The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Bastad/Stuttgart - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Bastad/Stuttgart (/showthread.php?tid=4653) |
Re: Bastad/Stuttgart - Ad Wim - 14-07-2009 En Kiefer wint! Die Buurs :lol: \ ![]() Re: Bastad/Stuttgart - centre court - 14-07-2009 Berdych :lol: ![]() Re: Bastad/Stuttgart - centre court - 14-07-2009 Fognini wel een paar keer gekozen, moet dus ook nog gewoon voor Santoro zijn ook. Hup Fabrice, pak toch nog maar een potje dit jaar op gravel. Re: Bastad/Stuttgart - Ad Wim - 14-07-2009 Hij pakt de set, beetje vertrouwen CC. Monaco-Gonzalez is dramatisch. Re: Bastad/Stuttgart - centre court - 14-07-2009 fabrice een set en een break voor :lol: =D> Re: Bastad/Stuttgart - Ad Wim - 14-07-2009 Mijn god, wat een foutenfestival bij Monaco-Gonzalez zeg, vreselijk... Re: Bastad/Stuttgart - Ad Wim - 14-07-2009 Santoro is er nog niet, net als in de 1e set de break weer ingeleverd. Helaas zelfs na 30-0... Re: Bastad/Stuttgart - mindlight - 14-07-2009 Maar Kiefer maakt mijn dag al behoorlijk goed \ ![]() Re: Bastad/Stuttgart - Ad Wim - 14-07-2009 En Monaco pakt gelukkig de set ook gewoon, en Kohl is lekker bezig. Re: Bastad/Stuttgart - Ad Wim - 14-07-2009 Oei, Santoro verliest alsnog de set, nu gaat het moeilijk worden... Re: Bastad/Stuttgart - mindlight - 14-07-2009 Hmm en Monaco verliest ook de set, zonde allemaal. Re: Bastad/Stuttgart - Haggie - 15-07-2009 Golubev - Arguello Youzhny - PHM................ Youzhny MOET winnen! Sidorenko - Hernandez ...... Hernandez MOET winnen! Schuettler - Hanescu ...... Hanescu MOET winnen! GimenoTraver - Gil..........Gimeno MOET winnen! Phau - Gabashvili Almagro - Safin Robredo - Luczak....... dit zou lekker zijn! Vliegen - Soderling...........Doe 't Vliegen! Re: Bastad/Stuttgart - cruijff - 15-07-2009 Sluit ik me bij aan ![]() Re: Bastad/Stuttgart - Haggie - 15-07-2009 Ad Wim Wrote:Oei, Santoro verliest alsnog de set, nu gaat het moeilijk worden... Bij Monsterachtig valt het nog steeds allemaal goed! Re: Bastad/Stuttgart - Haggie - 15-07-2009 Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig. 11uur start :-({|= Re: Bastad/Stuttgart - mindlight - 15-07-2009 Ik zie nu dat ik ook Gimeno heb, hup dan maar. Al heb ik er maar weinig vertrouwen in. Re: Bastad/Stuttgart - Ad Wim - 15-07-2009 Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in... Re: Bastad/Stuttgart - Haggie - 15-07-2009 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in... Als Gimeno hier wint, loop ik toch weer punten in of niet dan? Re: Bastad/Stuttgart - Haggie - 15-07-2009 Betfair kijken zit er ook niet meer in zonder geld op deze site.. ![]() Re: Bastad/Stuttgart - buurs - 15-07-2009 Haggie Wrote:Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in... Op Buurs loop je sowieso weer in, want hij is de laatste tijd flink aan het kloten ![]() Ik verliet gister Berdych bij 2-0 en bp. Kom ik thuis... heeft simpel verloren ](*,) Re: Bastad/Stuttgart - Haggie - 15-07-2009 buurs Wrote:Haggie Wrote:Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in... Buurs is ook geen goede manager. Af en toe heeft hij wat ups, maar veel te veel downs. Wordt dit jaar niet eens een 2e of 3e plek. Re: Bastad/Stuttgart - Bocaloca - 15-07-2009 Wie zei je? :-" Re: Bastad/Stuttgart - Ad Wim - 15-07-2009 Haggie Wrote:Ja oke, op de weekstand ja.Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in... Maar Gimeno is weer zo iemand die ik niet had gehad als ik Soderling had gehad, dus hup Gil! Re: Bastad/Stuttgart - Haggie - 15-07-2009 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Ja oke, op de weekstand ja.Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Gimeno moet ff winnen om weer wat punten in te lopen op Buurs en Monsterachtig.Volgens mij ga je niet al te best, dus punten inlopen op Monsterachtig zit er voorlopig niet in... Ik vond Gimeno wel geinig spelen woensdag in Scheveningen :wink: Re: Bastad/Stuttgart - Ad Wim - 15-07-2009 Daarom heb ik hem dus ook niet, wat een drama was dat zeg. Dat ie paar potjes tegen nobodyôs wint in de qualiôs zegt ook niet zoveel. Re: Bastad/Stuttgart - Haggie - 15-07-2009 Ad Wim Wrote:Daarom heb ik hem dus ook niet, wat een drama was dat zeg. Dat ie paar potjes tegen nobodyôs wint in de qualiôs zegt ook niet zoveel. Gelukkig is Gil ook een nobody :lol: Re: Bastad/Stuttgart - Ad Wim - 15-07-2009 Tot nu toe wel ja :| Re: Bastad/Stuttgart - Haggie - 15-07-2009 Gimeno = koning! ![]() Re: Bastad/Stuttgart - Haggie - 15-07-2009 6-1 *1-0 \ ![]() Re: Bastad/Stuttgart - Ad Wim - 15-07-2009 Wat is er toch aan de hand met Gil? Hij was erg goed bezig eerder dit jaar, maar nu is het een groot drama... Hij wint ook gewoon 23 punten, maar slechts 1 game :roll: |