The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Verhuizen - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Verhuizen (/showthread.php?tid=109)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7

- Berend Botje - 27-07-2006

Nou, zeg het dan maar.

- Treesong - 27-07-2006

8 straten verderop woont de eerste Turk en die heet Serdar!

- Mukkus - 27-07-2006

Da's geen antwoord op de vraag.

- Treesong - 27-07-2006

Serdar komt het dichtst in de buurt van een buurman. Voor ik mijn veel te dure huis kocht, heb ik mij er namelijk goed van vergewist of er geen Turken of Marokkanen in de buurt woonden Hakkuh

- Mukkus - 27-07-2006

In het pand naast je zit geen 3 bij 3 kamer waar een turkse familie bestaande uit 12 kinderen, vader, moeder, 2 ooms, een tante en 2 opa's en oma's en een imam-in-opleiding illegaal verblijven?

- Treesong - 27-07-2006

Mukkus Wrote:In het pand naast je zit geen 3 bij 3 kamer waar een turkse familie bestaande uit 12 kinderen, vader, moeder, 2 ooms, een tante en 2 opa's en oma's en een imam-in-opleiding illegaal verblijven?

Neen. Wél verblijft daar een manisch depressieve halfblinde excentrieke mevrouw die momenteel een aantal Roemeense sloebers in huis heeft die de hele dag voor de deur Best Bier zitten te drinken. Daarboven woonde haar krankzinnige ex die er een sport van maakte 'Perfect Day' van Lou Reed 100x achter elkaar te draaien alsie weer es luddevuddu had - die is gelukkig nu weg en daarvoor in de plaats schijnen er een drietal peeskamers te zijn geïnstalleerd met dames van bedenkelijk allooi. Wat er op de bovenste etages gebeurt, is mij na al die jaren nog steeds een raadsel. Wel zie ik af en toe de lokale daklozenkrantverkoper daar in en uit lopen, dus die kan mijn handel logischerwijs wel vergeten.

Maar Turken? Niets van dat al!

- Mukkus - 27-07-2006

Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:In het pand naast je zit geen 3 bij 3 kamer waar een turkse familie bestaande uit 12 kinderen, vader, moeder, 2 ooms, een tante en 2 opa's en oma's en een imam-in-opleiding illegaal verblijven?

Neen. Wél verblijft daar een manisch depressieve halfblinde excentrieke mevrouw die momenteel een aantal Roemeense sloebers in huis heeft die de hele dag voor de deur Best Bier zitten te drinken. Daarboven woonde haar krankzinnige ex die er een sport van maakte 'Perfect Day' van Lou Reed 100x achter elkaar te draaien alsie weer es luddevuddu had - die is gelukkig nu weg en daarvoor in de plaats schijnen er een drietal peeskamers te zijn geïnstalleerd met dames van bedenkelijk allooi. Wat er op de bovenste etages gebeurt, is mij na al die jaren nog steeds een raadsel. Wel zie ik af en toe de lokale daklozenkrantverkoper daar in en uit lopen, dus die kan mijn handel logischerwijs wel vergeten.

Maar Turken? Niets van dat al!

Gelukkig maar!

Hebben jullie iets tegen Turken?

- Treesong - 27-07-2006

Berend Botje Wrote:Hebben jullie iets tegen Turken?

M'n vader is Bulgaar en m'n moeder Grieks... paplepelkwestie dus

- Mukkus - 27-07-2006

Ik denk opeens aan bulgaarse yoghurt......

De Turkse kersen die ik giateren heb gegeten waren ook prima.

- Bocaloca - 27-07-2006

Zometeen huisje kijken =D>

- Treesong - 27-07-2006

Kan je meteen kijken of het lekt

- Marshall - 27-07-2006

Lekt het niet dan scheult het wel.....

- Treesong - 27-07-2006

Nouuu, zo'n witte broek laten stomen kost toch wel wat...

- Marshall - 27-07-2006

Ben je nou echt in de veronderstelling dat Boca die laat stomen? 3 per dag? Die pleurt ie gewoon bij Macs Mams in de wasmasjien!

- Bocaloca - 27-07-2006

Marshall Wrote:Ben je nou echt in de veronderstelling dat Boca die laat stomen? 3 per dag? Die pleurt ie gewoon bij Macs Mams in de wasmasjien!

:roll: :roll: dwaas :roll: :roll: :wink:

- Marshall - 27-07-2006

Voel je je verraden? Wink

- Marshall - 27-07-2006

Hahaha, om terug te komen op de turken: Vriendin komt zojuist thuis, staat er in de voortuin een vrouw gewoon een fiets te jatten. Vriendin: "Pardon", Vrouw: "Ikke alleen kijken" en weg was ze Big Grin

Even voor de duidelijkheid: wie is nu de Turk, de vriendin, of de vrouw in de voortuin?

- Marshall - 27-07-2006

De persoon met hoofdkapje... Wink

Ah, die

[Image: hoofdkapje.jpg]

- Marshall - 27-07-2006

Snel even van de digitale camera geplukt?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.paprika-mix.nl/zweetplek/">http://www.paprika-mix.nl/zweetplek/</a><!-- m -->

- Bocaloca - 27-07-2006

huisje was toppieee

- Marshall - 27-07-2006

Nu nog een breezertje ananas en een dubbele whiskey met ijs...

- Bocaloca - 28-07-2006

maandag hoor ik of ik het huisje heb Hakkuh

- Treesong - 28-07-2006

Bocaloca Wrote:maandag hoor ik of ik het huisje heb Hakkuh

Huur of koop?

- Bocaloca - 28-07-2006

Huur, maar omdat ik het huisje pas per 1 september zou willen moest ie dat weer even rondvragen

- Treesong - 28-07-2006

Bocaloca Wrote:Huur

sloeber