The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Tennis Manager 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Tennis Manager 2007 (/showthread.php?tid=1364) |
- mindlight - 29-10-2007 Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Dat vraagteken was naar mindlight bedoeld.Ad Wim Wrote: Jij suggereerde het resetten van de modem, maar als het probleem in de modem zou zitten, zou Buurs toch uberhaupt niet kunnen posten hier? Buurs geeft aan dat het met kabel prima werkt, en draadloos niet. Probleem zit dus ofwel in de laptop, ofwel in de router. - Ad Wim - 29-10-2007 Ah oke, ik bedoelde natuurlijk ook de router resetten... - mindlight - 29-10-2007 Ad Wim Wrote:Ah oke, ik bedoelde natuurlijk ook de router resetten... Ok, nou succes met de hulp verder, ik heb er niet bepaald veel verstand van verder. ![]() - centre court - 29-10-2007 Feli Buurs! - THE MAILMAN - 29-10-2007 On topic: het duurt wel weer lang voordat SD de ranglijst heeft bijgewerkt. Zeker aan het kijken hoeveel punten ze Binaural deze week moeten geven. :wink: - buurs - 29-10-2007 Visite is weg, dus nog even naar de stand kijken :razz: Blijkt dat ik 40 pnt ben ingelopen ik sta nog 40 pnt achter :razz: Ik zal toch iets minder gaan gokken. De blake's en Robredo's kunnen achterwege blijven : ![]() - buurs - 29-10-2007 Nog bedankt Ad voor je hulp. Ik ben er helaas nog niet uit. Ik denk dat ik een andere router aanschaf. - centre court - 29-10-2007 centre court Wrote:haha leuke top van afgelopen week. Afgelopen week: 1. Team Achterhoek(baak) 2. Mabuhay 3. Rick Eenink(baak) 4. Bea Eenink(baak) 5. Scholten(baak) Team Achterhoek zelfs 333 punten, 42 meer dan de nr2! Ook de rondestand is forum-gekleurd: 1. Buurs 2. Ad Wim 3. Team Achterhoek 4. Bea 5. Aadje 6. Tampie :lol: - Tripplexxx - 29-10-2007 buurs Wrote:Visite is weg, dus nog even naar de stand kijken :razz: Mis jij nu 30 punten t.o.v de nummer 1 m.b.t de quiz??? - centre court - 29-10-2007 buurs Wrote:Visite is weg, dus nog even naar de stand kijken :razz: Klasse Buurs. er liggen zeker mogelijkheden nu! Maar wat treurig dat we niet zullen weten wat Binaural doet deze week! - kooltje - 29-10-2007 saaie week zo met al die winstpartijen van de quali's. Daarbij ook wawrinka en fish nog eens zekerheidjes ![]() - Overdune - 29-10-2007 buurs Wrote:Nog bedankt Ad voor je hulp. Kan zomaar het probleem zijn hoor, die van mij kapte er een tijdje terug ook ineens mee. - THE MAILMAN - 29-10-2007 Nou, ik heb mijn team voor Parijs staan: slechts 11 spelers en 31 euries over. Ik heb vanavond een vergadering, dus ik kan er niks meer aan veranderen (al geloof ik niet dat dat nog nodig is, ik kan geen andere teamsamenstelling bedenken). Heren, suc6 deze week en veel manager-plezier. :lol: :razz: :lol: - Scholten! - 29-10-2007 centre court Wrote:centre court Wrote:haha leuke top van afgelopen week. T'is wel raak in Baak ![]() - THE MAILMAN - 29-10-2007 The Baak-connection rules TM......... mooie slogan..... :razz: - centre court - 29-10-2007 Tripplexxx Wrote:buurs Wrote:Visite is weg, dus nog even naar de stand kijken :razz: dit vind ik ook al zo opvallend. We weten toch allemaal dat we elke keer de goede antwoorden hebben gegeven? toch komen we punten tekort... en juist de nr.1 heeft wel 't maximaal aantal punten. - buurs - 29-10-2007 Mijn team staat. Zie het morgen wel. Hopen dat het weer een Buurs-week wordt :8: - centre court - 29-10-2007 buurs, djoko of murray/gasquet? :8: - buurs - 29-10-2007 centre court Wrote:buurs, djoko of murray/gasquet? :8: ik heb geen djoko :wink: - buurs - 29-10-2007 ik heb veel gokjes. Met 40 punten achterstand wordt het volgende week lastig, dus alles of niets - centre court - 29-10-2007 ferrero baghdatis ljubicic? ook wel aantrekkelijk om de winnaar van dit trio te hebben, zeker gezien de vorm van davy. - Ad Wim - 29-10-2007 Ik ga ook gokken om proberen nog in de buurt van de top 5 en mijn eeuwige rivaal te komen. Maar wie precies hangt toch ook wel van PHM-Ancic af... - Genomico - 29-10-2007 Scholten! Wrote:centre court Wrote:centre court Wrote:haha leuke top van afgelopen week. Team Achterhoek ![]() ![]() Groeten van de supporter van het eerste uur! - centre court - 29-10-2007 ook de evt. keuze ancic-phm valt nu dus weg. ik heb nu ancic staan. laat ie maar winnen. dan ben ik klaar voor vanavond. - centre court - 29-10-2007 daar is de break voor mathieu al. als hij dit wint moet je je afvragen of ie van berdych wint en dus in je team moet. - andre - 29-10-2007 Als je wilt gokken moet je een keuze maken tussen Ferrero en Baghdatis en tussen Gonzalez en Youzhny. De winnaars van deze partijen kunnen ver komen. Ik neem ze niet omdat ze al ongeveer 50% kans hebben om nu uitgeschakeld te worden. - buurs - 30-10-2007 Vanaf vanmiddag ben ik 2 dagen op cursus. Dus mocht het tegenzitten, denk dan niet dat ik me niet meld, omdat het slecht gaat :wink: :8: - Ad Wim - 31-10-2007 Jij gaat wel lekker Kolemans. Als Baghdatis van Ljubo wint, ga je mij nog inhalen :o - kooltje - 31-10-2007 ja inderdaad..alleen grojean eruit voor 1 puntje. baghdatis inderdaad erg belangrijk...en de kans is er tegen ljubo. maar ja...ljubo moet echt deze week dus misschien kan hij beter dan vorige week. - kooltje - 31-10-2007 cc in grote problemen!! |