The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Indian Wells [TMS] - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Indian Wells [TMS] (/showthread.php?tid=9654)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

RE: Indian Wells [TMS] - rikbetert - 10-03-2018

Volgens mij heeft kyrchios afgezegd .

RE: Indian Wells [TMS] - centre court - 10-03-2018

Kyrgios out. Prima. Nu djoko raonic en Edmund nog. 

Verder gaat het compleet ruk, waarvan akte.

RE: Indian Wells [TMS] - Ad Wim - 10-03-2018

Dus Tiafoe en Gojo stonden twee weken geleden nog in de finale en verliezen nu kansloos van paupers in de 1e ronde? Wat een jaar joh.

Dat lastminute gewissel kan me duur komen te staan.
Kyrgios is een leuke compensatie. Zie nu pas hoe vaak ie gekozen is, ongelooflijk.

RE: Indian Wells [TMS] - Haggie - 10-03-2018

Dus tiafoe is zelf geen pauper?

RE: Indian Wells [TMS] - Ad Wim - 10-03-2018

Thiem lijkt er zin in te hebben. Mooi, die mag Shapo en Berdych/Chung eraf slaan.

RE: Indian Wells [TMS] - kooltje - 10-03-2018

Thiem had er in de tweede een stuk minder zin in

RE: Indian Wells [TMS] - rikbetert - 10-03-2018

Hup PABLOOOOOOOOO.
Thiem mag er ook af.

RE: Indian Wells [TMS] - rikbetert - 11-03-2018

(09-03-2018, 11:02 AM)centre court Wrote: Als je denkt dat cuevas wint van shapo én van Thiem dan vrees ik met grote vrezen als mijn team echt veel op de jouwe lijkt.

Dat is 1  Big Grin

Keurig Coric. Fog eruit en dimi wankelt.

RE: Indian Wells [TMS] - kooltje - 11-03-2018

Toch wel het meest frustrerende spel wat ik speel. Gasten als shapo, tiafoe, young, rublev, dzuhmur...ze maken je helemaal gek

(11-03-2018, 07:24 AM)kooltje Wrote: Toch wel het meest frustrerende spel wat ik speel. Gasten als shapo, tiafoe, young, rublev, dzuhmur...ze maken je helemaal gek

Prima nachtje.

Als je een fatsoenlijk algorithme zou gebruiken, in plaats van lukraak wat namen aanklikken, dan kwam je in een vroegtijdig stadium al tot de conclusie dat je de meeste van de genoemde namen gewoon links moest laten liggen bij dit soort toernooien.

RE: Indian Wells [TMS] - buurs - 11-03-2018

Omg, niet te filmen

Fognini die een dubbele break voorsprong weg geeft tegen fucking chardy

Rublev die verliest van fritz, terwijl hij eind 1e set break voorstond en serveerde voor de 2e set

Kyrgios die opgeeft

Shapovalov die verliest van een niet in vorm zijnde gravelaar

Zo wordt het die lelijke zuid Afrikaanse apenkop wel heel makkelijk gemaakt

(11-03-2018, 08:57 AM)rikbetert Wrote:
(11-03-2018, 07:24 AM)kooltje Wrote: Toch wel het meest frustrerende spel wat ik speel. Gasten als shapo, tiafoe, young, rublev, dzuhmur...ze maken je helemaal gek

Prima nachtje.

Als je een fatsoenlijk algorithme zou gebruiken, in plaats van lukraak wat namen aanklikken, dan kwam je in een vroegtijdig stadium al tot de conclusie dat je de meeste van de genoemde namen gewoon links moest laten liggen bij dit soort toernooien.

Niks met algoritmen te maken maar met uitslagen anders als verwacht. Kun je hier de wijsneus uit gaan hangen omdat Bijvoorbeeld Cuevas wint maar dat is puur geluk.

RE: Indian Wells [TMS] - Ad Wim - 11-03-2018

Prima nachtje idd. Anderson easy door en Shapo eruit. Laat al die alternatieven voor grote jongens maar lekker snel verliezen, en dat ligt prima op schema.

Als bonus ook nog Chardy door. Die had ik niet gehad als ik Monfils had gehouden (maar Fritz dan weer wel...).

Isner-Monfils wordt er wel eentje.
Als Gael dat wint, wat ik vrees, gaat ie QF halen.

RE: Indian Wells [TMS] - centre court - 11-03-2018

Zou wat zijn als die isner het hele jaar van alle paupers verliest en er nu ineens wel zou staan.

(11-03-2018, 09:21 AM)kooltje Wrote: Niks met algoritmen te maken maar met uitslagen anders als verwacht. Kun je hier de wijsneus uit gaan hangen omdat Bijvoorbeeld Cuevas wint maar dat is puur geluk.

het heeft inderdaad alles te maken met een bepaalde verwachting en dat om te zetten naar een team. Maar dat van Cuevas had ik verwacht. De boog van shapo kan niet altijd gespannen staan. Ik denk dat hij ook nog van Thiem gaat winnen. Tijd zal het leren.
En een beetje jennen is toch niet verboden  ;-)

(11-03-2018, 07:57 PM)centre court Wrote: Zou wat zijn als die isner het hele jaar van alle paupers verliest en er nu ineens wel zou staan.

Ad week ==> winst isner

Hup Gael!!!!
Ik had hem op 90 punten geschat. Wanneer hij door deze pot goed doorstaat lijkt dat hem niet meer te kunnen ontgaan.

(11-03-2018, 08:09 PM)buurs Wrote:
(11-03-2018, 07:57 PM)centre court Wrote: Zou wat zijn als die isner het hele jaar van alle paupers verliest en er nu ineens wel zou staan.

Ad week ==> winst isner

Dan begin ik er een beetje aan te denken ja.
Opgave Djokovic zou geen ad week zijn. Kyrgios ook niet.

Klote nishikori. Slappe zak. Loopt die geblesseerde djoko zo door nu.

Nou kom op Gael...deze Tb wel voor jou!! 

Djokovic ziet er goed uit in de eerste twee games voor wat het waard is

In een ad week verliest Isner geen TB en pakt Smyczek zijn kansen.

(08-03-2018, 11:20 PM)centre court Wrote: 21.59 Federer eruit gehaald en Chung Shapo Coric Tiafoe Bhambri Bagh Pospisil Nishikori Monfils en Simon erin. Cc jaar?

Gelukkig heeft de koploper die ouwe ook niet. Echt zon toernooi die hij tankt in de QF. Boog kan niet het hele jaar gespannen staan.

Als Federer wint gaat deze wissel heel heel duur worden.

Federer is in mijn ogen een mustpick. EEn aanzienlijke kans op winst en dan kan het heel goed uit.

Djoko is duidelijk nog niet de oude. Tiebreak tegen Daniel. Mocht hij dit winnen, dan komt hij toch niet voorbij Delpo en dat maakte hem niet interessant om te kiezen, 90 punten voor 2300....

Isner mist al bps, waaronder 1 mp .
Als de belangrijkste maar niet fout gaat.

djoko mist sp voor 6-2... en verliest de set.... niet best

Waarom zo belangrijk Voor je Ad? Geen isner en Monfils negen keer in sub waaronder ik

ziet er opeens gunstig uit voor onze Gael! kom op breaken!

En dan verliezen, doodziek.
Gaat om honderden punten dit.