The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Treesong - 08-05-2006 Mukkus Wrote:Nou jah...'geslacht' kun je het ook weer niet echt noemen. Misschien is 'uitgescheurd' een beter woord. Ik doe niet aan ham... mag niet van g*d :wink: - Marshall - 08-05-2006 Pffft... Vandaag maar even helemaal niks denk ik. Na 6 Wiekse Witte's, 2 halve liters en 3 uur slaap is eten het laatste waar ik aan moet denken. :| Overigens, over feta: Quote:Het leeuwendeel van de in Nederland gegeten feta is tegenwoordig Deense feta, gemaakt van koemelk.Dusseh, het lijkt er meer op dat de Denen het van de zuid-Europeaantjes geleerd hebben ![]() - goa - 08-05-2006 Vandaag eten we eindelijk weer eens GEEN Oekraiens - Treesong - 08-05-2006 goa Wrote:Vandaag eten we eindelijk weer eens GEEN Oekraiens Uiteindelijk gaat er niets boven een Hollandse pruim hè :wink: - Kleine Jan - 11-05-2006 Quote:(OT) Wat eten we vandaag? Het is denk ik een retorische vraag deze week...... :8: - waf - 11-05-2006 ik ga vandaag aan het witte goud. =D> - Kleine Jan - 11-05-2006 waf Wrote:ik ga vandaag aan het witte goud. =D> Asperges? =P~ - Treesong - 11-05-2006 Natuurlijk. De lekkerste groente op d'aardkloot. Kep ze laatst bij moeders weer gegeten, vanzelfsprekend met ham, nieuwe aardappelen, een ètje en botersaus =P~ - waf - 11-05-2006 Treesong Wrote:Natuurlijk. De lekkerste groente op d'aardkloot. Kep ze laatst bij moeders weer gegeten, vanzelfsprekend met ham, nieuwe aardappelen, een ètje en botersaus =P~ zo moeten ze. en ik moet er om een of andere reden altijd een stukje rood vlees bij... =P~ - Kleine Jan - 11-05-2006 Toch doelde ik eigenlijk op BBQ.... =D> - de nieuwe - 11-05-2006 Kleine Jan Wrote:Toch doelde ik eigenlijk op BBQ.... =D> Dat wil niet hoor, asperges op de bbq :wink: - Kleine Jan - 11-05-2006 Ik heb zo'n voorgevoel dat Tree me zo "sloeber" gaat noemen.... - Treesong - 11-05-2006 waf Wrote:Treesong Wrote:Natuurlijk. De lekkerste groente op d'aardkloot. Kep ze laatst bij moeders weer gegeten, vanzelfsprekend met ham, nieuwe aardappelen, een ètje en botersaus =P~ Verschil moet er zijn :wink: Een mals stukje biefstuk van de haas kan ik me er wel bij voorstellen :8: - Treesong - 11-05-2006 Kleine Jan Wrote:Ik heb zo'n voorgevoel dat Tree me zo "sloeber" gaat noemen.... BBQ-en is absoluut een favoriete tijdsbesteding van sloebers, maar ik heb er niks op tegen hoor -- als er maar wel ranchsaus bij geserveerd wordt :8: - Bor de Wolf - 15-05-2006 Weer winegums voor lunch. Beetje misselijk... - Gerben Zonderland - 15-05-2006 Hi ha hosti, wat een fijne tosti, lekker istie, weinig kostie! - Dugarry - 15-05-2006 Doe mij maar een fristie - Marshall - 15-05-2006 Vanavond maar eens aan de Babi Pedis Dan Daun Papaya. Vanmiddag speciaal een bammetje minder genomen bij de appie want dat wordt weer smullen ![]() - Dugarry - 15-05-2006 Vanavond naar de Wok en walk als ik er toevallig langs kom walken. Zie niet, dan ff naar La Place of de poort van kleve, waar een maat van me de leiding geeft. - Bor de Wolf - 15-05-2006 Dugarry Wrote:Vanavond naar de Wok en walk als ik er toevallig langs kom walken. Maar je hebt toch geen vrienden? - Dugarry - 15-05-2006 Bor de Wolf Wrote:Dugarry Wrote:Vanavond naar de Wok en walk als ik er toevallig langs kom walken. Zit je op lezen Borretje? - Kleine Jan - 24-05-2006 Home-made lobster! Jummie! :razz: speciaal een fotootje voor jullie gemaakt :wink: ![]() - Marshall - 24-05-2006 Mooi tafelblad... Dat zeg ik... - Gerben Zonderland - 24-05-2006 Dugarry Wrote:Bor de Wolf Wrote:Dugarry Wrote:Vanavond naar de Wok en walk als ik er toevallig langs kom walken. Maar wat geeft die maat van je de leiding dan? Koekjes? :wink: - Ricochan - 24-05-2006 En jantje was je kreeft lekker? =P~ Ik heb het pas in Thailand nog gegeten, maar hier eet ik het nooit, veel te prijzig.. - Marshall - 24-05-2006 [Treesong-mode]Sloeber![/Treessong-mode] - EJR - 24-05-2006 Ricochan Wrote:En jantje was je kreeft lekker? =P~ Sloeber. - Gerben Zonderland - 24-05-2006 Marshall Wrote:[Treesong-mode]Sloeber![/Treessong-mode] =; - Ricochan - 24-05-2006 [-X - Ekslem - 24-05-2006 Mmmmmmmmmmm kreeft, mooi servies trouwens Kleine Jan :razz: |