The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Tennis Manager 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364)

- centre court - 21-01-2007

Het invullen van het team morgen moet in principe een eitje zijn zou je zeggen. Alleen onderin het schema zijn nog wat onduidelijkheden, al is dat morgen misschien ook al wel niet meer zo. Bovenin in 't schema wordt 't zo:

Federer 200
Robredo 50
Fish 50
Roddick 90

Onderin dan:

Nalbi/Haas 50
Berdych/Davy 90
Gonzo/Blake 140
Murray/Nadal 50

Even de waardes erbij pakken en kijken welke spelers samen het hoogste puntenaantal haalt. Het programaatje van Tampie moet dat toch lukken. :wink:

- Vret Mien Gras - 22-01-2007

Ok excuses aanvaard :wink:

- _Tampie - 22-01-2007

Waarom kost Fish niet gewoon 775? Het team dat ik wil kost 12501.....

- centre court - 22-01-2007

Eitje, denk dat bijna iedereen hetzelfde team neemt. Vraag is alleen: Wint Gonzo of wint Nadal.

- kooltje - 22-01-2007

heb me maar ingeschreven. wachtwoord ? forum? login forum?

Is nog geen subleague idd. Forum Forum is oke!

- Tripplexxx - 22-01-2007

centre court Wrote:Eitje, denk dat bijna iedereen hetzelfde team neemt. Vraag is alleen: Wint Gonzo of wint Nadal.

Ik denk dat je je daarin nog weleens kan vergissen....

- THE MAILMAN - 22-01-2007

centre court Wrote:Is nog geen subleague idd. Forum Forum is oke!

Ik ben zo vrij geweest de subleague aan te maken:
De Forummers-league.

inlog is idd forum-forum

- buurs - 22-01-2007

Ik heb me ingeschreven

- Ad Wim - 22-01-2007

Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:Eitje, denk dat bijna iedereen hetzelfde team neemt. Vraag is alleen: Wint Gonzo of wint Nadal.

Ik denk dat je je daarin nog weleens kan vergissen....
Beaam.

Ook ingeschreven!

- kuiper - 22-01-2007

Ik ook

- kuiper - 22-01-2007

En mijn team staat klaar!!!!

Wat een kneuzen zeg. Overal op de site staat dat ze 23 januari met 't spel starten, terwijl 't toch echt 22e is vandaag. Ga er van uit dat daar nog menig manager de fout mee in gaat. En dan heb je dus meteen einde verhaal met 400 punten achterstand.

Verhaal wordt nog sterker als Sportdreams hier klachten over gaat krijgen en dan beslist dat alle teams niet meetellen door deze ''organisatorische'' fout.

- buurs - 22-01-2007

kuiper Wrote:En mijn team staat klaar!!!!

Die van mij ook

buurs Wrote:

Die van mij ook

Ik ben ook klaar.

- THE MAILMAN - 22-01-2007

centre court Wrote:
buurs Wrote:

Die van mij ook

Ik ben ook klaar.

Ik heb ook de eerste punten van het seizoen binnen..... :razz:

- buurs - 22-01-2007

centre court Wrote:Wat een kneuzen zeg. Overal op de site staat dat ze 23 januari met 't spel starten, terwijl 't toch echt 22e is vandaag. Ga er van uit dat daar nog menig manager de fout mee in gaat. En dan heb je dus meteen einde verhaal met 400 punten achterstand.

Verhaal wordt nog sterker als Sportdreams hier klachten over gaat krijgen en dan beslist dat alle teams niet meetellen door deze ''organisatorische'' fout.

Er staat dat je team VOOR de 23e klaar moet staan :wink:

Mijn team is ook klaar.
We zullen zien, ik hoop een beter seizoen te hebben dan twee jaar geleden.

buurs Wrote:
centre court Wrote:Wat een kneuzen zeg. Overal op de site staat dat ze 23 januari met 't spel starten, terwijl 't toch echt 22e is vandaag. Ga er van uit dat daar nog menig manager de fout mee in gaat. En dan heb je dus meteen einde verhaal met 400 punten achterstand.

Er staat dat je team VOOR de 23e klaar moet staan :wink:

1. Let op: Ons seizoen begint op 23 januari met de 2e week van de Australian Open. Schrijf je vóór die datum in en speel mee met de meest complete, dynamische en spannendste Tennis Manager van het jaar. Laat jou tennisinzicht spreken. Duik in de statistieken, analyseer de prestaties van de tennissers en stel voor elk toernooi de beste spelers op.

2. - Start: 23 januari 2007!
- Inclusief het nieuwe Round Robin Format!
- Ga de strijd aan met je subleaguegenoten!
- Test je tenniskennis met de rondequiz

:wink:

- Ad Wim - 22-01-2007

Het start op 23 januari en je moet je team daarvoor maken.

Ik heb me ook even in de subleague ingeschreven, als ik welkom ben :wink:

Ik maak me er niet druk om, al vergeten 200 managers de deadline. :8:

- Ad Wim - 22-01-2007

Als je Slazenger al niet weet, hoeven we voor jou niet te vrezen :razz:

- buurs - 22-01-2007

Ad Wim Wrote:Het start op 23 januari en je moet je team daarvoor maken.

Dus de 22e :wink:

Onderin moet je de finalist hebben en bovenin Roddick en Fish. Robredo is niet interessant, want voor dat geld kun je ook 60 punten kopen en verliezen van Federer doet hij op zeker.

Tripplexxx Wrote:Onderin moet je de finalist hebben en bovenin Roddick en Fish. Robredo is niet interessant, want voor dat geld kun je ook 60 punten kopen en verliezen van Federer doet hij op zeker.

en jij trekt 't in twijfel als ik zeg dat bijna iedereen ong. hetzelfde team gaat kiezen?

centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:Onderin moet je de finalist hebben en bovenin Roddick en Fish. Robredo is niet interessant, want voor dat geld kun je ook 60 punten kopen en verliezen van Federer doet hij op zeker.

en jij trekt 't in twijfel als ik zeg dat bijna iedereen ong. hetzelfde team gaat kiezen?

Er zijn wel wat opties hoor. Nadal of Gonzalez bijvoorbeeld.

Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:

Ga nou niet alle opties verklappen! :wink: Laten we 't er vanavond over hebben. :8:

- buurs - 22-01-2007

centre court Wrote:
Tripplexxx Wrote:
centre court Wrote:

Ga nou niet alle opties verklappen! :wink: Laten we 't er vanavond over hebben. :8:

Precies, maak Kooltje even lekker wakker :8: