The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Treesong - 22-06-2005 Davydoff Wrote:Vanavond Nasi, soerandenglengepeng, eitje en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel satesaus!! Wel goed je kont afvegen hè :!: - Marshall - 22-06-2005 Vanavond gaan we niet in de keuken staan, origineel chinees snacken... - Lamme Lennie - 22-06-2005 Marshall Wrote:Vanavond gaan we niet in de keuken staan, origineel chinees snacken... Bamischijf? - Marshall - 22-06-2005 Ehrm, nou nee, zat meer aan een portie Koe Loe Yuk en Kun Pao Ha te denken... - boeskoolcity - 22-06-2005 Marshall Wrote:Ehrm, nou nee, zat meer aan een portie Koe Loe Yuk en Kun Pao Ha te denken... koe loe kei is ook lekker :8: - Balthazar - 22-06-2005 zit daar koe in? - Bocaloca - 22-06-2005 neej keien - boeskoolcity - 22-06-2005 Balthazar Wrote:zit daar koe in? koe loe Yuk zit varkensvlees in en Koe Loe Kei zit kippevlees in.... of anders om weet het ook zo nie meer.....smaakt iig goed :wink: - Berend Botje - 22-06-2005 Yuk is varken, Ha is vis en Kai is kip. - Balthazar - 22-06-2005 bocaloca Wrote:neej keien kei is het friese woord voor koe - Marshall - 22-06-2005 Ha is zelfs heel specifiek 'garnalen' - Gerben Zonderland - 22-06-2005 Balthazar Wrote:bocaloca Wrote:neej keien Correctie: kei is het Friese woord voor koeien. Ien ko, twa kei. :8: - Balthazar - 22-06-2005 Gerben Zonderland Wrote:Balthazar Wrote:bocaloca Wrote:neej keien Dat dat mij fout gaat :oops: - Kleine Jan - 23-06-2005 Heb echt geen idee wat ik moet gaat eten vanavond.... Heeft iemand trouwens al die PitaMac gegeten? ziet er wel lekker uit op de reclame.. - Balthazar - 23-06-2005 Kleine Jan Wrote:Heb echt geen idee wat ik moet gaat eten vanavond.... Hij is goed te eten!! is weer wat anders :wink: - Kleine Jan - 23-06-2005 En welke moet ik dan nemen.. Beef of Chicken!? - Balthazar - 23-06-2005 ik heb alleen chicken gehad. die beviel mij heel goed. ook lekker sausje ertussen. - Bocaloca - 23-06-2005 die pita mac is zoooo verschrikkelijk GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR - Kleine Jan - 23-06-2005 bocaloca Wrote:die pita mac is zoooo verschrikkelijk GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR De Big Mac blijft toch mijn favoriet van de Mac - Bocaloca - 23-06-2005 mijn favo is de quarterpounder ![]() - waf - 23-06-2005 ik eet vanavond: kort gebakken gemarineerde lamshaasjes en witlof salade. vanwege de hitte geen koolhydraten. - Mac - 23-06-2005 pitamac was niet veel bijzonders...had zelf de beef en hij is niet vies maar een quarter pounder gaat er beter in bij mij - goa - 23-06-2005 Mijn diner gisteren bestond uit een patatje oorlog, een fles wodka en een halve gram Boliviaans marcheerpoeder dus vandaag maar eens een dagje op het strand. - Treesong - 23-06-2005 goa Wrote:Mijn diner gisteren bestond uit een patatje oorlog, een fles wodka en een halve gram Boliviaans marcheerpoeder dus vandaag maar eens een dagje op het strand. Was er zó weinig op tv dan? : ![]() Zelf 5 caipierienja's, 5 glazen héle zware Argentijnse wijn, een mixed plata met voorgerechten en twee enchiladas genuttigd :wink: - EJR - 23-06-2005 Treesong Wrote:goa Wrote:Mijn diner gisteren bestond uit een patatje oorlog, een fles wodka en een halve gram Boliviaans marcheerpoeder dus vandaag maar eens een dagje op het strand. En dat zijn heeeeele goeie Kaaprienjaas daar! :wink: Was de patronnes weer herstelt van haar operatie? :roll: - goa - 23-06-2005 Treesong Wrote:Was er zó weinig op tv dan? : Geen idee, ik was bij een concert van Smog in Tivoli, waar ik me trouwens opmerkelijk weinig van kan herinneren.... :wink: - goa - 23-06-2005 EJR Wrote:En dat zijn heeeeele goeie Kaaprienjaas daar! Waar is dat ? =P~ - Treesong - 23-06-2005 EJR Wrote:Treesong Wrote:goa Wrote:Mijn diner gisteren bestond uit een patatje oorlog, een fles wodka en een halve gram Boliviaans marcheerpoeder dus vandaag maar eens een dagje op het strand. Leek me wel... ze had flink in de zon gezeten dus er viel me in eerste instantie niks op. :roll: - Treesong - 23-06-2005 goa Wrote:EJR Wrote:En dat zijn heeeeele goeie Kaaprienjaas daar! Hiero! http://www.iens.nl/restaurantsVan/DenHaag/restaurant.htms?r=3083 - Kleine Jan - 24-06-2005 Gister heerlijke BBQ! Lekkere salade en natuurlijk, wat aan geen enkele goeie BBQ kan ontbreken, stokbrood! |