The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




zeik plaats voor adje wim
#1
veel plezier
#2
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
#3
Die Roffaboy is nog dommer dan ik al dacht....
#4
=D> Undecided
#5
Inderdaad, en maar weer die taal verkrachten, pijn aan de ogen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#6
je weet zelf Undecided
#7
Ik ben Ad Wim en ik ben de nieuwe presentator van het programma 'Ik weet het Beter'
Ik ben de opvolger van de welbekende EO presentator Bert van Leeuwen en kan ik jullie melden dat het programma 24 uur per dag te zien is op <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.tv">www.competitieteam.tv</a><!-- w -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#8
Zijn jullie weer samen aan het werk ofzo? :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
#9
[-X
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#10
Wat wil Roffaboy hier eigenlijk mee bereiken?
He i’m back, koploper FTM 2018!
#11
Ik vind het een vrij geslaagde poging zijn kansloosheid aan te tonen...
#12
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIET OLE OLE
#13
*negeerfunctie ON
He i’m back, koploper FTM 2018!
#14
Mooi hè, die werkt vrij goed.
#15
Ik vind het wel fascinerend hoe iemand zoveel taalfouten kan maken in zulke korte zinnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#16
Ad Wim Wrote:Ik vind het wel fascinerend hoe iemand zoveel taalfouten kan maken in zulke korte zinnen.

Zo veel moet het zijn. :wink:

Triest topic btw... [-(
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
#17
Inderdaad, dan vond ik het Ada Wim topic een stuk origineler :8:
#18
of het:

Ad vs CC topic van 55 pagina's
Het grote Ad & Buurs topic

Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
#19
Het legendarische AD vs CC topic bestond nog ouderwets uit gemeend fanatisme, gezonde rivaliteit, pittige discussies en het continu vergelijken en beoordelen van elkaars teams. Ik heb het idee dat daar de klad wat in kwam toen Ad minder(lees: matig) ging presteren met FTM. Daarop vervloog bij hem de motivatie en vervolgens de moed om het tegen mij te blijven opnemen. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
#20
Volgens mij ging het ook veel over Ajax-Feyenoord en ik dacht juist dat de klad erin kwam toen de teloorgang van Feyenoord werd ingezet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#21
Teloorgang van Feyenoord? Dat is al een jaar of 9 aan de gang :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#22
Jaar of 9? Sinds mijn geboorte 2x landskampioen Undecided
#23
Dat is het normale niveau, ergens tussen 2 en 4, maar de laatste jaren was het toch wel ietsje erger...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#24
Ja precies, gewoon weer om dezelfde plaatsen als Ajax strijden zou wel zo aardig zijn....
#25
Juist, ik kan me bijna geen CL-wedstrijd van Feyenoord herinneren. Was die rode kaart en die trap tegen de boarding van Henk Vos niet in de CL?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#26
Hehe als klein mannetje ooit nog eens bij Feyenoord-Kiev geweest, maar verder inderdaad weinig herinnering daaraan. Gelukkig zijn het dusdanig lompe mensen daar dat als ze het ooit nog eens zouden bereiken, ze het binnen de poulefase al weer voor zichzelf verziekt zullen hebben.
#27
Jongens jongens wat een negativiteit weer. Gaan we nu Feyenoord belachelijk maken dat ze al een jaar of 10 geen CL spelen? Dat heeft natuurlijk alles te maken met het feit ze zich in de competitie niet weten te plaatsen. Beetje dubbel op dus. Feyenoord zal nu nog 1 a 2 jaar om de plekken 5 tot 8 gaan strijden, de jaren daarop zal de top 4 weer in beeld komen. Daar ben ik helemaal niet bang voor. Het zou wel meehelpen als Fer, Wijnaldum en Vlaar bijtekenen. Verder is er genoeg talent aanwezig waardoor er weinig tot geen transfersommen hoeven worden uitgekeerd.
En als je CL moet spelen zoals Ajax dit jaar dan maar liever niet zou ik willen zeggen. Daar heeft alleen de penningmeester nog een goed gevoel aan over gehouden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
#28
Ad Wim Wrote:Juist, ik kan me bijna geen CL-wedstrijd van Feyenoord herinneren. Was die rode kaart en die trap tegen de boarding van Henk Vos niet in de CL?

Voorronde CL tegen FC Jazz dacht ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
#29
centre court Wrote:Jongens jongens wat een negativiteit weer. Gaan we nu Feyenoord belachelijk maken dat ze al een jaar of 10 geen CL spelen? Dat heeft natuurlijk alles te maken met het feit ze zich in de competitie niet weten te plaatsen. Beetje dubbel op dus. Feyenoord zal nu nog 1 a 2 jaar om de plekken 5 tot 8 gaan strijden, de jaren daarop zal de top 4 weer in beeld komen. Daar ben ik helemaal niet bang voor. Het zou wel meehelpen als Fer, Wijnaldum en Vlaar bijtekenen. Verder is er genoeg talent aanwezig waardoor er weinig tot geen transfersommen hoeven worden uitgekeerd.
En als je CL moet spelen zoals Ajax dit jaar dan maar liever niet zou ik willen zeggen. Daar heeft alleen de penningmeester nog een goed gevoel aan over gehouden.
Nee hoor, elke Ajacied heeft een fantastisch gevoel over gehouden aan Milan uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
#30
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Juist, ik kan me bijna geen CL-wedstrijd van Feyenoord herinneren. Was die rode kaart en die trap tegen de boarding van Henk Vos niet in de CL?

Voorronde CL tegen FC Jazz dacht ik

Zeker. In die wedstrijd maakte hij geloof ik ook nog een wereldgoal. Typisch Henkie Vos dus. Maar dit was natuurlijk bij lange na niet de laatste CL wedstrijd van Feyenoord.
Niets is sterker dan dat ene woord...


Forum Jump: