The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Ricochan - 14-06-2007 Mukkus Wrote:Raar dat een gele smiley geen gele piemel heeft..... Hij heeft een roze condoom om. - Treesong - 14-06-2007 Ricochan Wrote:Mukkus Wrote:Raar dat een gele smiley geen gele piemel heeft..... Wel een slecht condoom dan :lol: - Ricochan - 14-06-2007 Treesong Wrote:Ricochan Wrote:Mukkus Wrote:Raar dat een gele smiley geen gele piemel heeft..... Met die grote knoepert erin kun je verwachten dat ie knapt ! - waf - 14-06-2007 Mukkus Wrote:Raar dat een gele smiley geen gele piemel heeft..... moet jij dat velletje is tot over je ballen naar achteren trekken. - Treesong - 14-06-2007 waf Wrote:Mukkus Wrote:Raar dat een gele smiley geen gele piemel heeft..... welk velletje? :wink: - waf - 14-06-2007 Treesong Wrote:waf Wrote:Mukkus Wrote:Raar dat een gele smiley geen gele piemel heeft..... ik weet heus wel tegen wie ik het heb hoor. ik heb het tegen een goudeerlijke friese boer met een eerlijke smegmakraag. - Treesong - 14-06-2007 waf Wrote:een goudeerlijke friese boer met een eerlijke smegmakraag. Zo goudeerlijk dat z'n vrouw vlak voor het piep'n goudeerlijk zegt: eerst effe een plakkie grofkorrelig roggebrood pakken - Mukkus - 14-06-2007 Treesong Wrote:waf Wrote:een goudeerlijke friese boer met een eerlijke smegmakraag. Het is zelfs zo erg daar haar tandarts zeg: "zo, mevrouw, wat hebben we weer veel tandplak!" Dan moet zij weer uitleggen van die smegma enzo... - Treesong - 14-06-2007 Mukkus Wrote:Dan moet zij weer uitleggen van die smegma enzo... Nog een wonder dat ze d'r mond überhaupt nog open krijgt - Mukkus - 14-06-2007 Treesong Wrote:Mukkus Wrote:Dan moet zij weer uitleggen van die smegma enzo... Sorry, ik ging ervan uit dat jullie dat begrepen met gebarentaal enzo. Ze hoort ook slecht....ook smegma. - Treesong - 14-06-2007 Mukkus Wrote:Treesong Wrote:Mukkus Wrote:Dan moet zij weer uitleggen van die smegma enzo... Dat verklaart meteen d'r loopneus met klonterige snot en die eeuwige constipatie - Fabian - 14-06-2007 Bami met tsja tsjieuw van de tsjineech ! :razz: - Treesong - 14-06-2007 Ik heb ook ontzettende zin in Chinees, maar er is niets goeds meer in de buurt sinds mijn favo chinees is vervangen door een wazig loungetentje :letitallout: - Vietjes - 14-06-2007 Denk een bitterballetje met een vlammetje. Moet zodadelijk het pensioen van een ouwe accountknar gaan vieren. :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers: Dan is het wel genoeg denk ik. Tis per slot van rekening morgen gewoon nog vrijdag. ![]() - Treesong - 14-06-2007 Ik ga zo maar een paar haringen eten :eten: - Vietjes - 14-06-2007 Treesong Wrote:Ik ga zo maar een paar haringen eten :eten: Hmmm, geen slecht plan zo voor de borrel.... - Berend Botje - 14-06-2007 Treesong Wrote:Ik ga zo maar een paar haringen eten :eten: ![]() Denk je wel om je tandjes? - Vietjes - 14-06-2007 Berend Botje Wrote::lol:Treesong Wrote:Ik ga zo maar een paar haringen eten :eten: - Treesong - 14-06-2007 Berend Botje Wrote:Treesong Wrote:Ik ga zo maar een paar haringen eten :eten: Gewoon een héééleboel uitjes en zuur erop, dan komt het vast goed :waf: - waf - 14-06-2007 Berend Botje Wrote:Treesong Wrote:Ik ga zo maar een paar haringen eten :eten: :notfunny: zeg boris, ik ben van jou wel wat betere humor gewend..... - Berend Botje - 14-06-2007 Sorry, daar moet ik echt ![]() - Treesong - 14-06-2007 waf Wrote:zeg boris, ik ben van jou wel wat betere humor gewend..... jaaaa, daar gaan we weer! ![]() <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=Q5FIoocja4k">http://www.youtube.com/watch?v=Q5FIoocja4k</a><!-- m --> - Treesong - 14-06-2007 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :eten: :eten: :eten: - Kleine Jan - 14-06-2007 Eet jij je broodje haring met mes en vork? - Treesong - 14-06-2007 Kleine Jan Wrote:Eet jij je broodje haring met mes en vork? Nee, met stokjes... ik ben geen Thai! - Kleine Jan - 14-06-2007 Mr. Morgan is sitting at an outdoor cafe, eating a candy bar with a knife and fork. Noreen walks by and takes notice. Cut to Noreen and Elaine seated at the counter at Monk's. - Treesong - 14-06-2007 Zet dan meteen de scenes met oma d'r bij (hehe) - Berend Botje - 29-06-2007 Gisteren eindelijk een echt goede haring gegeten, Prinsengracht/Utrechtsestraat, vlakbij Concerto. Wel verschrikkelijk duur. - Bor de Wolf - 29-06-2007 Berend Botje Wrote:Gisteren eindelijk een echt goede haring gegeten, Prinsengracht/Utrechtsestraat, vlakbij Concerto. Wel verschrikkelijk duur. Sloeber - Treesong - 29-06-2007 Da's zeker een goeie haringman... kep daar 2 jaar praktisch naast gewoond... maar aan dat dure wen je snel, vooral omdat zowat elke winkel daar duurder is dan elders. Bij de slager tel je al gauw 10 euro neer voor een bakkie zelfgemaakte boerenkool met worst bijv. :| |