The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
TMS Parijs-Bercy - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: TMS Parijs-Bercy (/showthread.php?tid=296) |
- Ad Wim - 02-11-2005 Buurs, hoe staat het nu met je eventuele overwinning? Hoe sta je tov nummer 2 en 3? p.s. Mooi van Haas! - Genomico - 02-11-2005 Ik gun het Nalbandian van harte (zeker tegen Haas), maar hij is de enige veelgekozen speler bij MV-game die ik niet heb, dus ik betreur het niet als hij verliest... - buurs - 03-11-2005 Ad Wim Wrote:Buurs, hoe staat het nu met je eventuele overwinning? Hoe sta je tov nummer 2 en 3? Niet best.. :letitallout: Stond 37 punten voor. Cor heeft Roddick nog en ik Ferrero. :roll: Wanneer Roddick de finale haalt zal hij mij voorbij gaan. :x Arco heeft Mathieu en Ginepri nog. Die moeten er dus ook snel uit :| Ik heb er weinig vertrouwen in... :cry: - centre court - 03-11-2005 Mathieu gaat er wel af tegen Steppie. Ginepri word tricky met een redelijk loting tot aan de halve finale. Als je door een finaleplek van Roddick TM 2005 niet wint mag je Dhr. Taylor Dent bedanken. - Tampie - 03-11-2005 Nalbandian terug van 4-1 naar 4-3, hij serveert om weer gelijk te komen in de tweede set. Komop Haas, laat zien dat je een prutser bent en geef deze pot nog weg! - centre court - 03-11-2005 Nalbi wint nog wel. - buurs - 03-11-2005 centre court Wrote:Mathieu gaat er wel af tegen Steppie. Ginepri word tricky met een redelijk loting tot aan de halve finale. Als je door een finaleplek van Roddick TM 2005 niet wint mag je Dhr. Taylor Dent bedanken. Tja, op BP mistte hij een niet te missen bal... De baan lag helemaal open. :roll: - buurs - 03-11-2005 Haas serveert voor de wedstrijd ![]() - buurs - 03-11-2005 6-4, 6-3 ![]() - buurs - 03-11-2005 De finale moet Ljubicic - Stepanek worden, :roll: anders heb ik alles in de laatste week weggegeven. :oops: masters kun je niet meer serieus nemen :roll: - Ad Wim - 03-11-2005 Als Ljubicic maar in de finale komt, win ik zo'n boek. Dan wint ie namelijk van Roddick en dat is het enige gevaar waar ik nog echt bang voor ben. Verder mag Ginepri niet in de finale komen. Dus laat dat maar gebeuren. Alles wat davydenko daarbij doet, is mooi meegenomen. - buurs - 03-11-2005 Ad Wim Wrote:Als Ljubicic maar in de finale komt, win ik zo'n boek. Dan wint ie namelijk van Roddick en dat is het enige gevaar waar ik nog echt bang voor ben. Verder mag Ginepri niet in de finale komen. Dus laat dat maar gebeuren. Alles wat davydenko daarbij doet, is mooi meegenomen. Hebben we dezelfde belangen :wink: - centre court - 03-11-2005 Vandaag weer een aantal wedstrijden belangrijk in de strijd om te prijzen. Echt belangrijk is winst voor JCF en verlies voor Steppie en Roddick. - centre court - 03-11-2005 Tursunov-Davy 6-3. Gunstig. - centre court - 03-11-2005 Inmiddels 6-3 2-6 *2-3. Veel breaks. Denk niet dat tursunov dit vol kan houden. - jantjuhhh86 - 03-11-2005 Het belangrijkste potje van de dag is begonnen: Ferrero - Berdych 1-1* Come on JCF!! - centre court - 03-11-2005 Heb ze allebei maar ben ook maar voor JCF, toch wat meer kans tegen Gaudio/Ginepri. - Ad Wim - 03-11-2005 COME ON DAVY! Klasse! Ik zie niet zo snel iemand die hem kan stoppen tot de finale. - Ad Wim - 03-11-2005 Ferrero is het redelijk aan het verkloten. Miste al 3 bp's in de eerste set, verliest die met 7-5 en staat nu alweer op 0-1 0-15 - jantjuhhh86 - 03-11-2005 Ferrero maakte de big points niet, Berdych won z'n games net aan in de 1ste set,. nu gaat hij veel makkelijker ![]() - Ad Wim - 03-11-2005 Hij breakt eindelijk. Het gaat allemaal wel bijzonder moeizaam zeg. Wawrinka ging al miniem en nu Tomas. Ik weet dat Berdych een lastige klant is, maar ik acht Ferrero toch echt wel de betere speler. - Ad Wim - 03-11-2005 5-4, serveren voor de set, 1 bpp tegen krijgen en meteen gebroken worden! ![]() - Ad Wim - 03-11-2005 4-2 achter in de tie-break, inmiddels setpunt gehad op service Berdych, nu 6-6. Edit: hij verprutst inmiddels setpunt op eigen service, nu 7-7. KOM OP KONING! - centre court - 03-11-2005 Spannende TB! Edit: Ferrero wint de TB met 9-7!! :lol: - Ad Wim - 03-11-2005 En vamos, hij wint de tie-break! Pffff - centre court - 03-11-2005 AD, heb jij ze ook allebei? - Ad Wim - 03-11-2005 Als je zo naar de stats kijkt, is hij ook gewoon de betere. Hij maakt alleen 2 vd 8 bps en Berdch 3 uit 3. - Ad Wim - 03-11-2005 centre court Wrote:AD, heb jij ze ook allebei?Ja, maar bijna niemand van mijn concurrenten voor het boek heeft JCF en bijna iedereen wel Berdych. Dus hup Koning! - centre court - 03-11-2005 Ik kan wel voor JCF juichen maar als Roddick en Stepanek er vandaag niet uitvliegen kan ik de 4e plek definitief wel vergeten. En dan te bedenken dat ik gister nog blij was dat Roddick ondanks alles toch nog won van Dent. Keek alleen naar Tampie en d8 dat roddick eerder zijn hrbaty zou uitschakelen als Dent. Nu blijkt roddick nog veel gevaarlijker te zijn als Hrbaty en moet ik straks de Slovaak aanmoedigen. ![]() Roddick had er verdomme gister al uit moeten vliegen. ![]() - Ad Wim - 03-11-2005 Wint ie zo mooi de tie-break, wordt ie vroeg in de tweede set gebroken! KOM OP KONING! |