... Wat kost dat voor dordt? 3 tientjes? ![]() Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Bocaloca - 14-08-2008 hehe aan zitten denken, maar kan niet keer aangezien ik regelmatig op vrijdag andere verplichtingen heb en voor 6 euro per keer vind ik het prima :-({|= Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Mac - 14-08-2008 Bocaloca Wrote:hehe aan zitten denken, maar kan niet keer aangezien ik regelmatig op vrijdag andere verplichtingen heb dan kun je dit dus ook niet doen aangezien het de bedoeling is dat je elke wedstrijd gaat. Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Treesong - 14-08-2008 Bocaloca Wrote:aangezien ik regelmatig op vrijdag andere verplichtingen heb Als je gezellig spruitjes en aardappelpuree met een gehaktbal eten bij je schoonmoeder en met je vriendin thuis op de bank zitten en televisie koekeloeren als een plicht ziet, is dat toch knap sneu :| Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - GAE - 14-08-2008 Bocaloca Wrote:zoek je nog mensen voor Dordrecht Als ik mensen voor Dordrecht zocht, dan had ik dat er wel bij gezet :wink: De Graafschap it is ....tenzij je in Belgie woont, daar heb ik ook nog wel wat opties open staan. Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Bocaloca - 14-08-2008 Treesong Wrote:Bocaloca Wrote:aangezien ik regelmatig op vrijdag andere verplichtingen heb ![]() Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - GAE - 24-08-2008 Helaas heeft de Fc Utrecht scout om prive redenen af moeten zien van het scouten van de wedstrijden. Hierdoor ben ik op zoek naar een nieuwe scout voor FC UTRCHT. Mocht je interesse hebben stuur mij dan even een PM. Ook de positie voor de Graafschap is nog altijd beschikbaar. Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Chiel-Montagne - 24-08-2008 Het is dat ik geen seizoenskaart van de Graafschap heb, anders. : ![]() Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Mac - 24-08-2008 die kun je aanvragen en wordt door hun terugbetaald. Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Chiel-Montagne - 24-08-2008 Mac Wrote:die kun je aanvragen en wordt door hun terugbetaald. Serieus? Dan is het eventueel wel een optie, ja (al zullen de scc in Doetinchem wel hard gaan). Zal eens wat nadere informatie vragen, via pm. Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Marshall - 31-08-2009 En ik ben weer terug na jaren afwezigheid (nou ja, jaartje dan...). Het eerste wat ik in mijn inbox vind is dit berichtje van Bocaloca... Bestaat dit gebeuren nog of is dat al weer lang achterhaald? Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - centre court - 31-08-2009 Graafschap nog vrij? Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - GAE - 01-09-2009 centre court Wrote:Graafschap nog vrij? Nee, Chiel_Montange is nog altijd de scout van de Graafschap. Verder zijn er op dit moment ook geen andere clubs vrij. Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Gerben Zonderland - 04-09-2009 Ik ben vanavond naar MVV - Emmen geweest met de seizoenskaart van mijn schoonvader, maar godsammekrake wat een treurigheid in de Jupiler League... :eeeek: Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Bocaloca - 05-09-2009 da is echt nie overal zo hoor :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Davydoff - 08-12-2009 Ik ben jarenlang dus een belchinees geweest! Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Gerben Zonderland - 08-12-2009 Davydoff Wrote:Ik ben jarenlang dus een belchinees geweest! Sateetje bij? ![]() Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Mukkus - 08-12-2009 Davydoff Wrote:Ik ben jarenlang dus een belchinees geweest! Maar wel een hele slechte! 'Doelpunt thuisclub' aanklikken bij een ingooi van de thuisclub, waarbij verscheidene Aziaten miljoenen verloren hebben! :wink: Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Gerben Zonderland - 08-12-2009 Hoe zou het trouwens met de afhaalchinees zijn? Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Lamme Lennie - 08-12-2009 Davydoff Wrote:Ik ben jarenlang dus een belchinees geweest! Jij wellicht niet (of misschien inderdaad indirekt wel), maar we hebben er wel eens één gespot op de tribune in Volendam (in de Eredivisie). Volgens mij gebeurt dit bij heel veel wedstrijden in Nederland. Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Mukkus - 08-12-2009 Bij Heerenveen hebben we alleen last van 2 sms-afghanen! ![]() Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - Ekslem - 08-12-2009 :razz: Re: [OT] Als bijbaantje eredivise wedstrijden bezoeken - de Afhaalchinees - 09-12-2009 Gerben Zonderland Wrote:Hoe zou het trouwens met de afhaalchinees zijn? Sambal bij? Kloepoek? |