The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Miami - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Miami (/showthread.php?tid=3470) |
Re: Miami - Haggie - 27-03-2008 centre court Wrote:ancic wint. lastig om nou te zeggen wie in de volgende ronde moet winnen, ancic of murray. Ancic moet natuurlijk winnen. Murray niet in mijn team. ![]() Re: Miami - Ad Wim - 27-03-2008 Overdune Wrote:Tja, Fish. Ik had wel verwacht dat hij niet weer de finale zou halen, maar dit... Vorige week was z'n eerste fatsoenlijke resultaat, die gast is om het te vieren natuurlijk iedere avond gaan klemmen, dan krijg je dit. Ik blijf er wel bij dat Haggie's keuze voor Clement een belachelijke is, eentje in de categorie Tsonga.Dat ben ik wel met je eens, maar Fish niet nemen vind ik niet idioot, precies om de reden die jij zegt. Re: Miami - Haggie - 27-03-2008 Ad Wim Wrote:Overdune Wrote:Tja, Fish. Ik had wel verwacht dat hij niet weer de finale zou halen, maar dit... Vorige week was z'n eerste fatsoenlijke resultaat, die gast is om het te vieren natuurlijk iedere avond gaan klemmen, dan krijg je dit. Ik blijf er wel bij dat Haggie's keuze voor Clement een belachelijke is, eentje in de categorie Tsonga.Dat ben ik wel met je eens, maar Fish niet nemen vind ik niet idioot, precies om de reden die jij zegt. Dat ik Tsonga nam, was een misklik met bier op weet je nog :lol: :lol: :lol: :lol: Re: Miami - Ad Wim - 27-03-2008 Overdune Wrote:Slechtste wat je kan doen hè Mindlight, een fuck-up van de week ervoor proberen te compenseren met verrassende keuzes de week erna.Lijkt me ook niet slim om missers van vorige week nu wel te nemen... Re: Miami - Ad Wim - 27-03-2008 Haggie Wrote:Toen deden we het nog met een sheetAd Wim Wrote:Overdune Wrote:Tja, Fish. Ik had wel verwacht dat hij niet weer de finale zou halen, maar dit... Vorige week was z'n eerste fatsoenlijke resultaat, die gast is om het te vieren natuurlijk iedere avond gaan klemmen, dan krijg je dit. Ik blijf er wel bij dat Haggie's keuze voor Clement een belachelijke is, eentje in de categorie Tsonga.Dat ben ik wel met je eens, maar Fish niet nemen vind ik niet idioot, precies om de reden die jij zegt. ![]() Re: Miami - Haggie - 27-03-2008 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Toen deden we het nog met een sheetAd Wim Wrote:Overdune Wrote:Tja, Fish. Ik had wel verwacht dat hij niet weer de finale zou halen, maar dit... Vorige week was z'n eerste fatsoenlijke resultaat, die gast is om het te vieren natuurlijk iedere avond gaan klemmen, dan krijg je dit. Ik blijf er wel bij dat Haggie's keuze voor Clement een belachelijke is, eentje in de categorie Tsonga.Dat ben ik wel met je eens, maar Fish niet nemen vind ik niet idioot, precies om de reden die jij zegt. 8-[ ..... :-" Re: Miami - mindlight - 27-03-2008 Ad Wim Wrote:Overdune Wrote:Slechtste wat je kan doen hè Mindlight, een fuck-up van de week ervoor proberen te compenseren met verrassende keuzes de week erna.Lijkt me ook niet slim om missers van vorige week nu wel te nemen... Hmm dat heb ik wel, vorige week had ik Ljubo, Youzhny, Lopez en Roddick ook al natuurlijk :roll: Re: Miami - Ad Wim - 27-03-2008 Ik bedoel dat als je Djoko, Blake, Nalbi en Fish vorige week niet had, maar nu wel neemt, dat gaat geheid fout natuurlijk... Re: Miami - Overdune - 27-03-2008 mindlight Wrote:Overdune Wrote:Slechtste wat je kan doen hè Mindlight, een fuck-up van de week ervoor proberen te compenseren met verrassende keuzes de week erna. =D> Dat zou ik wel kunnen waarderen natuurlijk, maar ben bang dat het zover niet gaat komen. :wink: Re: Miami - buurs - 27-03-2008 2e bp pipo Re: Miami - mindlight - 27-03-2008 Ad Wim Wrote:Ik bedoel dat als je Djoko, Blake, Nalbi en Fish vorige week niet had, maar nu wel neemt, dat gaat geheid fout natuurlijk... Ohh zo, ja dat lijkt mij ook :8: Op Nalbi na uiteraard, want die gaat nu niet van een mindere god verliezen. Re: Miami - mindlight - 27-03-2008 Overigens staat Stepanek niet op de OOP voor morgen..... Nou lijkt die nogal fucked up te zijn op de officiele website, maar toch, ik houd hoop :-({|= Re: Miami - Ad Wim - 27-03-2008 Soderling ook de baan op, hup Koubek! Re: Miami - Ad Wim - 27-03-2008 3-0 Sweeting =D> Re: Miami - mindlight - 27-03-2008 Ad Wim Wrote:Soderling ook de baan op, hup Koubek! Ad, ik denk dat we ons verlies even moeten pakken met Soderling, hij zorgt voor een exit van Federer, en dan zorgt Roddick voor de rest :8: Re: Miami - buurs - 27-03-2008 pipo 3 bp gemist. het gaat vandaag niet best met het benutten van de kansen van mijn spelers. :| Re: Miami - Ad Wim - 27-03-2008 Dat is ook weer zo. Maar dat is de laatste waarover ik serieus getwijfeld heb en die er nog in zit. Dus hij mag er ook wel uit. Heb liever dat Wawrinka Federer eruit tikt. Re: Miami - buurs - 28-03-2008 soderling breakt direct =D> Re: Miami - buurs - 28-03-2008 pipo naar 0-30 Re: Miami - centre court - 28-03-2008 Ad Wim Wrote:Maar dat is de laatste waarover ik serieus getwijfeld heb Ok dan hebben we dat getwijfel nu dus wel gehad deze week. Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2008 centre court Wrote:Heerlijk dit :lol:Ad Wim Wrote:Maar dat is de laatste waarover ik serieus getwijfeld heb Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2008 Sweetin naar 4-1 =D> Re: Miami - buurs - 28-03-2008 en weer kansen gemist door volandri.... Re: Miami - Haggie - 28-03-2008 Ad Wim Wrote:Dat is ook weer zo. Maar dat is de laatste waarover ik serieus getwijfeld heb en die er nog in zit. Dus hij mag er ook wel uit. Heb liever dat Wawrinka Federer eruit tikt. Lukt het Wawje niet, dan doet Hewitt het wel Re: Miami - mindlight - 28-03-2008 Soderling is direct helemaal los. Prima! =D> Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2008 Koubek gaf vorige week ook al op, dat was dus niet uit voorzorg blijkbaar... Re: Miami - buurs - 28-03-2008 weer 0-30 pipo Re: Miami - centre court - 28-03-2008 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Heerlijk dit :lol:Ad Wim Wrote:Maar dat is de laatste waarover ik serieus getwijfeld heb dan kunnen we ons richting jou gewoon richten op je team zoals die nu staat. hoeven we geen rekening te houden met de andere 34 spelers die je bijna in je team had. :8: Re: Miami - Haggie - 28-03-2008 Buurs en Omyaca hebben Soderling ook nog eens! Hij begint heerlijk, al is Koubek natuurlijk geen echte krachtmeting Re: Miami - Ad Wim - 28-03-2008 Zou leuk zijn als Sweeting eens niet begint met een 0-30... |