The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Dubai / Acapulco / Sao Paulo (/showthread.php?tid=9645) |
RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - rikbetert - 28-02-2018 Goed zo Lucas, doortrekken! Nog zo een belangrijke pot die Dzumhur moet winnen.... RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - kooltje - 28-02-2018 Nou Dzumhur raakt nog weinig tot op heden RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - centre court - 28-02-2018 Khachanov komt terug! Pouille letterlijk en figuurlijk gebroken. Donskoy, die hier vorig jaar Federer pakte, sloopt nu Dzumhur. Dubai goat! RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Haggie - 28-02-2018 Dzumhur grr. Kom op Pouille RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Ad Wim - 28-02-2018 Lol, die Dzumhur. Moet wel blessure zijn. Hup Karen. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - centre court - 28-02-2018 Khachanov laat de wedstrijd van de dag nog even uit zijn handen glippen. Terwijl hij hem zondag in eigen land nog pakte. Zo kut. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Haggie - 28-02-2018 Lekker Pouille RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Stille - 28-02-2018 Yes iemand in de KF!! RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - rikbetert - 28-02-2018 Lekker efficient van de onderste 8 in dubai de twee kwart finalisten gekozen. Gebeurt niet zo vaak. :-) Jammer van Dzumhur.. Maar Baghdatis kan dat weer enigszins goedmaken. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - kooltje - 28-02-2018 Valt weer veel verkeerd Die Mayer begint ook heel irritant te worden... RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Ad Wim - 28-02-2018 In Dubai gaat alles mis. Frappant genoeg gaat in Sao Paolo alles goed, maar dat levert dan weer niet zoveel op. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Haggie - 28-02-2018 Lekker Mayer. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Haggie - 28-02-2018 Haase Haase Haase RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - rikbetert - 28-02-2018 Hup jaziri om de schade te beperken. En ggl ook trouwens. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - centre court - 28-02-2018 Hahahaase RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Ad Wim - 28-02-2018 Toch nog iets goed. Nu Bonis nog. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - kooltje - 28-02-2018 Haase drol!! Acht bps Wat gaat het toch dramatisch RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - rikbetert - 01-03-2018 uitstekend Zverev. Op naar de finale. Vandaag zijn al mijn spelers op 1 na favoriet in hun partij. Die niet favoriet is, speelt tegen eentje die dat wel is, ook uit mijn club. Het kan nog een aardige week worden, maar dat dacht ik vorige week ook rond deze tijd. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - kooltje - 01-03-2018 Prima Chung en Potro!! Delbonis is dan weer jammer RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Ad Wim - 01-03-2018 Troeven Chung en Anderson easy door, dat was het belangrijkste. Verder Thiem onderin finale graag. Cuevas prima. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - kooltje - 01-03-2018 (01-03-2018, 09:13 AM)Ad Wim Wrote: Troeven Chung en Anderson easy door, dat was het belangrijkste. Chung én Anderson? Jij wist al van Nadal ofzo? RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Ad Wim - 01-03-2018 Ik voelde het waarschijnlijk. En zo gek is het toch niet, om in een 500 2 van de 3 grootste favorieten voor de finale te nemen? RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - kooltje - 01-03-2018 (01-03-2018, 09:34 AM)Ad Wim Wrote: Ik voelde het waarschijnlijk. Nou bijna niemand heeft die keuze gemaakt en 2 van de 3 is toch wel weer een Ad beredenering (Nadal, Zverev en Thiem toch ook zeker en misschien nog wel Querrey (tv) en Potro) RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Ad Wim - 01-03-2018 Voor de finale zeg ik he, dus bovenin het schema. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - rikbetert - 01-03-2018 Ik had Chung op 90 en Anderson op 180 getaxeerd, met de gedachte dat Nadal als topfavoriet de finale wel zou halen. Beide niet rendabel genoeg. Met het wegvallen van Rafa is dat natuurlijk een totaal ander verhaal. Voor Chung niet, maar Anderson zou wel eens 300 kunnen gaan pakken. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Ad Wim - 01-03-2018 Nadal nu laatste 5 toernooien opgegeven of terug getrokken, dus zo verrassend is het niet. Verder was het bovenin natuurlijk heel zwak voor een 500. En is Anderson een van de beste in vorm. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - centre court - 01-03-2018 Anderson pakt Chung gewoon in 2, zonder Tb. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - kooltje - 01-03-2018 (01-03-2018, 10:23 AM)Ad Wim Wrote: Nadal nu laatste 5 toernooien opgegeven of terug getrokken, dus zo verrassend is het niet. Verder was het bovenin natuurlijk heel zwak voor een 500. En is Anderson een van de beste in vorm. Klopt...Klote dat ik hem net had met de AO. Voor vandaag mag Sugita me positief verrassen en moet Bautista zich niet laten verrassen In Acapulco twee krakers met Chung en Potro. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - Stille - 01-03-2018 Wat een kansen had Gojo vannacht zeg. 3 sp's gemist in 1e set. Ondanks de faal van Dimitrov gaat het nog redelijk. Vooral in Acapulco moet geoogst worden met een HF Donaldson-Anderson als hoofddoel. Overdag schade beperken in Dubai. RE: Dubai / Acapulco / Sao Paulo - rikbetert - 01-03-2018 Keurig RBA 180 punten. Daar had ik hem ook op ingeschat! Alles meer is bonus. Met het wegvallen van Dimitrov is dat wel mogelijk. Nu moet Tsitsipas winnen. |