The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Umag, LA en Gstaad - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Umag, LA en Gstaad (/showthread.php?tid=6070) |
Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Bachinger inmiddels 4 mps gemist, Andujar 2 bps. Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 5e mp ook gemist. Hij slaat alleen elke keer aces op bp en deuce. grr. Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011 Lijkt me een mooie dag om Wawrinka ook te zien verliezen, tegen Luczak die mij altijd goed gezind is. Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011 Prima trouwens van Bachinger, alle concurrenten in top 5 met de overschatte Andujar. Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 Waarom overschat? De man heeft 1 toernooi gewonnen en 1 finale verloren. Gewoon een goede degelijke gravelspeler Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 Tijd om de meeste laffe keuzes van deze week te zien verdwijnen. Davai Youzhny en vamos Santiago Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Youzhny-Istomin wel een belangrijk potje. Youzhny amper gekozen en Istomin omdat ie al door was vrij veel. Maar lijkt me een eitje voor Youzh in deze vorm. Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 Ach als Femke zo maar goud pakt : Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011 centre court Wrote:Youzhny-Istomin wel een belangrijk potje. Youzhny amper gekozen en Istomin omdat ie al door was vrij veel. Maar lijkt me een eitje voor Youzh in deze vorm. Eens! Youzhny gaat Istomin wegblazen. If there ever was 1 NID! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Anders break je meteen Youzh, dan is 't meteen klaar. Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Tuurlijk! Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011 Stille Wrote:Waarom overschat? De man heeft 1 toernooi gewonnen en 1 finale verloren. Gewoon een goede degelijke gravelspeler Voor 1033 is hij daardoor te duur. Dat hij voor die prijs zoveel gekozen wordt is overschatting van zijn kwaliteiten. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 Eerste slachtoffer en niet eens een hele dure. Vrijwel iedereen had hem en heb Verdasco daar nog. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 _Tampie Wrote:Onzin. Met zijn loting pakt ie gewoon 45 punten met kans op meer tegen een onzekere Verdasco.Stille Wrote:Waarom overschat? De man heeft 1 toernooi gewonnen en 1 finale verloren. Gewoon een goede degelijke gravelspeler Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Youzhny gaat deze week de 250 puntjes even ophalen. Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011 45 punten is te weinig voor die prijs, ik zag hem wel verliezen tegen Verdasco trouwens. Achteraf makkelijk praten, doen we de volgende keer maar vooraf. Tegen Bachinger zag ik hem uiteraard niet verliezen, heel lekker meegenomen natuurlijk. Misschien weer eens een echte tampieweek. Tot nu toe zit het wel mee. Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011 centre court Wrote:Youzhny gaat deze week de 250 puntjes even ophalen. Finale Youzhny def. Benneteau =P~ Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 27-07-2011 Lopez idem. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 Laffe keuze Istomin eraf, dat moet ik ook niet doen. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 _Tampie Wrote:45 punten is te weinig voor die prijs, ik zag hem wel verliezen tegen Verdasco trouwens. Achteraf makkelijk praten, doen we de volgende keer maar vooraf. Tegen Bachinger zag ik hem uiteraard niet verliezen, heel lekker meegenomen natuurlijk. Misschien weer eens een echte tampieweek. Tot nu toe zit het wel mee.Daarom zeg ik ook met kans op meer. Uiteraard zag ik hem ook wel als underdog tegen Verdasco, maar die gaat volgende week naar Washington, dus ik wilde een vroeg verlies van hem opvangen. En van Almagro daarboven ben ik ook nog niet al te zeker. Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011 Ramos, Ferrero, Berlocq en Dolgo even winnen vandaag in Umag en ik heb al een finalist binnen. En dan hopen dat het niet Ferrero wordt. Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 Finales Wawrinka def Lopez, Baghdatis def Falla, Starace def Berlocq Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Stille Wrote:Finales Wawrinka def Lopez, Baghdatis def Falla, Starace def Berlocq Youzhny def Almagro, Potro def Fish, JCF def Cilic. Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Klasse Youzhny, Hup Haider. Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011 Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:45 punten is te weinig voor die prijs, ik zag hem wel verliezen tegen Verdasco trouwens. Achteraf makkelijk praten, doen we de volgende keer maar vooraf. Tegen Bachinger zag ik hem uiteraard niet verliezen, heel lekker meegenomen natuurlijk. Misschien weer eens een echte tampieweek. Tot nu toe zit het wel mee.Daarom zeg ik ook met kans op meer. Uiteraard zag ik hem ook wel als underdog tegen Verdasco, maar die gaat volgende week naar Washington, dus ik wilde een vroeg verlies van hem opvangen. En van Almagro daarboven ben ik ook nog niet al te zeker. Dat snap ik, ik denk dat jij de kans op meer hoger inschatte dan ik. Ik gaf hem niet meer dan 27% kans tegen Verdasco. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 Denk ook wel dat Lopez een aardige kans heeft op dit oranje HC. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 _Tampie Wrote:Ik zou het nog op 35 zetten, maar ik acht de kans op een tank van Verdasco dus ook groot.Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:45 punten is te weinig voor die prijs, ik zag hem wel verliezen tegen Verdasco trouwens. Achteraf makkelijk praten, doen we de volgende keer maar vooraf. Tegen Bachinger zag ik hem uiteraard niet verliezen, heel lekker meegenomen natuurlijk. Misschien weer eens een echte tampieweek. Tot nu toe zit het wel mee.Daarom zeg ik ook met kans op meer. Uiteraard zag ik hem ook wel als underdog tegen Verdasco, maar die gaat volgende week naar Washington, dus ik wilde een vroeg verlies van hem opvangen. En van Almagro daarboven ben ik ook nog niet al te zeker. Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 27-07-2011 centre court Wrote:Stille Wrote:Finales Wawrinka def Lopez, Baghdatis def Falla, Starace def Berlocq JCF? Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 centre court Wrote:En Youzhny die hier opeens gaat winnen, is niet lachwekkend?Stille Wrote:Finales Wawrinka def Lopez, Baghdatis def Falla, Starace def Berlocq Ik ga voor Wawrinka d. Lopez en Potro d. Baghdatis (als Fish van Muller wint, dan Fish). Umag is echt een grote crapshoot, daar kan letterlijk iedereen in de finale komen. Als ik dan toch moet: Chela d. Ferrero Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:En Youzhny die hier opeens gaat winnen, is niet lachwekkend?Stille Wrote:Finales Wawrinka def Lopez, Baghdatis def Falla, Starace def Berlocq Wat is er mis met Youzhny dan? Dat jij 'm niet hebt wil niet zeggen dat ie hier geen diepe run gaat maken. En wat is dat voor voorspelling in USA dan? Potro d. Bagh maar als Fish wint van Muller dan Fish? Nog iemand ruimte voor een nieuwe signature? |