The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Umag, LA en Gstaad - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Umag, LA en Gstaad (/showthread.php?tid=6070)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011

Bachinger inmiddels 4 mps gemist, Andujar 2 bps.

5e mp ook gemist. Hij slaat alleen elke keer aces op bp en deuce. grr.

Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011

Lijkt me een mooie dag om Wawrinka ook te zien verliezen, tegen Luczak die mij altijd goed gezind is.

Prima trouwens van Bachinger, alle concurrenten in top 5 met de overschatte Andujar.

Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011

Waarom overschat? De man heeft 1 toernooi gewonnen en 1 finale verloren. Gewoon een goede degelijke gravelspeler

Tijd om de meeste laffe keuzes van deze week te zien verdwijnen. Davai Youzhny en vamos Santiago

Youzhny-Istomin wel een belangrijk potje. Youzhny amper gekozen en Istomin omdat ie al door was vrij veel. Maar lijkt me een eitje voor Youzh in deze vorm.

Ach als Femke zo maar goud pakt :Big Grin

centre court Wrote:Youzhny-Istomin wel een belangrijk potje. Youzhny amper gekozen en Istomin omdat ie al door was vrij veel. Maar lijkt me een eitje voor Youzh in deze vorm.

Eens! Youzhny gaat Istomin wegblazen. If there ever was 1 NID!

Anders break je meteen Youzh, dan is 't meteen klaar.

Tuurlijk!

Stille Wrote:Waarom overschat? De man heeft 1 toernooi gewonnen en 1 finale verloren. Gewoon een goede degelijke gravelspeler

Voor 1033 is hij daardoor te duur. Dat hij voor die prijs zoveel gekozen wordt is overschatting van zijn kwaliteiten.

Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011

Eerste slachtoffer en niet eens een hele dure. Vrijwel iedereen had hem en heb Verdasco daar nog.

_Tampie Wrote:
Stille Wrote:Waarom overschat? De man heeft 1 toernooi gewonnen en 1 finale verloren. Gewoon een goede degelijke gravelspeler

Voor 1033 is hij daardoor te duur. Dat hij voor die prijs zoveel gekozen wordt is overschatting van zijn kwaliteiten.
Onzin. Met zijn loting pakt ie gewoon 45 punten met kans op meer tegen een onzekere Verdasco.

Youzhny gaat deze week de 250 puntjes even ophalen.

45 punten is te weinig voor die prijs, ik zag hem wel verliezen tegen Verdasco trouwens. Achteraf makkelijk praten, doen we de volgende keer maar vooraf. Tegen Bachinger zag ik hem uiteraard niet verliezen, heel lekker meegenomen natuurlijk. Misschien weer eens een echte tampieweek. Tot nu toe zit het wel mee.

centre court Wrote:Youzhny gaat deze week de 250 puntjes even ophalen.

Finale Youzhny def. Benneteau =P~

Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 27-07-2011

Lopez idem.

Laffe keuze Istomin eraf, dat moet ik ook niet doen.

_Tampie Wrote:45 punten is te weinig voor die prijs, ik zag hem wel verliezen tegen Verdasco trouwens. Achteraf makkelijk praten, doen we de volgende keer maar vooraf. Tegen Bachinger zag ik hem uiteraard niet verliezen, heel lekker meegenomen natuurlijk. Misschien weer eens een echte tampieweek. Tot nu toe zit het wel mee.
Daarom zeg ik ook met kans op meer. Uiteraard zag ik hem ook wel als underdog tegen Verdasco, maar die gaat volgende week naar Washington, dus ik wilde een vroeg verlies van hem opvangen. En van Almagro daarboven ben ik ook nog niet al te zeker.

Ramos, Ferrero, Berlocq en Dolgo even winnen vandaag in Umag en ik heb al een finalist binnen. En dan hopen dat het niet Ferrero wordt.

Finales Wawrinka def Lopez, Baghdatis def Falla, Starace def Berlocq

Stille Wrote:Finales Wawrinka def Lopez, Baghdatis def Falla, Starace def Berlocq

Undecided

Youzhny def Almagro, Potro def Fish, JCF def Cilic.

Klasse Youzhny, Hup Haider.

Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:45 punten is te weinig voor die prijs, ik zag hem wel verliezen tegen Verdasco trouwens. Achteraf makkelijk praten, doen we de volgende keer maar vooraf. Tegen Bachinger zag ik hem uiteraard niet verliezen, heel lekker meegenomen natuurlijk. Misschien weer eens een echte tampieweek. Tot nu toe zit het wel mee.
Daarom zeg ik ook met kans op meer. Uiteraard zag ik hem ook wel als underdog tegen Verdasco, maar die gaat volgende week naar Washington, dus ik wilde een vroeg verlies van hem opvangen. En van Almagro daarboven ben ik ook nog niet al te zeker.

Dat snap ik, ik denk dat jij de kans op meer hoger inschatte dan ik. Ik gaf hem niet meer dan 27% kans tegen Verdasco.

Denk ook wel dat Lopez een aardige kans heeft op dit oranje HC.

_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:

Dat snap ik, ik denk dat jij de kans op meer hoger inschatte dan ik. Ik gaf hem niet meer dan 27% kans tegen Verdasco.
Ik zou het nog op 35 zetten, maar ik acht de kans op een tank van Verdasco dus ook groot.

Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 27-07-2011

centre court Wrote:
Stille Wrote:Finales Wawrinka def Lopez, Baghdatis def Falla, Starace def Berlocq

Undecided

JCF?

centre court Wrote:

Undecided

En Youzhny die hier opeens gaat winnen, is niet lachwekkend?

Ik ga voor Wawrinka d. Lopez en Potro d. Baghdatis (als Fish van Muller wint, dan Fish).
Umag is echt een grote crapshoot, daar kan letterlijk iedereen in de finale komen.
Als ik dan toch moet: Chela d. Ferrero

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:

Undecided

En Youzhny die hier opeens gaat winnen, is niet lachwekkend?

Ik ga voor Wawrinka d. Lopez en Potro d. Baghdatis (als Fish van Muller wint, dan Fish).
Umag is echt een grote crapshoot, daar kan letterlijk iedereen in de finale komen.
Als ik dan toch moet: Chela d. Ferrero

Wat is er mis met Youzhny dan? Dat jij 'm niet hebt wil niet zeggen dat ie hier geen diepe run gaat maken. En wat is dat voor voorspelling in USA dan? Potro d. Bagh maar als Fish wint van Muller dan Fish? Nog iemand ruimte voor een nieuwe signature?