The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Wat eten we vandaag? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Wat eten we vandaag? (/showthread.php?tid=104) |
- Marshall - 07-07-2005 Met de collegae maar een BBQ aangestoken onder een dekzeil... Zaterdag een re-run. Goed gepland al die BBQ's :roll: - Treesong - 07-07-2005 De komende drie dagen gaat ik iig lekker genieten van de Barcelonegaskische keuken... =P~ - Bumme - 07-07-2005 Restaurant Aqua, echt heerlijk zitten en lekker eten! - Treesong - 07-07-2005 Bumme Wrote:Restaurant Aqua, echt heerlijk zitten en lekker eten! Tis opgenoteerd! :wink: - waf - 07-07-2005 Bumme Wrote:Restaurant Aqua, echt heerlijk zitten en lekker eten! beaam, en het kost geen kont. ook niet als je gruwelijk aftopt met een paar flesjes cava. daarna kun je lekker uithangen in de daarnaast gelegen tent van angela k. en het is goed om te weten dat je niet perse een fles moet en chandon moet kopen om in die matrassen te hangen, maar dat dat ook met een flesje cava mag (dat nog lekkerder is ook dan die vieze m&c). - Balthazar - 07-07-2005 Ik denk dat ik maar weer eens tuffels gaan prakken vandaag met een bradwurst dabie - Mukkus - 07-07-2005 Balthazar Wrote:Ik denk dat ik maar weer eens tuffels gaan prakken vandaag met een bradwurst dabie Moet je dat zelf doen? Doet de begeleidster van dat gezinsvervangend tehuis dat niet voor je? Schandalig. - Gerben Zonderland - 07-07-2005 Mukkus Wrote:Balthazar Wrote:Ik denk dat ik maar weer eens tuffels gaan prakken vandaag met een bradwurst dabie Die is te druk met het poepkonten afvegen van zijn medebewoners. - Treesong - 07-07-2005 Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Balthazar Wrote:Ik denk dat ik maar weer eens tuffels gaan prakken vandaag met een bradwurst dabie Dan heeft ze morgen een zware klus na al die tuffels en bradwurst :eeeek: - Gerben Zonderland - 07-07-2005 Treesong Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Balthazar Wrote:Ik denk dat ik maar weer eens tuffels gaan prakken vandaag met een bradwurst dabie Ze zal de kaplaarsen en zuidwester mee moeten nemen, ben ik bang. - Hoef - 07-07-2005 GZ Wrote:Ze zal de kaplaarsen en zuidwester mee moeten nemen, ben ik bang.Soek de vaut - Mukkus - 07-07-2005 Hoef Wrote:GZ Wrote:Ze zal de kaplaarsen en zuidwester mee moeten nemen, ben ik bang.Soek de vaut Ja, gevonden. Hij staat zwartgedrukt! :wink: - Balthazar - 07-07-2005 wij hebben luiers - Hoef - 07-07-2005 Quote:Ja, gevonden. Hij staat zwartgedrukt! De hele tekst staat zwartgedrukt, gekkie! - Berend Botje - 07-07-2005 Ik zei als kind altijd klaplaarzen vanwege het geluid dat ze maakten tijdens het lopen. - Gerben Zonderland - 07-07-2005 Mukkus Wrote:Hoef Wrote:GZ Wrote:Ze zal de kaplaarsen en zuidwester mee moeten nemen, ben ik bang.Soek de vaut :eeeek: - Mukkus - 07-07-2005 Hoef Wrote:Quote:Ja, gevonden. Hij staat zwartgedrukt! sorry, vetgedrukt....maar dat was wel duidelijk, hoop ik. - Mukkus - 07-07-2005 Berend Botje Wrote:Ik zei als kind altijd klaplaarzen vanwege het geluid dat ze maakten tijdens het lopen. Waren er in 1789 al kaplaarzen? :wink: - Berend Botje - 07-07-2005 Ja, die werden toen gebruikt om al die hoofden af te kappen. - Hoef - 07-07-2005 Ook altijd zo irritant dat je sokken in die laarzen uitgingen en uiteindelijk als een propje in de teen van de laars eindigden - Mukkus - 07-07-2005 Dan had je te grote laarzen. - Hoef - 07-07-2005 Nee, te kleine voeten - Mukkus - 07-07-2005 Dat is mogelijk. Waarschijnlijk had je toch te grote laarzen. - Treesong - 07-07-2005 Of natuurlijk het aloude probleem van de laarzen uittrekken voor je de klas inging en dan steeds te kleine laarzen mee naar huis nemen omdat iemand anders jouw laarzen had aangetrokken... :roll: - Hoef - 07-07-2005 Toen waren alle laarzen nog groen. [opamodus]Waar is die heerlijk tijd toch gebleven?[/opamodus] - Mukkus - 07-07-2005 Treesong Wrote:Of natuurlijk het aloude probleem van de laarzen uittrekken voor je de klas inging en dan steeds te kleine laarzen mee naar huis nemen omdat iemand anders jouw laarzen had aangetrokken... :roll: Dan heeft Hoef jouw laarzen! - Hoef - 07-07-2005 Nee, Treesong had in die tijd beduidend kleinere voeten dan ik - Mukkus - 07-07-2005 Laat maar. Waar blijft Gerben? Ik zit eigenlijk te wachten totdat ie gaat zeggen dat 'kaplaarzen' wel degelijk als 'kaplaarsen' geschreven mogen worden. 'Dat het waarschijnlijker is, dat je het met een z schrijft, maar het is ook mogelijk om met een s te schrijven. Maar dat voegt niks toe, alleen dat als de VI het schrijft het zekerder is dat het waar is, dan wanneer ze het zo bij het Eindhovens Dagblad schrijven.' Of zoiets. - Gerben Zonderland - 07-07-2005 Mukkus Wrote:Laat maar. Ik wil graag mijn welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat ik kaplaarzen met een s getikt heb. Dat was fout en ik zal proberen het niet meer te doen. Als ik goegel op kaplaarsen kom ik trouwens een heel aparte site tegen: http://www.omdraaiwoorden.com/index.htm Zij blijken kaplaarzen trouwens met een s te schrijven omdat je er dan lapkaarsen van kunt maken... - Berend Botje - 07-07-2005 Mijn laarzen waren altijd zwart en zeer groot, maat 47, dus ik had geen last van verwisseling. En Gerben, je kan 'kaplaarzen' niet met een 's' schrijven. |