The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Houston / Casablanca - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Houston / Casablanca (/showthread.php?tid=7221) |
RE: Houston / Casablanca - Ad Wim - 08-04-2015 (08-04-2015, 07:55 AM)kooltje Wrote: Ik denk met name het laatste Ad. Sommige gasten hebben weinig tijd om op het forum te komen en als ze er zijn dan gooien ze er even een zin tegenaan om iedereen op te jutten ipv wat toe te voegen. En vroeger had je hier nog jongens als Scholten en Mindlight die veel meer postten en inhoudelijk echt wat toevoegden, en ook Haggie, OD, etc. Maar iedereen wordt ouder en serieuzer, en heeft daardoor minder tijd, dat is ook logisch. Zelfs ik post een stuk minder dan vroeger. En om Stille en Buurs kon je toen nog lachen en die postten ook nog wel eens iets inhoudelijks. Nu is letterlijk een derde van hun posts op mij gericht. RE: Houston / Casablanca - mindlight - 08-04-2015 Het laatste is eigenlijk de reden dat ik hier amper meer wat post. Het is meer een Ad-bash forum geworden, en er wordt eigenlijk amper meer inhoudelijk over tennis gediscussieerd. RE: Houston / Casablanca - kooltje - 08-04-2015 (08-04-2015, 11:14 AM)mindlight Wrote: Het laatste is eigenlijk de reden dat ik hier amper meer wat post. Het is meer een Ad-bash forum geworden, en er wordt eigenlijk amper meer inhoudelijk over tennis gediscussieerd. Logisch... Hopelijk nu ook duidelijk voor de mensen die dat doen dat ze het tegen meerdere mensen doen ipv tegen de enkele persoon waar ze het aan richten RE: Houston / Casablanca - buurs - 08-04-2015 Er is toch eigenlijk maar 1 persoon die post en om wie dit forum nog draait. En ik heb zelf veel minder tijd en andere prioriteiten. RE: Houston / Casablanca - Ad Wim - 08-04-2015 Terug naar het tennis maar weer. Meteen 2 belangrijke potjes: hup Andujar en vooral troef Klizan! RE: Houston / Casablanca - kooltje - 08-04-2015 Klizan wel vaker gekozen, maar laat hem toch maar winnen. Al die gelukzoekers met Brown Andujar lijkt eraf te gaan, dat is wel gunstig. RE: Houston / Casablanca - centre court - 08-04-2015 Pauper Andujar. RE: Houston / Casablanca - NickHop27 - 08-04-2015 (08-04-2015, 01:13 PM)kooltje Wrote: Klizan wel vaker gekozen, maar laat hem toch maar winnen. Al die gelukzoekers met Brown Alsof Klizan een NID is, wat een onzin. Die man heeft ook nog geen pepernoot geraakt dit jaar en is (net als Brown, voordat dat weerwoord komt) mentaal extreem zwak. RE: Houston / Casablanca - kooltje - 08-04-2015 (08-04-2015, 01:15 PM)centre court Wrote: Pauper Andujar. Verliest dit jaar 7 partijen in de eerste ronde...raakt geblesseerd en vervolgens wordt hij 110x gekozen. Dan moet je gewoon bij jezelf zijn voor een slechte keuze RE: Houston / Casablanca - NickHop27 - 08-04-2015 Afgelopen weken aantal prima keuzes gemaakt, deze week zit ik er met Schwartzman, Andujar en Souza lelijk naast. In verband met competitietennis ook nauwelijks in kunnen verdiepen in deze 'kleine' week. Bovendien ken ik Houston totaal niet, terwijl ik al 20 jaar tennis volg (maar dit soort toernooien dus echt niet!) Allang blij dat ik mezelf op pagina 1 zie staan, maar of dat na deze week nog het geval is...? RE: Houston / Casablanca - Ad Wim - 08-04-2015 Wie zegt het dat ie NID is dan? Tegen Brown leek het me NID, en daarom vond ik hem interessanter dan Brown, maar daarna zeker niet. Maar hij is kwalitatief gewoon een van de betere spelers in deze draw en dus in staat 150/250 punten te halen voor een prima prijs. Dus voor mij een duidelijke ja, ondanks zijn matige vorm. RE: Houston / Casablanca - Ad Wim - 08-04-2015 Andujar eraf is spijtig, maar Klizan is een stuk belangrijker. Goed gezien van degenen met AHM ipv Andujar, al zijn dat er gelukkig niet zoveel in de top. RE: Houston / Casablanca - centre court - 08-04-2015 Mooie keuze van stille om AHM te nemen ipv andujar. Gelukkig is ie ong de enige. RE: Houston / Casablanca - DaanvL - 08-04-2015 Deze week iets te veel gefocust op Casablanca waarschijnlijk, gewoon omdat in Houston alles mogelijk is. Tot dusver overigens een prima FTM jaar, maar nog steeds op de derde pagina.. Het verlies van de AO op iedereen al enigszins beperkt maar het gat is wel erg groot. RE: Houston / Casablanca - Ad Wim - 08-04-2015 Poeh, dat was close, maar lekker Klizan! RE: Houston / Casablanca - centre court - 08-04-2015 Mooi. Laffe keuze Brown eruit. Nu berlocq nog. RE: Houston / Casablanca - Atlanta - 08-04-2015 Jammer. Heb Brown dit jaar volgens mij 3x gehad, alle keren 3e set tiebreak eraf. ![]() Maar goed, normaal gesproken veegt Almagro dat kwart op. RE: Houston / Casablanca - centre court - 08-04-2015 Nico tikt de overschatte Berlocq er in 2 sets uit. Prima. Op naar toernooiwinst. Dzumhoer mag als bonus nog even Granollers verslaan. RE: Houston / Casablanca - Ad Wim - 08-04-2015 Ging inderdaad zo soepel als menigeen hier dacht. Zolang Klizan maar van hem wint. Hup Granollers! Over jou heb ik nog het langst getwijfeld in Casablanca. Maar haalde vorig jaar hier ook de finale na een dramatisch voorseizoen. Mag ie nu weer doen. RE: Houston / Casablanca - centre court - 08-04-2015 (08-04-2015, 03:48 PM)Ad Wim Wrote: Ging inderdaad zo soepel als menigeen hier dacht. Werkelijk geen moment in de problemen geweest. Geen bps tegen. 2x op het juiste moment gebroken. Prima. Hup Dzumhoer. RE: Houston / Casablanca - centre court - 08-04-2015 Laatste overwinning van Granollers dateert van de eerste maand van februari. Dat biedt perspectief. RE: Houston / Casablanca - Ad Wim - 08-04-2015 Bij hem kijk je er wel naar? RE: Houston / Casablanca - centre court - 08-04-2015 Ja. En het is goed te zien aan 'm. RE: Houston / Casablanca - Ad Wim - 08-04-2015 De selectiviteit siert je... Maar ben blij dat ik het straks iig een 'waanzinnige nederlaag' kan noemen. Of de 'blessure, niet te managen', werkt ook altijd goed. En nu graag even wakker worden, dikke. RE: Houston / Casablanca - NickHop27 - 08-04-2015 Granollers retired! RE: Houston / Casablanca - Ad Wim - 08-04-2015 Ah kijk, niet tegen te managen. En in dit geval is ie nog terecht ook. RE: Houston / Casablanca - NickHop27 - 08-04-2015 (08-04-2015, 04:32 PM)Ad Wim Wrote: Ah kijk, niet tegen te managen. En in dit geval is ie nog terecht ook. Eens, maar wat is er terecht aan een opgave? RE: Houston / Casablanca - Ad Wim - 08-04-2015 De uitspraak bedoel ik. RE: Houston / Casablanca - centre court - 08-04-2015 Prima dag in Casablanca. Nu doortrekken in Houston waar ik het verschil moet maken. Allez Chardy! RE: Houston / Casablanca - centre court - 08-04-2015 Prima Chardy. Gaat om de volgende. |