The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
cash out - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: cash out (/showthread.php?tid=1791) |
Re: cash out - gittermaster - 22-05-2008 Damn Mac, je had me moeten referen... Daar krijg je geld voor ![]() Re: cash out - buurs - 22-05-2008 gittermaster Wrote:nou, dat was inderdaad vrij simpel, te simpel eigenlijk. Heb als t goed is nu een account, maar hoefde helemaal geen documenten of id ofzo op te sturen... Klopt dit wel? wanneer je voor het eerst gaat cashen, moet je e.e.a. digitaal opsturen. Re: cash out - buurs - 22-05-2008 Mac Wrote:ja hoor werkt vrij goed. Bedrag staat binnen paar dagen op je bankrekening. Verder valt er niet veel over te vertellen eigenlijk, ik heb me niet echt verdiept in exchangerates enzo dus ik weet niet of die gunstig zijn bij moneybookers. Ik vind het wel redelijk ok werken, de site is iig overzichtelijker dan neteller. Ik zou trouwens wel je moneybookers in $ aanmaken en niet in â⬠aangezien je dan zonder wisselkosten je geld van de ene site naar de andere kan overboeken. ik heb alles in euro's kun je dat nu nog aanpassen? Re: cash out - harry_bierdop - 22-05-2008 buurs Wrote:gittermaster Wrote:nou, dat was inderdaad vrij simpel, te simpel eigenlijk. Heb als t goed is nu een account, maar hoefde helemaal geen documenten of id ofzo op te sturen... Klopt dit wel? Dat weet ik dus niet zeker! Ik heb MB al dik een jaar geleden aan gemaakt en tussendoor zeker een keer of 10 gecashed en nooit iets hoeven op te sturen. Tot vorige maand ineens.. Re: cash out - Mac - 22-05-2008 ik heb volgens mij ook nog niets hoeven opsturen. Wel een smsje gehad en een kleine storting om mn bankaccount te verify'en. Jammer van die referral dat wist ik dus even niet ![]() Re: cash out - gittermaster - 22-05-2008 volgens mij hoef je inderdaad niets op te sturen zoals het lijkt, wel van als verifieren. Heb jij dat ook gedaan?? Dus adres verificatie, dan sturen ze per post een brief met een code en die moet ik dan invoeren. Voor increase van stortingen moet je inderdaad banknummer opgeven en dan storten ze een heel klein bedrag op je rekening. Re: cash out - gittermaster - 22-05-2008 en wat is een credit/debt card? Gewoon een soort pinpas die je kunt gebruiken? ACCOUNT STATUS Moneybookers Account Personal Account Address [Verify] Credit/debit card [Add] Bank account [Verify] ACCOUNT LIMITS Your credit/debit card deposit limit 0.00 USD Remaining 0.00 USD Your outgoing transaction limit 1575.30 USD [?] Remaining 1575.30 USD [Increase] Re: cash out - Mac - 22-05-2008 yeps heb ik idd gedaan kreeg gewoon een brief thuis met code. Re: cash out - buurs - 22-05-2008 harry_bierdop Wrote:buurs Wrote:gittermaster Wrote:nou, dat was inderdaad vrij simpel, te simpel eigenlijk. Heb als t goed is nu een account, maar hoefde helemaal geen documenten of id ofzo op te sturen... Klopt dit wel? dan is dat sinds kort. want ik wou een maand geleden voor het eerst cashen en moest eerst 2 dingen opsturen. Re: cash out - harry_bierdop - 22-05-2008 Waarschijnlijk gewoon weer ergens een nieuwe wet op stricter toepassen van een wet waardoor ze gewoon ff van alle MB accounts verifcatie eisten. Op pokerinfo hadden ook diverse mensen hetzelfde rond die tijd.. Re: cash out - gittermaster - 22-05-2008 Mac Wrote:ik heb volgens mij ook nog niets hoeven opsturen. Wel een smsje gehad en een kleine storting om mn bankaccount te verify'en.Wat is je achternaam Does? Was Iets anders toch? Dan probeer ik je alsnog die referal bonus te laten krijgen Re: cash out - buurs - 22-05-2008 mijn achternaam is buurs :wink: Re: cash out - Mac - 22-05-2008 van Doesselaar is mn achternaam ![]() Re: cash out - gittermaster - 22-05-2008 dat dacht ik al, heb ik ook ingevuld ![]() Wellicht krijg je nog iets, maar moet t ff afwachten Re: cash out - Mac - 22-05-2008 top, zou leuk zijn. Re: cash out - harry_bierdop - 22-05-2008 Bierdop is m'n achternaam, krijg ik nu ook wat ? : ![]() Re: cash out - Mac - 22-05-2008 een draai om je oren liegbeest! ![]() Re: cash out - harry_bierdop - 22-05-2008 :8: Re: cash out - gittermaster - 22-05-2008 mac, ik heb je user-id nodig als jij bonus wilt krijgen. Kijk maar ff bij moneybookers, dan zie je bij referal hoe dat werkt. Ik kreeg een mailtje, antwoord op mijn mail, waarin stond dat jij nog steeds een bonus kon krijgen, maar dat bik dan jouw id moest invullen daar, dus als je dat wilt, pb me dan ff je id. ![]() Re: cash out - Ekslem - 16-06-2008 Kun je trouwens iets met je play money :razz: doen op Stars? Mss in te wisselen voor FPP of zo.... Re: cash out - Mac - 16-06-2008 er zijn mensen die play money kopen ![]() maar dan moet je wel in de miljoenen zitten. Re: cash out - Ekslem - 16-06-2008 haha wrom zouden ze da kopen? Stars doet er dus niks mee? Re: cash out - Mac - 16-06-2008 geen idee en nee Re: cash out - Ekslem - 16-06-2008 Ik zit dus voor niks te grinden op de play money tafel nu? :8: Re: cash out - Ekslem - 27-08-2008 Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ik geld op mijn bank rek. heb staan als ik in Pokerstars gebruik maak van een bank wire transfer??? Re: cash out - Mac - 27-08-2008 paar dagen Re: cash out - Ekslem - 27-08-2008 Ik heb het via dat wire transfer gedaan net. Als ik nu bij cashier kijk is er echter nog niets afgeboekt. Gebeurt dat pas als request verwerkt is of zo?? Re: cash out - harry_bierdop - 02-09-2008 wtf is dit? FSCS WAIVER Issuing e-money is a 'regulated activity' under the Financial Services and Markets Act 2000. Moneybookers Ltd. is regulated by the Financial Services Authority (FSA) of the United Kingdom. The entire balance of your Moneybookers account is protected by regulation in regard to capital, liquidity and float management requirements. We are required to keep the funds received in exchange for e-money in pre-defined low-risk assets and to hold at any time sufficiently liquid assets to be able to redeem all e-money issued. We are legally obliged to make our customers aware that (1) the Financial Services Compensation Scheme (FSCS) does not apply to funds stored on your Moneybookers account; (2) if Moneybookers Ltd. becomes insolvent the funds stored on your Moneybookers account may become valueless and unusable; and (3) consequently, if Moneybookers Ltd. becomes insolvent you may lose the funds stored in your account. By checking this box you acknowledge the above written warning. If you do not acknowledge this warning you may continue to use Moneybookers but we cannot allow your account balance to exceed GBP 1000 or the equivalent in your account currency. Re: cash out - harry_bierdop - 02-09-2008 Laat maar.. heb al dat boxje aangevinkt en nu staat het erop! 4k uit laten betalen.. was te veel ofzo. Re: cash out - Mac - 02-09-2008 is een waarschuwing dat ze je geld gebruiken om te investeren in lage risico aandelen en dergelijke en dat bij een faillissement je geld op je account wel eens zou kunnen verdwijnen in de zakken van anderen. |