The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Gerben Zonderland - 29-08-2006 Ekslem Wrote:Wokken roelssssssssssss (op zijn tijd) Er komt nog een nieuwe wokschuur hier, nu in 1 van de bijgebouwen van het stadion van de FC. Die van Ni Hao is wel prima, al is het van-de-kaart-restaurant (uiteraard) beter te doen, vooral de Peking-Eend. - Ekslem - 29-08-2006 Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Wokken roelssssssssssss (op zijn tijd) Ik heb een eigen wokpan en dat is ook gewoon te doen hoor! - FC Petr - 29-08-2006 Ik heb gisteren nog gewokt, ook in mijn eigen wok pan. :8: - Treesong - 29-08-2006 FC Petr Wrote:Ik heb gisteren nog gewokt, ook in mijn eigen wok pan. :8: Zeker van je vrouw gekregen, zodat je de restjes van gister kunt opwarmen als zij naar Aerobics is - Berend Botje - 29-08-2006 Try to see it my way, Do I have to keep on talking till I can't go on? While you see it your way, Run the risk of knowing that our love may soon be gone. We can wok it out, We can wok it out. - FC Petr - 29-08-2006 Mijn vrouw is twee weken geleden helaas bij me weggelopen, nu ben ik genoodzaakt zelf te koken etc, al mijn vrienden weten zich geen raad en mijden mij.......waarom denk je dat ik de laatste tijd zoveel op 't forum ben. Juist...... daarom. ![]() - Ekslem - 30-08-2006 FC Petr Wrote:Mijn vrouw is twee weken geleden helaas bij me weggelopen, nu ben ik genoodzaakt zelf te koken etc, al mijn vrienden weten zich geen raad en mijden mij.......waarom denk je dat ik de laatste tijd zoveel op 't forum ben. Daar wil ik het fijne wel eens van weten! - Treesong - 30-08-2006 Ach, hij bazelt maar wat... alsof een sloeber als Petr een vrouw kan krijgen :negerwaf: - Gerben Zonderland - 30-08-2006 Ekslem Wrote:FC Petr Wrote:Mijn vrouw is twee weken geleden helaas bij me weggelopen, nu ben ik genoodzaakt zelf te koken etc, al mijn vrienden weten zich geen raad en mijden mij.......waarom denk je dat ik de laatste tijd zoveel op 't forum ben. Hij had zijn hand aan het parket vastgenageld en toen dacht ze: "Dit is mijn kans!" :wink: - Treesong - 30-08-2006 Gerben Zonderland Wrote:Zij had zijn hand aan het parket vastgenageld en toen dacht ie: "Dit is niet mijn dag!" :wink: - Bumme - 30-08-2006 FC Petr Wrote:Mijn vrouw is twee weken geleden helaas bij me weggelopen, nu ben ik genoodzaakt zelf te koken etc, al mijn vrienden weten zich geen raad en mijden mij.......waarom denk je dat ik de laatste tijd zoveel op 't forum ben. Dan zit je nu zeker in een lastig parket ! Sterkte! - Ricochan - 30-08-2006 ze is weggelopen....klint alsof ze haar boeien heeft losgekregen en is ontsnapt :-k - Berend Botje - 30-08-2006 Bumme Wrote:FC Petr Wrote:Mijn vrouw is twee weken geleden helaas bij me weggelopen, nu ben ik genoodzaakt zelf te koken etc, al mijn vrienden weten zich geen raad en mijden mij.......waarom denk je dat ik de laatste tijd zoveel op 't forum ben. Ja, jongen, hou je taai, niet bij de pakken neerzitten. - Treesong - 30-08-2006 Wel weer al je vrienden over de vloer op vrijdagavond! - Ekslem - 30-08-2006 Dus nu opnieuw aan de weg timmeren of heb je nu een houten hart? - Ricochan - 30-08-2006 Treesong Wrote:Wel weer al je vrienden over de vloer op vrijdagavond! POKERAVOND !!! - Bocaloca - 30-08-2006 Ekslem Wrote:Dus nu opnieuw aan de weg timmeren of heb je nu een houten hart? even dat drempeltje over en dan weer verdergaan - Bumme - 30-08-2006 Inderdaad! Niet over je heen laten lopen maar er gewoon lak aan hebben! - Treesong - 30-08-2006 Zoek afleiding in salsales! Lekker de voetjes van de vloer! - goa - 30-08-2006 Het is niet toevallig dat ze bij je vertrokken is toen jij voor de goeien koos! ![]() - gittermaster - 30-08-2006 Hoop niet dat ze nu met P. Arket aanlegt - Gerben Zonderland - 30-08-2006 gittermaster Wrote:Hoop niet dat ze nu met P. Arket aanlegt Patricia Arket? Daar wil ik de vloer wel even mee aanvegen. :8: - FC Petr - 30-08-2006 Bedankt voor jullie medeleven, maar eh..........'t was als geintje bedoeld. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: - goa - 30-08-2006 O dat hadden we nog niet door :roll: - FC Petr - 30-08-2006 goa Wrote:O dat hadden we nog niet door :roll: Gelukkig dan maar.... - FC Petr - 30-08-2006 Vandaag heb ik pannenkoeken gewokt. : ![]() - Lamme Lennie - 01-09-2006 Ik ga vandaag voor de pikburger: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.jaggle.nl/">http://www.jaggle.nl/</a><!-- m --> : ![]() ![]() - FC Petr - 01-09-2006 Lamme Lennie Wrote:Ik ga vandaag voor de pikburger: :lol: Met of zonder saus? - Lamme Lennie - 01-09-2006 Met ketchup waren ze best te doen :razz: - FC Petr - 01-09-2006 Lamme Lennie Wrote:Met ketchup waren ze best te doen :razz: Das flink trekken....tot bloedens toe. :wink: |