The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
GSM - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23) +--- Thread: GSM (/showthread.php?tid=459) |
- Gerben Zonderland - 15-05-2006 Marshall Wrote:Aantal minuten weet ik niet, althans niet mobiel. Vast kan ik nakijken maar dan moet ik met de rekeningen in de hand alles uitrekenen/optellen en dat is me echt net teveel werk om jou te informeren Het ging mij om het aantal minuten van je vaste lijn. Dat stond, toen ik nog een vaste lijn had, altijd op je rekening. En die minuten zijn bepalend voor of een mobiel abo uit kan ja-of-nee. Mobiel is toch ook relatief simpel uit te rekenen, want als je geen piek/dal-abo hebt dan kost het altijd hetzelfde en als je 20 foepies deelt door het (gemiddelde) beltarief ben je er ook. Maar wat je argumenten voor een vast nummer betreft: 1) als je allebei een mobiele telefoon hebt, zijn jullie beide vrijwel altijd op 2 verschillende nummers te bereiken en dat lijkt me toch efficiënter. 2) dat gaat alleen op als je een niet-draagbare huistelefoon hebt. Als je die wel hebt moet je hem ook zo nu en dan opladen. En ook al zet je hem elke keer automatisch in zo'n dockingstation; opladen zal hij! 3) Kijk, dan ben je dus een niet-of-nauwelijks-beller en/of heb je gewoon geen vrienden/kennissen/familie. :wink: Als je een 'gewoon' mobiel abo hebt zijn telefoons simlockvrij. Bij Tele2 (en ook soms bij andere speciale aanbiedingen van providers) weet ik dat nog niet zo zeker. Nummerportering kan altijd, als je maar 3 maanden vantevoren aangeeft dat je over wilt stappen naar een andere provider. - Marshall - 15-05-2006 Gerben Zonderland Wrote:Kijk, dan ben je dus een niet-of-nauwelijks-beller en/of heb je gewoon geen vrienden/kennissen/familie. :wink:Want? Moet je vrienden of familie altijd mobiel bellen dan? Heb geen zin die overdag tijdens werkuren te storen (of wel, dan heb ik de vaste lijn van de zaak) dus bel ik ze 's avonds en dan heb ik de beschikking over een vaste telefoon ![]() - Gerben Zonderland - 15-05-2006 Marshall Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Kijk, dan ben je dus een niet-of-nauwelijks-beller en/of heb je gewoon geen vrienden/kennissen/familie. :wink:Want? Moet je vrienden of familie altijd mobiel bellen dan? Heb geen zin die overdag tijdens werkuren te storen (of wel, dan heb ik de vaste lijn van de zaak) dus bel ik ze 's avonds en dan heb ik de beschikking over een vaste telefoon En dat mag dus niet! FOEI! :lol: - Mac - 15-05-2006 ik zat me net te bedenken wanneer ik m'n vrienden voor het laatst op een vaste lijn gebeld heb en dat is verdomd lang geleden! Alleen bedrijven worden eigenlijk nog op de vaste lijn gebeld maar verder bijna niemand eigenlijk. - Marshall - 15-05-2006 Gerben Zonderland Wrote:Marshall Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Kijk, dan ben je dus een niet-of-nauwelijks-beller en/of heb je gewoon geen vrienden/kennissen/familie. :wink:Want? Moet je vrienden of familie altijd mobiel bellen dan? Heb geen zin die overdag tijdens werkuren te storen (of wel, dan heb ik de vaste lijn van de zaak) dus bel ik ze 's avonds en dan heb ik de beschikking over een vaste telefoon Zodra ik niet meer verkoop mogen ze me er op afrekenen, zolang ik lekker op target loop en een paar ton binnenhaal moeten ze niet zeiken :lol: Dus ik heb pas een mobiel abbo nodig als ik mijn baan kwijtraak... Oh nee, dan zit ik thuis en heb ik een vaste telefoon ![]() - Treesong - 15-05-2006 Mijn moeder bel ik altijd met de vaste lijn, want per mobiel worden m'n hersens te veel bestraald - Marshall - 15-05-2006 Mac Wrote:ik zat me net te bedenken wanneer ik m'n vrienden voor het laatst op een vaste lijn gebeld heb en dat is verdomd lang geleden! Mac Wrote:Alleen bedrijven worden eigenlijk nog op de vaste lijn gebeld maar verder bijna niemand eigenlijk. Bij jou zijn quote 1 en 2 een quote, maar ik kan ze niet logischerwijs laten samenhangen... Jij hebt geen contact via vaste telefoon dus niemand meer? :roll: - Mac - 15-05-2006 knappe conclusie marsh maar helaas dat bedoelde ik niet. Je moet je niet bij elke opmerking zo aangevallen voelen dit was gewoon een losse opmerking. - Marshall - 15-05-2006 Gelukkig voelde ik me niet aangevallen, dat is dan weer een knappe conclusie van jou ![]() ![]() Alleen jij meldt dat jij niet meer met de vaste lijn belt en vervolgens meld je dat enkel bedrijven nog met vaste lijnen bellen. Uit die woorden maak ik op dat jij 1+1=2 denkt, aangezien verdere argumentatie ontbreekt. Ik denk dat je je er erg flink op verkijkt hoeveel vaste lijnen er nog in gebruik zijn buiten het zakenleven om. - Treesong - 15-05-2006 Marshall Wrote:Ik voel me minder snel aangevallen dan menigeen hier denkt. Ik ga nou eenmaal snel een discussie aan Mooie cirkelredenering =D> - Marshall - 15-05-2006 Treesong Wrote:Mooi he? Heb ik training in gehadMarshall Wrote:Ik voel me minder snel aangevallen dan menigeen hier denkt. Ik ga nou eenmaal snel een discussie aan ![]() Maar nog even voor de minder begaafde lezers: 'aangevallen voelen' staat niet gelijk aan 'discussie aangaan'. Bedankt voor de bijdrage Tree! - Treesong - 15-05-2006 Tis al goed joh... :lol: - waf - 15-05-2006 Mac Wrote:Je moet je niet bij elke opmerking zo aangevallen voelen! mars Wrote:ik voelde me niet aangevallen! :lol: :lol: - Marshall - 15-05-2006 waf Wrote:Mac Wrote:Je moet je niet bij elke opmerking zo aangevallen voelen! Quotecursus deel 1: Neem de muis in de handpalm met de knopjes van u af gericht en de bolle kant omhoog. Leg deze op tafel en beweeg het op het beeldscherm zichtbare pijltje in de richting van het knopje met de tekst "quote" zichtbaar op uw beeldscherm.... ![]() - waf - 15-05-2006 Marshall Wrote:waf Wrote:Mac Wrote:Je moet je niet bij elke opmerking zo aangevallen voelen! dat kannie he, als ik ook mac al kwoot. en ik maak zelf wel uit wat ik uin mijn handpalm stop. :razz: - Lamme Lennie - 15-05-2006 Marshall Wrote:Gelukkig voelde ik me niet aangevallen, dat is dan weer een knappe conclusie van jou Of je volgt een cursus begrijpend lezen: Marshall Wrote:Mac Wrote:ik zat me net te bedenken wanneer ik m'n vrienden voor het laatst op een vaste lijn gebeld heb en dat is verdomd lang geleden! Of niet Mac? :razz: - Marshall - 15-05-2006 Lamme Lennie Wrote:Marshall Wrote:Mac Wrote:ik zat me net te bedenken wanneer ik m'n vrienden voor het laatst op een vaste lijn gebeld heb en dat is verdomd lang geleden! Of een andere interpretatie :razz: Is ook wat ie letterlijk zegt. Ik mis namelijk een 'door mij' in de laatste zin ![]() Maar goed, zinloze 'discussie'... - Treesong - 15-05-2006 Marshall Wrote:waf Wrote:Mac Wrote:Je moet je niet bij elke opmerking zo aangevallen voelen! De aanval is niet altijd de beste verdediging - Mac - 15-05-2006 je weet toch dat ik alleen maar over mezelf kan praten marsh ![]() - Ekslem - 15-05-2006 fyi, artikeltje uit de marketing online newsletter.... Quote:1,4 miljoen huishoudens binnen twee jaar van vast naar alleen mobiel - FC Wageningen - 15-05-2006 Ik wilde vandaag m'n mobiel SIM-lockvrij maken, maar dat blijkt niet zo makkelijk... bijna een half uur aan de lijn met een VMBO-tuthola die de codes niet kon achterhalen. #-o Ze gaf op het eind zelfs de schuld aan mij, omdat ik 'een code had ingesteld' zodat zij er niet bij konden... nu even iets anders doen, want hier wordt je behoorlijk chagrijnig van. - uniek - 15-05-2006 FC Wageningen Wrote:Ik wilde vandaag m'n mobiel SIM-lockvrij maken, maar dat blijkt niet zo makkelijk... ik heb een off topic idee ga travian spelen :lol: :wink: - Kleine Jan - 21-05-2006 Ik heb inmiddels de Nokia N80 (zwart) gekocht.. echt een gaaf toestel.... ben er zeer tevreden over! :8: ![]() - Berend Botje - 21-05-2006 Een kinderhand is gauw gevuld zo te zien. - Depor - 21-05-2006 Kleine Jan Wrote:Ik heb inmiddels de Nokia N80 (zwart) gekocht.. echt een gaaf toestel.... ben er zeer tevreden over! :8: Mooi dingetje, al vind ik de zilveren mooier - Kleine Jan - 21-05-2006 Berend Botje Wrote:Een kinderhand is gauw gevuld zo te zien. Heb jij een beter alternatief dan? - Kleine Jan - 21-05-2006 Deportivo Wrote:Mooi dingetje, al vind ik de zilveren mooier Vind ze allebei mooi maar ze hadden alleen de zwarte dus dat maakt de keuze niet zo moeilijk :wink: - Marshall - 22-05-2006 Mooi dingetje!!! Met PDA functie heb ik zo het vermoeden?! Overigens heb ik nog een Nokia 5210 over. Voor een leuk bod mag ie zo weg, simlock vrij en al... - Gerben Zonderland - 31-05-2006 Ein-de-lijk mijn SE W810i empfangen! En wat een ubergeil toestel! Vrij licht, maar wel handzaam formaat. De camera maakt, vooral overdag, skitterende foto's, maar das natuurlijk bijzaak. :8: Mooie bewegende thema's/screensavers maar dat mag ook wel met 262K kleuren. En met de bijgeleverde USB-kabel kan je heel snel genoeg muziek/plaatjes/ringtones op je telefoon met 512Mb geheugenkaart laden. Bloetoet is voor wannabees! Nu alleen nog even afwachten tot de Memory Pro Duo 1Gb en 2Gb wat goedkoper worden en dan heb je helemaal geen I-Prut meer nodig. - Dugarry - 31-05-2006 Mag in oktober weer wat uitzoeken. ws wordt het (weer) HI, na een kort uitstapje naar Telfort van 1 jaar. Vodafone was ook altijd wel ok, maar bij Hi bleek ik ongeveer 25-30 per maand goedkoper uit te zijn, daar komt bij dat Vodafone sponsor werd van Man. Utd. waardoor het beeindigen van het abonnement wat makkelijker werd. Neem steeds een 1 jarig contract met een gratis toestel. |