The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Tennis Manager 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2006 (/showthread.php?tid=436)

- Ad Wim - 23-03-2006

Haggie Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Roda JC is de morele winnaar van deze wedstrijd.
RODA JC: DE TROTS VAN HET ZUIDEN.. :razz: :razz:

En Ancic de man in Miami........ :razz: :razz:

Kijk, daar is mijn steun voor Mario :Big Grin

Mailman/Haggie vs Buurs/Ad
Mooi dubbeltje! Ik ben 5 in de dubbel, jij Buurs?

- buurs - 23-03-2006

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Roda JC is de morele winnaar van deze wedstrijd.
RODA JC: DE TROTS VAN HET ZUIDEN.. :razz: :razz:

En Ancic de man in Miami........ :razz: :razz:

Kijk, daar is mijn steun voor Mario :Big Grin

Mailman/Haggie vs Buurs/Ad
Mooi dubbeltje! Ik ben 5 in de dubbel, jij Buurs?

Same :8:

- Ad Wim - 23-03-2006

Koning Babel!

- Haggie - 23-03-2006

Tegen jullie durf ik wel te spelen Icon_twisted ...

- Ad Wim - 23-03-2006

Koning Charisteas!

- Haggie - 23-03-2006

Wo Mrt 22, 2006 23:00 FC Porto - Sporting Lisbon Gelijkspel 50 3.15
Wo Mrt 22, 2006 23:00 Ajax - Roda JC Ajax wint 50 1.40
Wo Mrt 22, 2006 23:00 Real Zaragoza - Real Madrid Gelijkspel 25 3.25
Wo Mrt 22, 2006 23:00 Chelsea - Newcastle Chelsea wint 50 1.33
Wo Mrt 22, 2006 22:30 Duitsland - VS Duitsland wint 50 1.50

Wo Mrt 22, 2006 22:00 Valencia - Villarreal Valencia wint 50 1.83
Wo Mrt 22, 2006 21:00 Galatasaray - Fenerbahce Fenerbahce wint 20 2.95
Wo Mrt 22, 2006 21:00 PSV Eindhoven - AZ Gelijkspel 35 3.50

Bookmakers gokken op voetbal wil zo af en toe nog wel lukken, geef mij nu eens een goede tennisweek :8: ..

- Haggie - 23-03-2006

Dhouly 3-3.. moet kunnen..

- Ad Wim - 23-03-2006

Malisse, Carlsen en Kunitsyn had ik gezamenlijk ingeschat op 31 punten max. Dan moet Gasquet dus de halve finale halen. Ik ben benieuwd.

- kooltje - 23-03-2006

weer veel dezelfde teams...zal weer weinig verschillen deze week. zwak van sportdreams om pas na het begin de database te sluiten. maar ja dat is mijn mening.

- Haggie - 23-03-2006

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Kwart 1:
Blake

Kwart 2:
Spadea
Safin
Grosjean
O.Rochus

Kwart 3:
Ancic
Malisse
Acasuso

Kwart 4:
Ljubicic
Carlsen
Santoro
Calleri
Blake lijkt me niet rendabel. En ik heb liever Murray dan Santoro. En Acasuso lijkt me wat obstinaat.
Voor de rest leuk team.

Haggie Wrote:Blake wil revance op Fedex. Murray moet eerst nog maar winnen, Santoro heeft dit al gedaan. Acasuso is de gok van de week..

Daag Daag Murray.. :wink:

- Genomico - 23-03-2006

Genomico Wrote:Laatste moment wissel: Youzhny i.p.v. Murray

Dat pakt in ieder geval niet verkeerd uit. Zag opeens dat Murray maximaal 15 punten zou pakken en dat dat zelfs lang geen zekerheid was. Ik had hem overigens nog wel zien winnen van Wawrinka. Youzhny is nog in de race voor zijn maximale 25 punten.

- Ad Wim - 23-03-2006

Klote zooi! Bij mij dus wel! Ik ging er echt vanuit dat hij wel 15 punten zou halen, inderdaad. Ik heb hem bij beide spellen en heb ook niemand als backup in het onderste deel van dat kwart. Kut dus!

- THE MAILMAN - 23-03-2006

buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:Niemand voor Massu gegaan? Speelde vorige week erg sterk tegen Federer......

ik hem m :wink:

Massu? staat natuurlijk in mijn team.
Sluiter was een opwarmertje en Robredo wordt een opstapje naar een geslaagd toernooi.
Vervolgens gaan Malisse en Nalbandian er aan en in de kwart een mooie wedstrijd tegen Ancic. De winnaar daarvan in de semi tegenn Ljubicic.
Dan heb ik mooi 1 kwartfinalist en 2 man in de semis (en natuurlijk een finalist)....... :razz: :razz: :razz:

VAMOS MASSU

- Genomico - 23-03-2006

Het is overigens wel duidelijk dat Blake er heel snel uit mag!!

- Haggie - 23-03-2006

THE MAILMAN Wrote:
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:Niemand voor Massu gegaan? Speelde vorige week erg sterk tegen Federer......

Sluiter was een opwarmertje en Robredo wordt een opstapje naar een geslaagd toernooi.
Vervolgens gaan Malisse en Nalbandian er aan en in de kwart een mooie wedstrijd tegen Ancic. De winnaar daarvan in de semi tegenn Ljubicic.
Dan heb ik mooi 1 kwartfinalist en 2 man in de semis (en natuurlijk een finalist)....... :razz: :razz: :razz:

VAMOS MASSU

Ik begin te geloven dat The Mailman zijn verstand op dit moment een beetje aan het kwijtraken is. :roll: ..

Genomico Wrote:Het is overigens wel duidelijk dat Blake er heel snel uit mag!!

En Genomico... Nu moet Blake een keer wat laten zien.. :| , ik heb hem weer.. :wink: !!

- _Tampie - 23-03-2006

Wat een kneus die Murray.

- Genomico - 23-03-2006

Haggie Wrote:En Genomico... Nu moet Blake een keer wat laten zien.. :| , ik heb hem weer.. :wink: !!

Blake presteert nooit als ik hem niet heb :Big Grin

- centre court - 23-03-2006

Mensen, ik zie in de stats van eli dat spelers in de 2e ronde 4 punten krijgen...als ik naar het puntenmodel van TM kijk, lijkt 't mij dat 't er 3 moeten zijn. Of zie ik wat over 't hoofd?

- Ad Wim - 23-03-2006

centre court Wrote:Mensen, ik zie in de stats van eli dat spelers in de 2e ronde 4 punten krijgen...als ik naar het puntenmodel van TM kijk, lijkt 't mij dat 't er 3 moeten zijn. Of zie ik wat over 't hoofd?
Een tweede ronde levert 4 punten op, voor een quali 5.

- Ad Wim - 23-03-2006

Eens!

- Genomico - 23-03-2006

centre court Wrote:Mensen, ik zie in de stats van eli dat spelers in de 2e ronde 4 punten krijgen...als ik naar het puntenmodel van TM kijk, lijkt 't mij dat 't er 3 moeten zijn. Of zie ik wat over 't hoofd?

Vorige week kregen ze bij TM ook gewoon 4 pnt voor een 2e ronde. Het tabelletje van Sportdreams klopt dus niet helemaal. De ATP site geeft ook gewoon 4 punten aan...

- Haggie - 23-03-2006

Ad Wim Wrote:
Eens!

On-Eens

- THE MAILMAN - 23-03-2006

Haggie Wrote:
THE MAILMAN Wrote:
buurs Wrote:

VAMOS MASSU

Ik begin te geloven dat The Mailman zijn verstand op dit moment een beetje aan het kwijtraken is. :roll: ..

En Genomico... Nu moet Blake een keer wat laten zien.. :| , ik heb hem weer.. :wink: !!

Beste Haggie,
Hoe kan ik mijn verstand kwijt raken?
Ik heb nog nooit verstand gehad.... :razz: :razz: :razz:
En wat betreft Blake: voor iemand zonder verstand zeg ik gewoon:
hij kan ook in Miami een eind komen... :razz: :razz:

- Tripplexxx - 24-03-2006

Zijn er mensen voor Hewitt gegaan in het gedeelte van Safin?

- centre court - 24-03-2006

1 in de top 100.

Hrbaty en Henman werden helemaal niet gekozen in dat stuk. Greul is daar nu de meest gekozen speler. :eeeek: :8:
Eruit met die topper.

- Ad Wim - 24-03-2006

Safin en Murray kwijt. Twee jongens waarvan je verwacht dat ze minimaal 8 punten gaan halen. Hopen dat dat geen voorbode is voor de rest van het toernooi. Als Gasquet en Nalbi maar naar behoren presteren en ik hoop op een stunt van Tursunov en Spadea.

- _Tampie - 24-03-2006

_Tampie Wrote:Ik heb een team staan van 12499 en 12 man. 5 met een bye, 6 die nog een eerste ronde hebben en 1 die de eerste ronde al gewonnen heeft. Ik twijfel nog tussen:

Nadal,Rafael
Malisse
Djoko
Rochus
Greul
(heb ik nu staan)

en

Murray
Ljubicic
Nalbi
Grosjean
(kan ik ipv bovenstaande mannen aanschaffen)
Malisse, Djoko en Greul winnen allemaal hun eerste ronde partij, Murray ligt er uit. Voorlopig lijkt het erop dat ik beter bij het eerste rijtje had kunnen blijven.

- centre court - 24-03-2006

malisse heeft nog niet gewonnen, en greul verliest de volgende wedstrijd dus optie 2 is zo slecht nog niet.

- Ad Wim - 24-03-2006

Malisse heeft al wel gewonnen.

Maar vergeet niet dat in het tweede rijtje Nalbi en Ljubicic zitten. Ik denk Ivan-David halve finale daar en dan ben jij blij.

En je hebt ook Grosjean daar nog in zitten.

- Overdune - 24-03-2006

Ervan uitgaan dat Ljubicic zomaar even wint van Nadal vind ik echt wishful thinking. Tuurlijk, Ivan is in vorm, maar Nadal ook. Ljubicic geeft vaak niet thuis als hij tegen een echte topper moet.