The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennis Manager 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364) |
- centre court - 20-08-2007 allebei 2 punten. zijn niet zo'n belangrijke keuzes. - andre - 20-08-2007 Eerste set nog niet afgelopen bij Ancic-Wawrinka. - centre court - 20-08-2007 kooltje en buurs dus beide met Fish. :eeeek: En ze hebben ancic allebei, dus nog belangrijker dat Wawje wint! - centre court - 20-08-2007 wil nu eigenlijk wel weten of kooltje en buurs fish er al die tijd op de gok in hun team hebben gehad. komen ze goed weg. - centre court - 20-08-2007 zie ook veel benneteau als speler die ik niet heb. waren zoveel spelers in die prijsklasse. allemaal al 2 punten. redelijke kans op 4, maar je moet net die speler hebben die verrast en er 10 pakt. benneteau, ginepri, horna, clement, spadea, lopez, russell, hrbaty enz... allemaal van die gasten die er niet zeker van dat ze ver komen maar incidenteel wel kunnen verrassen. hier zal elke manager er een paar van hebben. nu maar hopen dat de goeie ver komen. - Ad Wim - 20-08-2007 Benneteau was voor mij wel duidelijk toen hij zo dik van Hernandez won. Vorige week was hij ook al goed en het is maar de vraag hoe Almagro het deze week gaat doen. Maar je hebt gelijk over al die spelers, je weet het gewoon niet. Daarom ook maar voor Blake, Robredo en Ferrer gegaan en gekozen tussen jongens als Almagro-PHM etc. en niet voor beiden gegaan zoals ik eerst had. - buurs - 20-08-2007 centre court Wrote:wil nu eigenlijk wel weten of kooltje en buurs fish er al die tijd op de gok in hun team hebben gehad. komen ze goed weg. pfff, ben net thuis.... dus hoeveel stond het bij fish om 22 uur? daardoor Ancic wel al kwijt :letitallout: - Ad Wim - 20-08-2007 Volgens mij net in de TB, misschien was er net een minibreak voor Wawrinka, maar dat weet ik niet precies. - buurs - 20-08-2007 Ad Wim Wrote:Volgens mij net in de TB, misschien was er net een minibreak voor Wawrinka, maar dat weet ik niet precies. fish? - Ad Wim - 20-08-2007 O sorry, die had al vrijwel gewonnen volgens mij. - kooltje - 20-08-2007 waarom heb je hem niet dan? - buurs - 20-08-2007 Ad Wim Wrote:O sorry, die had al vrijwel gewonnen volgens mij. ok. schade lijkt beperkt. ik zie het morgen wel weer - Ad Wim - 20-08-2007 Ik heb FIsh wel ![]() - kooltje - 20-08-2007 oh je hebt hem wel...snap de opmerking van cc niet dan - Ad Wim - 20-08-2007 NU Lopez-Nieminen. Als Jarkko dat wint, zijn een aantal keuzes al goed gevallen en kan ik gerust gaan slapen. - kooltje - 20-08-2007 Ad Wim Wrote:NU Lopez-Nieminen. Als Jarkko dat wint, zijn een aantal keuzes al goed gevallen en kan ik gerust gaan slapen.eindelijk eens een zelfde team als jou...kom op AD!!!! - Ad Wim - 20-08-2007 Wel redelijk wat Blake en Ferrer, maar geen enkele keer Robredo in de top 10! Dan moet jij het doen, Tommy! Russell mag ook stunten tegen Karlo, hij is nl ook door bijna niemand gekozen. Sowieso moeten de grote jongens het doen voor mij deze week en moeten veel kleinere jongens als Lopez, Andreev, Almagro, Verdasco en PHM eruit. - kooltje - 21-08-2007 kleinere? phm,almagro en verdasco zijn zeker niet klein (misschien qua lengte) ... deze week - andre - 27-08-2007 Hoe zit het nu met die quizvragen? Sommigen hadden vorige week 15 punten meer dan hun score van de spelers. Voor welk antwoord hebben ze dat gekregen? - Ron - 27-08-2007 Volgens mij A - kooltje - 27-08-2007 davydenko is hot...maar ja dan krijg ik weer van cc op mn kop - centre court - 27-08-2007 kooltje Wrote:davydenko is hot...maar ja dan krijg ik weer van cc op mn kop Davy is hier wel vaak goed. En als ie echt ver komt maakt zijn waarde niet veel uit. in die kleine toernooien kan ie nooit rendabel worden. - kooltje - 27-08-2007 moet al weg shit...nu maar hopen - centre court - 27-08-2007 Zijn een hoop lastige potjes bezig. - THE MAILMAN - 27-08-2007 THE MAILMAN Wrote:Genomico Wrote:Dat moet Sampras zijn lijkt me. Die had zijn tong tot aan zijn tenen hangen... Zien jullie wel dat het gewoon BOOM BOOM BECKER was......... :razz: - centre court - 27-08-2007 davy, djoko en een hele hoop kleintjes.... :roll: Met een beetje pech wordt 't een drama week. nu oa darcis en waske op de baan. :roll: - THE MAILMAN - 27-08-2007 Kooltje heeft zijn team dicht staan...... mogen we soms zijn geheime wapen nog niet zien.... ![]() ![]() :lol: :lol: :lol: - kooltje - 27-08-2007 THE MAILMAN Wrote:Kooltje heeft zijn team dicht staan......geen geheime wapens deze week mailman...en ook geen rare acties zoals federer kiezen - kooltje - 27-08-2007 geen blake, geen hewitt en geen federer voor mijn...der AUS!!! - centre court - 28-08-2007 helaas darcis en waske kwijt maar 't was het proberen waard. en toch 8 punten voor 600 euri. |