The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Volendam - PSV - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Volendam - PSV (/showthread.php?tid=4242)

Pages: 1 2 3 4 5 6

Re: Volendam - PSV - Ekslem - 09-02-2009

@Fabian: Undecided , post ook weer eens een keer wat en meteen weer zo'n geweldige post ](*,)

Re: Volendam - PSV - Davydoff - 09-02-2009

Peter Wrote:
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:En geen rellen geweest ondanks de PSV-fans die zaterdag op de Dijk waren. Dus de burgemeester zat er naast.

Hij zat er niet naast. Het zijn preventieve maatregelen. 9 van de 10 keer kan het goed gaan, maar 1 keer kan het fout gaan (zie het treffen van Volendam met Roda in 2008). En daar gaat deze burgemeester niet op wachten. En terecht!

Als je zo gaat redeneren moet elk eredivisieduel preventief in de vorm van een combi. Maar Feyenoord zal over een paar weken wel met volledig vrij vervoer mogen komen naar Volendam denk ik. :roll:

inderdaad!! Alle burgemeesters moeten zo redeneren. Waarom zou je als gemeente het risico nemen?

Re: Volendam - PSV - Peter - 09-02-2009

Davydoff Wrote:
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:
Peter Wrote:En geen rellen geweest ondanks de PSV-fans die zaterdag op de Dijk waren. Dus de burgemeester zat er naast.

Hij zat er niet naast. Het zijn preventieve maatregelen. 9 van de 10 keer kan het goed gaan, maar 1 keer kan het fout gaan (zie het treffen van Volendam met Roda in 2008). En daar gaat deze burgemeester niet op wachten. En terecht!

Als je zo gaat redeneren moet elk eredivisieduel preventief in de vorm van een combi. Maar Feyenoord zal over een paar weken wel met volledig vrij vervoer mogen komen naar Volendam denk ik. :roll:

inderdaad!! Alle burgemeesters moeten zo redeneren. Waarom zou je als gemeente het risico nemen?

Nou we gaan t wel zien dan of de komende tegenstanders van je FC ook een combi krijgen en dan vooral Feyenoord. Discussie tot die tijd gesloten. :p

Quote: De tuchtcommissie van de KNVB heeft Jack Tuyp voor twee duels, plus één voorwaardelijk, geschorst. De spits van FC Volendam kreeg in de thuiswedstrijd tegen PSV (5-3 nederlaag) een rode kaart terwijl hij net op het veld stond. Tuyp tackelde Ibrahim Afellay hard van achteren zonder de bal te spelen.

Tuyp mist door de schorsing de uitwedstrijden tegen FC Twente en Ajax. De Volendamse aanvaller is samen met Melvin Platje en Rowin van Zaanen clubtopscorer. Het trio scoorde viermaal.

Re: Volendam - PSV - waf - 09-02-2009

dus die van nieveld was erger dan die van tuyp. Confused

nu nog een schorsing voor die lange, maar dat zal wel weer niet.

Nieveld 3, Tuyp 2. Toivonen dus 1 of vrijspraak (zie Sno) neem ik aan want was duidelijk de minst erge van de 3. :-k

@waf-> Tuyp was idd net zo smerig; gestrekt been van achter. Vreemd dat ie een potje minder krijgt. :-s

Re: Volendam - PSV - Amor Fati - 09-02-2009

waf Wrote:dus die van nieveld was erger dan die van tuyp. Confused

Eigenlijk wilde ze Tuyp alleen schorsen tegen ajax, maar het stond zo stom om hem wel toe te staan tegen Twente te laten spelen. De Lange zal een voorstel van 4 wedstrijden krijgen, waar ze uiteraard tegen in beroep gaan. De uitspraak wordt over het weekend heen getild en hij zal geschorst worden voor 1 wedstrijd, tegen ajax.

Amor Fati Wrote:
waf Wrote:dus die van nieveld was erger dan die van tuyp. Confused

Eigenlijk wilde ze Tuyp alleen schorsen tegen ajax, maar het stond zo stom om hem wel toe te staan tegen Twente te laten spelen. De Lange zal een voorstel van 4 wedstrijden krijgen, waar ze uiteraard tegen in beroep gaan. De uitspraak wordt over het weekend heen getild en hij zal geschorst worden voor 1 wedstrijd, tegen ajax.

Boeiend. Zonder die 2 wint Volendam nog wel van Ajax hoor. :8:

waf Wrote:nu nog een schorsing voor die lange, maar dat zal wel weer niet.

Waarom niet?

Re: Volendam - PSV - waf - 09-02-2009

Davydoff Wrote:
waf Wrote:nu nog een schorsing voor die lange, maar dat zal wel weer niet.

Waarom niet?

ik doelde eigenlijk op de lange. :razz:

Re: Volendam - PSV - Fabian - 09-02-2009

Ekslem Wrote:@Fabian: Undecided , post ook weer eens een keer wat en meteen weer zo'n geweldige post ](*,)

Voel je je weer aangesproken ?

Reageer toch gewoon eens normaal of reageer gewoon niet.

Ekslem Wrote:Reageer toch gewoon eens normaal of reageer gewoon niet.

Lees jij dit ook even Boca? Dank u!

Re: Volendam - PSV - Bumme - 09-02-2009

Ekslem Wrote:Reageer toch eens niet.

Lees jij dit ook even Peter? Dank u!

:lol:

De KNJB heeft gesproken. T was dus zogenaamd geen elleboog maar slaan:

PSV: O. Toivonen wordt uitgesloten van deelname aan competitie-, playoff- en/of bekerwedstrijden van de KNVB, tot de dag, volgende op die, waarop het 1e elftal van zijn club 3 achtereenvolgende competitie-, play-off en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld, waarvan 1 zodanige wedstrijd voorwaardelijk, zulks met de proeftijd van 1 jaar wegens het slaan van een tegenspeler tijdens de op 8 februari 2009 gespeelde wedstrijd FC Volendam – PSV.

Ter vergelijking Sno die werd vrijgesproken (op 1.10 minuut):
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://video.google.nl/videosearch?client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official&channel=s&hl=nl&q=evander%20sno%20rood%20tegen%20willem%20II&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wv#">http://video.google.nl/videosearch?clie ... =N&tab=wv#</a><!-- m -->

KNJB Undecided

Re: Volendam - PSV - Treesong - 09-02-2009

Wat heeft de judobond d'r nu weer mee te maken? :-k

Re: Volendam - PSV - Lamme Lennie - 09-02-2009

Fabian Wrote:Zeiksnor. Wij kregen 400 kaarten voor die palingboeren, terwijl Feyenoord weer de hele lange zijde kreeg. Je kan wel blijven zeiken....

Het lijkt me toch niet dat Feyenoord de hele lange zijde krijgt. Moeten Davy en ik dan thuis kijken?

2 wedstrijden vind ik overdreven, zeker als je het idd met Sno vergelijkt. Maar goed, hopelijk leert ie er wat van. Je kunt echter van geen enkele speler verwachten dat ie zijn armen niet mee de lucht in gooit als ie een luchtduel aangaat (is redelijk natuurlijk volgens mij).

Re: Volendam - PSV - Amor Fati - 09-02-2009

Ekslem Wrote:2 wedstrijden vind ik overdreven, zeker als je het idd met Sno vergelijkt. Maar goed, hopelijk leert ie er wat van. Je kunt echter van geen enkele speler verwachten dat ie zijn armen niet mee de lucht in gooit als ie een luchtduel aangaat (is redelijk natuurlijk volgens mij).

kan best
[Image: 15.jpg]

Ekslem Wrote:2 wedstrijden vind ik overdreven, zeker als je het idd met Sno vergelijkt. Maar goed, hopelijk leert ie er wat van. Je kunt echter van geen enkele speler verwachten dat ie zijn armen niet mee de lucht in gooit als ie een luchtduel aangaat (is redelijk natuurlijk volgens mij).

Hmm nou ik zou t zwak vinden van PSV als ze zich hier bij neerleggen. Aanvechten die hap! Denk dat er een goede kans is op verlaging van de straf (op de zitting beelden van Sno en zo zijn er nog wel wat voorbeelden laten zien enzo).. verhoging zal er iig nooit uitkomen voor zoiets.

Re: Volendam - PSV - Hoef - 09-02-2009

Peter Wrote:Hmm
[gay]
Peter Wrote:nou ik zou t zwak vinden
[baby]

Re: Volendam - PSV - Berend Botje - 09-02-2009

Treesong Wrote:Wat heeft de judobond d'r nu weer mee te maken? :-k

Waarom denk jij dat de Judo Bond Nederland <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.jbn.nl/jiu+jitsu/cDU435_Jiu+Jitsu.aspx">http://www.jbn.nl/jiu+jitsu/cDU435_Jiu+Jitsu.aspx</a><!-- m --> er iets mee te maken zou hebben?

Re: Volendam - PSV - Peter - 10-02-2009

Psv is akkoord gegaan. Slappe hap! Sad

Re: Volendam - PSV - Bumme - 10-02-2009

Peter Wrote:Psv is akkoord gegaan. Slappe hap! Sad

oud nieuws!

Re: Volendam - PSV - Bocaloca - 10-02-2009

Peter Wrote:

Gelezen, en nu?

Re: Volendam - PSV - Peter - 10-02-2009

Bocaloca Wrote:
Peter Wrote:

Gelezen, en nu?

Zo te zien nog geen verbeteringen. Sad

Re: Volendam - PSV - Bocaloca - 10-02-2009

Poeh Poeh ik reageer toch op je vraag :-"