The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
MV Game 2006 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: MV Game 2006 (/showthread.php?tid=279) |
- buurs - 04-01-2006 Ik ga toch maar weer voor de Buurs-tactiek :8: - Elikian - 04-01-2006 ![]() Ik ben nu de teams aant invoeren. Zijn er VEEEEEEEEL, dus kan ff duren ![]() - Ad Wim - 04-01-2006 Mooi! Ik ben tevreden, maar we zullen het morgen zien. - Elikian - 04-01-2006 Komt de eerste update aan. Half 1, valt me niet tegen ![]() Proficiat Ballenbak. Hij wist 10999 te besteden :-) En waarom heeft iedereen Karlovic? ![]() - Genomico - 04-01-2006 centre court Wrote:Zelfde als Buurs, alleen een zooi kleine rukkers ipv davy en blake uit m'n hoofd. Oftewel de Arco-tactiek. :8: Aj, geen Blake? Zolang Murray er snel (tegen Hewitt bijv.) uitvliegt, ben ik tevreden... Hup Hrbaty en Sanguinetti!! Edit: Ik zie nu dat je Moya hebt?!?!?!?! Dat lijkt me niet zo verstandig... Laten we het op een beginnersfoutje houden. Verschillen tussen ons: Jij: Ancic, Behrend, Moya, Murray, Vanek, Volandri en Youzhny Ik: Blake, Ascione, Hrbaty, Stepanek en Sanguinetti - Ad Wim - 04-01-2006 Ik heb inderdaad ook maar afgezien van Moya en Murray en maar Stepanek genomen. Verder kon ik toch eigenlijk niet om Lleyton heen, al kan je daar misschien toch kleintjes voor nemen, maar toch kreeg ik voor 2490 geen kleintjes die mijns inzeins 35 punten haalden. Dan kom je toch uit op bijvoorbeeld Santoro (waarsch verlies tegen Roger), Kohlscheiber (eraf tegen Hewitt), Vanek (eraf tegen Ivan), Vliegen (ik heb Schuettler al), Murray (lastig tegen Berdych). Bovendien heeft Hewitt nauwelijks budget te verdedigen en heeft ie het al twee keer gewonnen. Ik verwacht gewoon niet zo veel verrassingen deze week en hij is de enige topper zonder veel budgetrisico. - Robert-vdl - 04-01-2006 Goedemorgen tering woensdag... 2 gespeeld vanochtend, 2 spelers eruit: Ancic & Robredo. Ik denk dat mijn anticipatie van korte duur gaat worden dit jaar... - Haggie - 04-01-2006 en nog 6 spelers over voor Robert :wink: .. - Dodge - 04-01-2006 Robert-vdl Wrote:Goedemorgen tering woensdag... Same here... Twijfelde al met die twee, maar het kwam zo lekker uit (niet dus!). Tevens heeft Ancic veegpartij tegen Clement wat zand in de ogen gestrooid. Malisse is ook zo'n compleet onberekenbare eikel! ' :letitallout: Eerste dag en nu al kwaad, dat belooft wat! - Mac - 04-01-2006 serra!!!!!!!!!!!!!!!! my man!! - Haggie - 04-01-2006 Mac Wrote:serra!!!!!!!!!!!!!!!! my man!! Volgende ronde gaat ie keihard eraf tegen Nieminen ![]() - Mac - 04-01-2006 dat mag ![]() - cruijff - 04-01-2006 Forza Malisse en Serra ![]() - Elikian - 04-01-2006 Ben nu dus op het werk, eerste update vanavond weer om een uur of 9 als ik thuis kom. - Dodge - 05-01-2006 Lekkere dag weer: Karlovic, Murray en Youzhny alweer kwijt! ![]() Vliegen wel een leuke meevaller!! - Haggie - 05-01-2006 Praat me er niet van... Karlovic,Murray,Youzhny,Schuettler en zometeen nog Baghdatis ook ![]() - Elikian - 05-01-2006 Mail van Haggie: ----- Beste Michiel. Had even een vraagje over het kopje: Wie heeft Wie? Deze lijst gaat op volgorde van hoeveel spelers iedereen nog heeft, maar dit staat ook al onder het kopje "stand en stats". Zou je van Wie heeft Wie, niet op volgorde van puntenaantal (van de totaalstand) kunnen doen. Zo kun je makkelijker kijken welke concurrenten in de stand, welke spelers hebben. Als ik bijvoorbeeld 50e sta na 6weken, en heb op een woensdag nog de meeste spelers dan zit niemand daar denk ik op te wachten. Ze willen hun concurrenten zien. Ik hoor graag je reactie hierop! ---- Is een goed idee. Ga het alleen niet meer redden om dat nu aan te passen denk ik. Dat gaat op zijn vroegst zondag worden, maar waarschijnlijker is ergens volgende week .... - buurs - 05-01-2006 Goed plan!! - Elikian - 06-01-2006 Sorry MV Gamers, ik zit dit weekend in een hutje op de hei. Ik heb geen idee wanneer ik terugben. Zondagnacht reken ik op, maar kan ook zondagmiddag worden. Morgenmiddag om een uur of 2 de laatste update. - Genomico - 06-01-2006 Ok, jammer... Maar veel plezier!! - Mac - 08-01-2006 \ ![]() - Elikian - 08-01-2006 Voor de geinteresseerden om mee te ouwehoeren: de MV Game heeft nu zijn eigen forum op MTF ![]() ![]() ![]() ![]() <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.menstennisforums.com/forumdisplay.php?f=64">http://www.menstennisforums.com/forumdisplay.php?f=64</a><!-- m --> - Tafeltennis - 08-01-2006 Gefeli, Mac met de eerste Weekzege(en de laatste? :wink: ) - cruijff - 08-01-2006 Nou een 2e plaats in de score en een 2e plaats qua budget .. Zeer tevreden.... - Ad Wim - 08-01-2006 Kom net terug van wintersport en wat een dramaweek meteen! 74e van de 92... Maar ja, Malisse-Serra was ook wel een beetje vreemd... - cruijff - 08-01-2006 Ad Wim Wrote:Kom net terug van wintersport en wat een dramaweek meteen! 74e van de 92... Een beetje vreemd, maar wel lekker :wink: - Haggie - 10-01-2006 cruijff Wrote:Ad Wim Wrote:Kom net terug van wintersport en wat een dramaweek meteen! 74e van de 92... Als jij Malisse lekker vindt :roll: ... - centre court - 10-01-2006 Jij Fernando en Fernando wel? :lol: - merijn s aalbers - 10-01-2006 Terzake. Met slechts 6000 budget is dit wel een hele lastige week zeg. Ik krijg er 8 redelijke tot goede budgetrisicoarme spelers ingepropt, maar of ik nou blij met ze ben. :-k - centre court - 10-01-2006 In deze weken moet je geen schade oplopen, het gaat nou nog niet om de punten. Mijn ''foutje'' door moya vorige week op te stellen bleek nog niet zo erg achteraf. Deze week echter geen rochus, gonzo, minar enz denk ik. |