The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
zeik plaats voor adje wim - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: zeik plaats voor adje wim (/showthread.php?tid=5814) |
Re: zeik plaats voor adje wim - Mac - 06-01-2011 Hoho ik vind ook dat ajax elk jaar voor het kampioenschap moet gaan. Net zoals ik vind dat PSV elk jaar voor het kampioenschap moet gaan en tot een aantal jaar geleden ook Feyenoord elk jaar voor het kampioenschap moet gaan. Tijdens het seizoen kunnen doelstellingen veranderen natuurlijk maar ik zou het een lachertje vinden als ajax voor een seizoen zegt dat de doelstelling de 3e plek is. Het ging mij vooral om het stukje over de beste zijn en het mooie voetbal spelen. Vooral dat laatste wordt imo vooral door de media en door supporters van andere clubs erbij gehaald. Ik hoef niet de beste te zijn of het mooiste voetbal te spelen, ik wil kampioen worden. Net als dat ik wilde dat Nederland wereldkampioen was geworden afgelopen zomer. Had me geen reet uitgemaakt hoe. Re: zeik plaats voor adje wim - mindlight - 06-01-2011 Ahh ok, maar ik ken best wat Ajacieden die na het kampioenschap van Twente afgelopen jaar bijna schande spraken dat zij met zulk mooi voetbal en zoveel doelpunten geen kampioen waren geworden. In welk licht moet ik dat zien dan? Is dat jaloezie of speelt het voetbal dat gespeeld wordt toch een belangrijke rol? Re: zeik plaats voor adje wim - Ad Wim - 06-01-2011 Het is natuurlijk wel het streven en waar je voor naar het stadion komt. Tweede helft vorig seizoen was gewoon heel erg leuk en wekelijks kwam ik met een lach het stadion uit. Maar ja, wat Mac zegt, van mij had het het hele seizoen lelijk gemogen voor weer eens een kampioenschap. Maar dan ook echt maar één keer, want ik zou geen seizoenenlang op de tribune kunnen zitten en telkens naar een matige 1-0 of 2-0 kunnen kijken, wat bij PSV een paar jaar geleden het geval was. Dan maar liever stervend in schoonheid. Maar allebei niet is helemaal dramatisch als Ajacied, en dat was dus de eerste helft van dit seizoen. Re: zeik plaats voor adje wim - Mac - 06-01-2011 Definieer schande spreken? Het was natuurlijk best een bizarre situatie dat je met zoveel punten, meeste doelpunten voor en minste doelpunten tegen geen kampioen wordt. Daar zal bij veel supporters best wat frustratie over zijn geweest ja, bij mij ook. Maar goed dat telt niet, aan het einde van de rit telt wie het meeste aantal punten heeft en dat was twente. Re: zeik plaats voor adje wim - centre court - 11-01-2011 Laten we dit maar even als rommeltopic aanhouden voorlopig. Even zwaar offtopic maar wat is dit Stille? Quote:Pastoor woedend na schandalige prestatie Re: zeik plaats voor adje wim - Stille - 11-01-2011 Precies zoals je het leest. Dat die ploeg nog zoveel punten in de Eredivisie heeft is echt een raadsel Re: zeik plaats voor adje wim - Ad Wim - 11-01-2011 Lekkere bp conversion van Clement... Re: zeik plaats voor adje wim - Overdune - 11-01-2011 centre court Wrote:Laten we dit maar even als rommeltopic aanhouden voorlopig. Laten we dat vooral niet doen, maak dan zelf iets aan. Re: zeik plaats voor adje wim - Haggie - 11-01-2011 Overdune Wrote:centre court Wrote:Laten we dit maar even als rommeltopic aanhouden voorlopig. Wil je dat dan een zeik plaats voor adje wim laten zijn? :roll: Re: zeik plaats voor adje wim - Overdune - 11-01-2011 Nee, ik wil dat er helemaal niet meer in dit trieste topic gepost wordt. Re: zeik plaats voor adje wim - Haggie - 11-01-2011 Overdune Wrote:Nee, ik wil dat er helemaal niet meer in dit trieste topic gepost wordt. Hij zakt vanzelf naar beneden! Re: zeik plaats voor adje wim - mindlight - 12-01-2011 Op deze manier natuurlijk niet :8: Re: zeik plaats voor adje wim - Haggie - 12-01-2011 Idd! Re: zeik plaats voor adje wim - roffaboy - 12-01-2011 Haggie Wrote:Overdune Wrote:Nee, ik wil dat er helemaal niet meer in dit trieste topic gepost wordt. :lol: Re: zeik plaats voor adje wim - roffaboy - 24-01-2011 :-({|= Re: zeik plaats voor adje wim - Stille - 27-01-2011 Hier had dus eigenlijk de hele discussie van vanmiddag kunnen staan. Is er speciaal voor aangemaakt.... Re: zeik plaats voor adje wim - mindlight - 27-01-2011 Uhh nee, dan zou het hele idee in het water gevallen zijn. Iets met context enzo. Re: zeik plaats voor adje wim - roffaboy - 03-02-2011 :lol: Re: zeik plaats voor adje wim - Stille - 03-02-2011 Zak zak zak zak zak maar lekker door... Re: zeik plaats voor adje wim - tedscholtes - 10-02-2011 hij zakt een beetje af jongens, doe er is wat aan! :yeah: Re: zeik plaats voor adje wim - Haggie - 11-02-2011 Nog een collega van jou op het forum Stille? Re: zeik plaats voor adje wim - Stille - 11-02-2011 Yep. Verwijderd dit topic nou gewoon. Was effe leuk maar nu niet meer Re: zeik plaats voor adje wim - Bocaloca - 23-02-2011 Stille vroeg hoe het ermee was :nanana: Re: zeik plaats voor adje wim - tedscholtes - 24-02-2011 jongens hij zakt een beetje af :nono: Re: zeik plaats voor adje wim - roffaboy - 28-02-2011 ![]() Re: zeik plaats voor adje wim - Haggie - 28-02-2011 Dit wordt echt vervelend, stelletje kleuters. :-s Re: zeik plaats voor adje wim - Stille - 11-03-2011 Aangezien Ad volledige onzin zit te verklaren misschien wel handig om dit topic te gebruiken : ![]() Re: zeik plaats voor adje wim - Ad Wim - 11-03-2011 Zeik ik dan? Volgens mij zijn dat anderen. Re: zeik plaats voor adje wim - Overdune - 11-03-2011 Stille Wrote:Aangezien Ad volledige onzin zit te verklaren misschien wel handig om dit topic te gebruiken : Wat ben je toch ook een triest figuur he. Re: zeik plaats voor adje wim - Stille - 11-03-2011 ![]() |