The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Rome - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Rome (/showthread.php?tid=679)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

- Ad Wim - 11-05-2006

Roddick pakt 3 love games op rij. Het lijkt erop dat zijn service vandaag wel loopt.

- centre court - 11-05-2006

kom op verdomme berdych. roddick gaat gelijk op.

- kooltje - 11-05-2006

gonzalez zeer goed bezig met dubbele break. roddick maar winnen van greg. dan krijgen mensen met greg niet al teveel punten. roddick heeft toch niemand.

- kooltje - 11-05-2006

lekker andy en gonzalez! gewoon simpele overwinningen!!

- kooltje - 11-05-2006

rusedski maakt vier van de 36 punten op andy zn service in de 1e set

- Ad Wim - 11-05-2006

Roddick wint helaas, maar verdiend, de eerste set. Wat een stats! 12 punten meer gemaakt. Nog knap dat Greg het tot een TB bracht. Hopen dat de service van ANdy gaat haperen. Kom op Greg!

- kooltje - 11-05-2006

spijtig voor greg dat ie in vorm is tijdens het gravelseizoen...straks is de vorm weer weg als we op gras gaan spelen

- kuiper - 11-05-2006

kooltje Wrote:gonzalez zeer goed bezig met dubbele break. roddick maar winnen van greg. dan krijgen mensen met greg niet al teveel punten. roddick heeft toch niemand.

Ik wel met de MV. Come on Andy!!!

- Haggie - 11-05-2006

Come On, Gonzalez...................... Smile Smile Smile Smile Smile

- Ad Wim - 11-05-2006

Jeetje, die Roddick speelt toch wel erg sterk hoor. Greg doet erg leuk mee en had waarschijnlijk van veel jongens gewonnen vandaag, maar Andy is onaantastbaar op zijn service.

goeie zege van andy. hopelijk pakt berdych gonzalez nog ff.

- Mr. T - 11-05-2006

Ik kijk wel uit naar de wedstrijd Nadal-Gonzalez.
H2H is verrassend genoeg nog 0-2!

Tijd om de huidige verhoudingen in het graveltennis ook in die statistieken tot uitdrukking te laten komen..

- Scholten! - 11-05-2006

Gonzalez overwint, das natuurlijk duidelijk. Als hij daarna Nadal eruit kegelt is het helemaal feest

- Haggie - 11-05-2006

Ad Wim Wrote:Jeetje, die Roddick speelt toch wel erg sterk hoor. Greg doet erg leuk mee en had waarschijnlijk van veel jongens gewonnen vandaag, maar Andy is onaantastbaar op zijn service.

Heb je de wedstrijd gezien Ad? Anders kun je daar niet over oordelen. De stats zeggen niet alles op gravel. Heb ik gister wel gemerkt.

- kooltje - 11-05-2006

lekker gonzalez..even aanzetten en ook tweede set binnen! kom maar op henman Wink

- Haggie - 11-05-2006

Gonzalez the Champion.. Hakkuh .. Valt me tegen van Genomico dat hij hem niet heeft genomen :wink: ..

gepruts in de marge... morgen tegen nadal zal ie niet meer dan 8 games pakken. de mensen zonder nadal, gaan deze week het onderspit delven.

- Scholten! - 11-05-2006

centre court Wrote:gepruts in de marge... morgen tegen nadal zal ie niet meer dan 8 games pakken. de mensen zonder nadal, gaan deze week het onderspit delven.

Waarschijnlijk wel, maar toch hoop ik dat Gonzo voor een verrassing weet te zorgen. Als Moya het kan, kan Gonzo het ook

- buurs - 11-05-2006

Scholten! Wrote:
centre court Wrote:gepruts in de marge... morgen tegen nadal zal ie niet meer dan 8 games pakken. de mensen zonder nadal, gaan deze week het onderspit delven.

Waarschijnlijk wel, maar toch hoop ik dat Gonzo voor een verrassing weet te zorgen. Als Moya het kan, kan Gonzo het ook

Maar Moya kon het niet :Big Grin :wink:

- Ad Wim - 11-05-2006

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Jeetje, die Roddick speelt toch wel erg sterk hoor. Greg doet erg leuk mee en had waarschijnlijk van veel jongens gewonnen vandaag, maar Andy is onaantastbaar op zijn service.

Heb je de wedstrijd gezien Ad? Anders kun je daar niet over oordelen. De stats zeggen niet alles op gravel. Heb ik gister wel gemerkt.
Als je 88% op je eerste en 83% op je tweede service wint, ben je lekker bezig.

- Ad Wim - 11-05-2006

Heel gek, een dubbelpartij op Centre terwijl Almagro-Davydenko op baan 1 staat.

- buurs - 11-05-2006

Nr 1 dubbel van de wereld spreekt meer aan dan Davydenko :wink:

- kuiper - 11-05-2006

De onderste helft gaat lekker met de MV.

Roddick

Monfils
Santoro

Gonzalez

Nadal

De bovenste helft moet Almagro de verassing van het toerooi worden.

- Ad Wim - 11-05-2006

Ook dan Almagro?

- buurs - 11-05-2006

Ad Wim Wrote:Ook dan Almagro?

Almagro is en blijft een qualifier :wink:

- buurs - 11-05-2006

Volgende ronde speelt Almagro op het centre court :wink:

- Ad Wim - 11-05-2006

kuiper Wrote:De onderste helft gaat lekker met de MV.

Roddick

Monfils
Santoro

Gonzalez

Nadal

Je bedoelt dat je alleen nog maar Almagro bovenin hebt...

- Ad Wim - 11-05-2006

buurs Wrote:

Volgende ronde speelt Almagro op het centre court :wink:
Ik denk eigenlijk dat Davy dit gaat winnen. Hij lijkt weer zijn vorm van vorig jaar terug te hebben.

- buurs - 11-05-2006

Almagro mist direct 3 BP op een rij Icon_evil

- kuiper - 11-05-2006

Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:De onderste helft gaat lekker met de MV.

Roddick

Monfils
Santoro

Gonzalez

Nadal

Je bedoelt dat je alleen nog maar Almagro bovenin hebt...

Inderdaad!