The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Tennis Manager 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2006 (/showthread.php?tid=436)

- Ad Wim - 22-03-2006

Ik ben eigenlijk zeker van Gasquet, maar ik durf het niet aan (ja, ik weet het, ik ben een mietje). Ik ga ook geen Baghdatis én Gasquet nemen als ik ook nog eens Nalbandian daar onderin heb.

- Ad Wim - 22-03-2006

Ik heb nu een goede opzet, even kijken wat de uitslagen nog brengt.

De enige echte keuze wordt Gasquet óf Baghdatis en Kim.

- Elikian - 22-03-2006

merijn s aalbers Wrote:Volgens mij ben ik de enige met Federer bij MV. :-k
Jep ... met een budgetrisico van 500 en die prijs is het ook een fikse gok moet ik zeggen. Dapper, zeker voor iemand bovenin de rankings.

- _Tampie - 22-03-2006

Met Berdych in mijn team ben ik waarschijnlijk een uitzondering?

- merijn s aalbers - 22-03-2006

Je bent in goed gezelschap. Van Arco B. :wink:

- _Tampie - 22-03-2006

Ik had het over TM, jij waarschijnlijk over MV. Ik denk dat er veel voor Nalbandian zullen gaan maar ik heb niet zoveel vertrouwen in hem, het is niet te hopen dat hij de finale gaat halen.

- Ad Wim - 22-03-2006

_Tampie Wrote:Zib-Acasuso en Massu-Sluiter zijn gecancelled.

Zib heeft afgezegd, maar wie is de afzegger in de andere pot?
Hoe kwam je aan deze info? Hij staat gewoon te spelen tegen Chucho nu.

- Ad Wim - 22-03-2006

En wat nu te doen met Agassi? Het is wel echt zijn favoriete toernooi en hij zal er dus vast zijn zinnen op gezet hebben. Dat hij vorige week verloor van topper Haas is hem vergeven en hij zal nu ook wel verliezen van Ljubicic, maar op de een of andere manier zie ik hem ook in de finale staan. Tot Ljubicic heeft hij een eenvoudige loting en misschien kan hij deze wedstrijdjes gebruiken om weer een beetje in vorm te komen.

Ik weet dat het stom klinkt en ik zal hem ook zeer waarsch niet nemen, maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening.

- RobbieDK - 22-03-2006

Tegen Ljubicic is hij kansloos, dus ik denk dat het zonde van je geld is...

- Haggie - 22-03-2006

Mee-eens..

- _Tampie - 22-03-2006

Good Old Andre lijkt me tegenwoordig voornamelijk Old Andre. (en zeker geen Gold God Andre)

- kooltje - 22-03-2006

helemaal zelf verzonnen tampie? er komt een toernooi dat agassi nog een keer gaat vlammen...maybe miami??

- Haggie - 22-03-2006

Ga daar maar niet vanuit kooltje...

- Ad Wim - 22-03-2006

Jezus, omdat die Amerikaanse vrouwen er een strijd van 3 uur van hebben gemaakt, zien we nu Massu niet af. En ook Dlouhy-Llodra zullen we niet zien.

- Haggie - 22-03-2006

Wil je hem in je team dan? :roll:

- Ad Wim - 22-03-2006

Waarom niet eigenlijk? Hij maakte het Federer vorige week redelijk lastig. En hij heeft dit jaar voornamelijk op gravel gespeeld en dat deed hij prima. En hij is bij TM niet zo duur.

- Ad Wim - 22-03-2006

Ik heb toch weer wat veranderingen gemaakt en ben er nu uit, denk ik. Ga gewoon voor een beetje zekerheid.

- Haggie - 22-03-2006

wat is zekerheid?

- Ad Wim - 22-03-2006

Malisse ipv een paar kleintjes.

- Ad Wim - 22-03-2006

Srichaphan is eigenlijk een must-take bij TM omdat hij daar nog goedkoop is, maar Safin is dat eigenlijk ook. En allebei nemen, is een beetje te gek.

- Haggie - 22-03-2006

Ad Wim Wrote:Srichaphan is eigenlijk een must-take bij TM omdat hij daar nog goedkoop is, maar Safin is dat eigenlijk ook. En allebei nemen, is een beetje te gek.

Ik denk niet dat hij 2 goede weken achter elkaar kan spelen. Hrbaty is ook niet zo slecht.

- centre court - 22-03-2006

Calleri gaat deze week Nadal vroeg verslaan.

- Ad Wim - 22-03-2006

Calleri zit ik ook aan te denken, maar Nadal zal toch wel een maatje te groot zijn en 8 punten is wat weinig.

- Ad Wim - 22-03-2006

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Srichaphan is eigenlijk een must-take bij TM omdat hij daar nog goedkoop is, maar Safin is dat eigenlijk ook. En allebei nemen, is een beetje te gek.

Ik denk niet dat hij 2 goede weken achter elkaar kan spelen. Hrbaty is ook niet zo slecht.
Safin of Srichaphan?

- Haggie - 22-03-2006

Ik heb toch een verrassend team deze week.
o.a. Calleri en Acasuso staan erin...

- Haggie - 22-03-2006

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:

Safin of Srichaphan?

Safin. Hij is van de twee toch degene met de meeste kwaliteiten.
Daarbij komt dat Hewitt helemaal niet in vorm is, zelfs zijn mentaliteit is niet genoeg, tegenover al die UE's die hij slaat. (Hierbij ga ik er wel vanuit dat Safin, Henmiet gaat verslaan, die is ook al lang niet meer wat hij is geweest)

- Ad Wim - 22-03-2006

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:

Safin of Srichaphan?

Safin. Hij is van de twee toch degene met de meeste kwaliteiten.
Daarbij komt dat Hewitt helemaal niet in vorm is, zelfs zijn mentaliteit is niet genoeg, tegenover al die UE's die hij slaat. (Hierbij ga ik er wel vanuit dat Safin, Henmiet gaat verslaan, die is ook al lang niet meer wat hij is geweest)
Ik bedoelde eigenlijk: wie kan er niet twee weken achter elkaar presteren, Safin of Srichaphan?

Maar ik snap je punt en zo denk ik er ook over.

Maar Acasuso...

- Haggie - 22-03-2006

Acasuso overtuigende 1e ronde. Berdych is een momentenspeler, die af en toe heel goed kan tennissen, maar het te weinig laat zien.

- Ad Wim - 22-03-2006

Dan nog kost hij bijna 900 euro en moet hij in de derde ronde al tegen Nalbi.

- Haggie - 22-03-2006

Klopt. Heb je gelijk in.

Ik moet maar een keer geluk hebben met een "opvallende" keuze.