The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Dutch Pride oftewel double penetration - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21) +---- Thread: Dutch Pride oftewel double penetration (/showthread.php?tid=4498) |
Re: nieuw team van Lips - Mukkus - 13-06-2009 Giel, gefeliciteerd met het landskampioenschap van Nederland! Well done! :wink: Re: nieuw team van Lips - Nr. 12 - 13-06-2009 Ach ja, iemand moet naar je kijken vanaf de tribune toch en hup Milad roepen. (ik ben er ook nog steeds niet achter wie dat riep, maar ik blijf het onderzoeken) Ik ben nu dus in drie landen kampioen geworden. Leuk. Nu nog die bekert. (kan ik weer zoeken wie die idioot is) Re: nieuw team van Lips - Nr. 12 - 18-06-2009 Wat denkt die vogel dat ik voor Feyenoord kan spelen? :eeeek: Code: Sven Vossen Re: nieuw team van Lips - gittermaster - 18-06-2009 :lol: Ik kom volgende week mannen, eerst nog een play offwedstrijd spelen en wachten tot het seizoen officieel voorbij is, zodat ik de beker op mijn palmares heb staan. Re: nieuw team van Lips - Box Brother - 18-06-2009 zodra mijn contract voorbij is kan ik zonder problemen tekenen toch? Heb nog 1 P/D-duel... Re: nieuw team van Lips - sphera - 19-06-2009 Welke spelers gaan nu allemaal deel uitmaken van het team? Re: nieuw team van Lips - gittermaster - 19-06-2009 ja hoor Box, dan kom ik ook direct Re: nieuw team van Lips - Adder - 19-06-2009 sphera Wrote:Welke spelers gaan nu allemaal deel uitmaken van het team? Ik heb een hele tijd mijn nieuwsgierigheid kunnen indammen, maar nu niet meer.... Wie ben jij bij footstar? Re: nieuw team van Lips - Legion - 19-06-2009 De beker in Roemenie is binnen ![]() Re: nieuw team van Lips - sphera - 19-06-2009 Adder Wrote:sphera Wrote:Welke spelers gaan nu allemaal deel uitmaken van het team? Ik wist wel dat je nieuwsgierig bent ![]() Ik ben Randal Zomer ![]() Re: nieuw team van Lips - Mukkus - 19-06-2009 Welkom Randal! En ik maar denken dat sphera 1 of andere belg (met alle respect) is uit FC CT..... Re: nieuw team van Lips - gittermaster - 19-06-2009 hahaha, Randal. Oke.. Ik denk ik vraag t niet, leuk om te weten ![]() Re: nieuw team van Lips - sphera - 19-06-2009 Mukkus Wrote:Welkom Randal! En ik maar denken dat sphera 1 of andere belg (met alle respect) is uit FC CT..... Dankje ![]() Allé, ik klap toch nie zo zenne? Maar ik ben nog steeds heel benieuwd hoe de selectie van het team eruit gaat zien ![]() ![]() En zoals jullie al wel gemerkt hebben: ik verklap niets ![]() Re: nieuw team van Lips - Forever - 19-06-2009 sphera Wrote:Mukkus Wrote:Welkom Randal! En ik maar denken dat sphera 1 of andere belg (met alle respect) is uit FC CT..... Ik denk niet dat ze gelijk een concurent voor Houten wordt, meer voor Febo. Re: nieuw team van Lips - Texie - 19-06-2009 Dat is geen concreet antwoord op Randal zijn vraag he :wink: Re: nieuw team van Lips - Forever - 20-06-2009 Texie Wrote:Dat is geen concreet antwoord op Randal zijn vraag he :wink: Klopt, maar ik weet het antwoord ook niet. :wink: Ik kan wel zeggen, dat ik er niet bij zit. Re: nieuw team van Lips - gittermaster - 20-06-2009 hoe het team er concreet uit komt te zien, gaan we aankomende week laten weten. Als we samen aanwezig zijn en het seizoen is afgelopen kunnen alle spelers die zouden komen, overkomen en kunnen we verder lobby=en voor de nodige posities... Re: nieuw team van Lips - Box Brother - 22-06-2009 Footstar is erg traag maar accepteer het aanbod direct en ga dan ook ballen bij Het team van Henkie Re: nieuw team van Lips - Mukkus - 22-06-2009 Box Brother Wrote:Footstar is erg traag Probeer in contact te komen met Lohuis om de boel over te dragen.... Re: nieuw team van Lips - Mukkus - 22-06-2009 Gelukt: Quote:22/6/2009 20:51:42 Milad Acda is the new manager of the team. This happened after the old manager (now a regular player of the club) invited Milad Acda to take over the management of this club. Re: nieuw team van Lips - Box Brother - 22-06-2009 Hebben we al een nieuwe naam? Re: nieuw team van Lips - Mukkus - 22-06-2009 Yep. Ben alles een beetje aan het checken, maar het is verschrikkelijk traag allemaal. Zal zo eerst ook even het gastenboek leeggooien.... Re: nieuw team van Lips - Mukkus - 22-06-2009 En een logo erop donderen....shirtjes heb wel wat in elkaar geknutseld. Rood/Oranje shirt-wit broekje-blauwe sokken. Enneh..Lips, chat van je gezien, maar het lukt me niet om te reageren. :| Re: nieuw team van Lips - sphera - 22-06-2009 Tot zover nog geen nieuwe namen gezien, ben benieuwd wie er nog gaan komen ![]() Re: nieuw team van Lips - Mukkus - 22-06-2009 sphera Wrote:Tot zover nog geen nieuwe namen gezien, ben benieuwd wie er nog gaan komenHeb net een bod van 94 miljoen uitgebracht op een portugese aanvaller en 65 miljoen voor een braziliaanse middenvelder.... Re: nieuw team van Lips - sphera - 22-06-2009 Mukkus Wrote:sphera Wrote:Tot zover nog geen nieuwe namen gezien, ben benieuwd wie er nog gaan komenHeb net een bod van 94 miljoen uitgebracht op een portugese aanvaller en 65 miljoen voor een braziliaanse middenvelder.... Voor dat geld heb ik ook nog wel een Portugese aanvaller voor je ![]() Re: nieuw team van Lips - Mukkus - 22-06-2009 Keepersshirt heb ik gelaten zoals ie is. Is het gelukstenue van Roffers. En het is wel mooi zo'n toverbal in de goal! : ![]() Re: nieuw team van Lips - gittermaster - 23-06-2009 Morgen hoop ik dat Patrik Tisza, Pyry Rajala, Brian birkedal en Richard Bierbuik komen... Re: nieuw team van Lips - gittermaster - 23-06-2009 os van bovenstaande zijn de eerste 2 grote spelers gratis binnen. De spits vh australisch nationaal team en een topspits uit Finland... Alleen een beetje mailen en de juiste toon aanslaan... Heerlijk gevoel ![]() Re: nieuw team van Lips - Box Brother - 23-06-2009 Ziet er goed uit mannen .... |