The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104)



- Balthazar - 24-06-2005

had je ook vlees dan?


- Kleine Jan - 24-06-2005

Ja.. carbonaatjes, burgertjes en worstjes...


- EJR - 24-06-2005

Heerlijke karpatsjioo salade met wat roseetjes op het terras bij de Rootz... *burp*


- Gerben Zonderland - 24-06-2005

Kleine Jan Wrote:Ja.. carbonaatjes, burgertjes en worstjes...

[Image: 745.jpg]
:wink:


- Treesong - 24-06-2005

EJR Wrote:Heerlijke karpatsjioo salade met wat roseetjes op het terras bij de Rootz... *burp*

Heeee, ik had precies hetzelfde bij de Toog :cry:


- Bocaloca - 24-06-2005

gisteraonv na mijn tentamen, om half elf savonds nog een overheerlijk bordje friet met 3 frikandellen.
Kijkend naar de dvd van mdagascar


- Guest - 24-06-2005

Ik heb het maar gehouden op spaghetti en de film Ong bak. Coole film trouwens.


- Gerben Zonderland - 27-06-2005

Heel saai maar weer naar de Subway gelopen voor het broodje van de dag (met kipfilet, ham, kaas en alle soorten konijnenvoer) en een litertje Coolbest van de Appie.


- Davydoff - 27-06-2005

Gerben Zonderland Wrote:Heel saai maar weer naar de Subway gelopen voor het broodje van de dag (met kipfilet, ham, kaas en alle soorten konijnenvoer) en een litertje Coolbest van de Appie.

Een Subway in Gruning????

In Amsterdam zit er 1 ergens verstopt bij het Leidse, maar that's it zo ver ik weet. Ik ben voor meer Subway's in NL!


- Gerben Zonderland - 27-06-2005

Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Heel saai maar weer naar de Subway gelopen voor het broodje van de dag (met kipfilet, ham, kaas en alle soorten konijnenvoer) en een litertje Coolbest van de Appie.

Een Subway in Gruning????

In Amsterdam zit er 1 ergens verstopt bij het Leidse, maar that's it zo ver ik weet. Ik ben voor meer Subway's in NL!

Ehm, volgens mij hadden we het daar vorige week ook al over gehad. Maar hij zit hier ongeveer een half jaar (in de Brugstraat tussen de Vismarkt/A-Kerkhof en de Westerhaven).


- Davydoff - 27-06-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Heel saai maar weer naar de Subway gelopen voor het broodje van de dag (met kipfilet, ham, kaas en alle soorten konijnenvoer) en een litertje Coolbest van de Appie.

Een Subway in Gruning????

In Amsterdam zit er 1 ergens verstopt bij het Leidse, maar that's it zo ver ik weet. Ik ben voor meer Subway's in NL!

Ehm, volgens mij hadden we het daar vorige week ook al over gehad. Maar hij zit hier ongeveer een half jaar (in de Brugstraat tussen de Vismarkt/A-Kerkhof en de Westerhaven).

oh oke.... nou zo erg vind ik het. Op elke hoek in Amsterdam die verschrikkelijk Burger King of Mc Donalds en nergens een lekkere Subway of een heerlijke starbucks. Icon_twisted


- Vret Mien Gras - 27-06-2005

Davydoff Wrote:die verschrikkelijk Burger King of Mc Donalds en nergens een lekkere Subway of een heerlijke starbucks. Icon_twisted

Hadden wij maar Burger King of Mc Donalds hier in nowhereland......


- Davydoff - 27-06-2005

Vret Mien Gras Wrote:
Davydoff Wrote:die verschrikkelijk Burger King of Mc Donalds en nergens een lekkere Subway of een heerlijke starbucks. Icon_twisted

Hadden wij maar Burger King of Mc Donalds hier in nowhereland......

je mist echt niets. Smaakloos eten!


- Treesong - 27-06-2005

Davydoff Wrote:een heerlijke starbucks

Hebben ze daar nu ook al satékoffie dan?


- Gerben Zonderland - 27-06-2005

Davydoff Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Davydoff Wrote:die verschrikkelijk Burger King of Mc Donalds en nergens een lekkere Subway of een heerlijke starbucks. Icon_twisted

Hadden wij maar Burger King of Mc Donalds hier in nowhereland......

je mist echt niets. Smaakloos eten!

De BK gaat nog wel, maar bij de Mac zijn alleen de knisperige kipburger en de sundae-ijsjes te doen en als ik echt mijn best doe, dan lust ik de McFlurry ook nog wel.


- Mac - 27-06-2005

Bij Mac is alles te doen :8:


- Mac - 27-06-2005

hmmm w8 ff dat klinkt niet helemaal ok..

bij mac is alles te eten


- Treesong - 27-06-2005

Bij de Burki is het iig beter toeven dan bij de Big Tits of America :roll:


- Kleine Jan - 27-06-2005

Heb vanmiddag heerlijke Mcshake aardbei gehaald.. lekker =P~


- Bumme - 27-06-2005

Die salade met krokante kip van de Mc is wel lekker.
Mijn favoriet is echter de Hot Wings van de KFC. Als ik over de A4 terug naar Amsterdam rij gaat mijn auto altijd vanzelf naar rechts bij de afslag naar het Brugrestaurant.........


- Gerben Zonderland - 27-06-2005

Bumme Wrote:Die salade met krokante kip van de Mc is wel lekker.
Mijn favoriet is echter de Hot Wings van de KFC. Als ik over de A4 terug naar Amsterdam rij gaat mijn auto altijd vanzelf naar rechts bij de afslag naar het Brugrestaurant.........

Kijk, en dat lijkt me nou wel weer aardig voor hier in de binnenstad, zo'n KFC. Bij voorkeur aan de westkant van de stad, zodat ik terug naar huis kan rollen.... :8:


- Marshall - 28-06-2005

Zelfs in Nimwegen is een Subway te bekennen... loopt nimwegen dan eens voor op een groot deel van NL? Wink


- goa - 28-06-2005

Eerst proberen ze het uit in de periferie alvorens het voor het echie uit te rollen


- Treesong - 28-06-2005

Bumme Wrote:Die salade met krokante kip van de Mc is wel lekker.
Mijn favoriet is echter de Hot Wings van de KFC. Als ik over de A4 terug naar Amsterdam rij gaat mijn auto altijd vanzelf naar rechts bij de afslag naar het Brugrestaurant.........

Haha, ik stop altijd steevast bij de Burki's aan de overkant :Big Grin

Bij KFC is de Hot Zinger Burger favoriet, maar soms heb je een fout stuk kip en dan is het net of je rubber zit te vreten Icon_evil


- Kleine Jan - 29-06-2005

Net speciaal naar de markt om 2 vietnamese loempies te halen... kom ik thuis.. ben ik ze kwijt! :roll:

Kan ze nergens vinden... snap er echt geen (sam)bal van :eeeek:


- Bocaloca - 29-06-2005

zooo de pan met ardappels, de pan rode bietjes met uitegebakken spekjes en de balluh gehakt staan op et vuur \Big Grin/


- Bumme - 29-06-2005

Tomatensoep met mozzarella en daarna een heerlijk spinazie salade met Geitenkaas, pijnboompitten en een basal........basami..........basimai........met zwarte dressing dus.


- Treesong - 29-06-2005

bocaloca Wrote:zooo de pan met ardappels, de pan rode bietjes met uitegebakken spekjes en de balluh gehakt staan op et vuur \Big Grin/

Als ik dat zo hoor, wil ik ook weer thuiswonen Icon_evil


- Treesong - 29-06-2005

Ik ga maar weer es de snoeihete chicken vindaloo van Neetu Dhaba laten langsbrommeren =P~


- Saartje - 29-06-2005

Bumme Wrote:Tomatensoep met mozzarella en daarna een heerlijk spinazie salade met Geitenkaas, pijnboompitten en een basal........basami..........basimai........met zwarte dressing dus.

:waf: