The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Umag, LA en Gstaad - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Umag, LA en Gstaad (/showthread.php?tid=6070) |
Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 Ik heb het vanuit eigen belang gedaan maar mijn voorspellingen gaan natuurlijk nooit gebeuren. Laten eerst Giraldo en Andreev maar eens winnen Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 Haha, zegt degene die al zijn jongens ziet winnen en 5 van de 6 in de finale ziet komen Youzhny was helemaal niks voor vorige week, en won toen van een paar knakkers en meteen gaat ie hier het toernooi winnen. Of is dat ook weer praten naar je eigen keuze, as usual? Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 Ik neem aan dat het over CC gaat? Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 Nee, CC uiteraard. Tampie beredeneert over het algemeen nog objectief. Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 Had het al aangepast :-) Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 27-07-2011 Andreev begint weer lekker! 3bp's missen op de service van Granollie, veel kans en verliezen. vervolgens eigen service op love gebroken worden ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Ad Wim Wrote:Haha, zegt degene die al zijn jongens ziet winnen en 5 van de 6 in de finale ziet komen We zullen zien wie er meer namen goed heeft in het finale weekend. Pas je je voorspelling voor USA nog aan? Of kunnen we dat gedeelte van Fish weg denken, dat gaat natuurlijk nergens over. Re: Umag, LA en Gstaad - mindlight - 27-07-2011 Nollie en Santi zijn grootheden Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 centre court Wrote:Prima, maak ik er Fish van.Ad Wim Wrote:Haha, zegt degene die al zijn jongens ziet winnen en 5 van de 6 in de finale ziet komen Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011 Heel objectief: Als Almagro gewoon speelt: Almagro def. Wawrinka Potro def. Fish (ik vertrouw Bagha voor geen cent; dit soort toernooien boeit hem niet) Cilic def. Ferrero (idd hier kunnen er veel winnen) Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 This Santi is good! Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011 Stom eigenlijk om Haider te nemen, echt laf managen. Ik had Giraldo op het lijstje maar met Haider al door en GGL nog voor de boeg voor Giraldo, toch voor HM gegaan. Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 Idem hier. Al is Giraldo ook onzeker, en zijn de banen hier heel snel dat Haider wel wat kon aanrichten. Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 27-07-2011 _Tampie Wrote:Heel objectief: Baghdatis is sowieso niet meer te vertrouwen. Wat zit die gast in de vormcrisis. Die komt er ook niet meer bovenop! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Tamp: Almagro def. Wawrinka Potro def. Fish Cilic def. Ferrero Ad: Wawrinka d. Lopez Potro d. Fish Chela d. Ferrero Stille: Almagro def Wawrinka Potro def FIsh Cilic def JCF CC: Youzhny def Almagro Potro def Fish JCF def Cilic Haggie: Almagro def. Giraldo Fish def. Bellucci Robredo def. Fognini ML: Almagro def. Giraldo Fish def. JMDP Fognini def. Ljubicic Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 27-07-2011 Andreev 06 63 63 dan maar. Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 Haggie Wrote:_Tampie Wrote:Heel objectief: Tegen Djoko heb ik wel weer de oude Baghdatis gezien. Ik wist dat bijna niemand hem zou nemen maar je weet hoe ik ben....altijd een paar gokjes erbij. De ene keer valt het goed, de andere keer niet. Hij kan zomaar van Lu verliezen maar ook zomaar de hf halen met kf tegen winnaar Harrison-Russell Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 centre court Wrote:Tamp: die van mij is niet serieus he. Wat ik zelf denk : Almagro def Wawrinka, Potro def FIsh en Cilic def JCF Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 _Tampie Wrote:Heel objectief:Reageer hier dan ook even zo overdreven op, CC. Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 27-07-2011 centre court Wrote:Tamp: Haggie: Almagro def. Giraldo Fish def. Bellucci Robredo def. Fognini Robredo op dreef, wint dit toernooi! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Heel objectief:Reageer hier dan ook even zo overdreven op, CC. Hij noemt toch geen ''vervanger'' voor Almagro? Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 Dus je vindt het niet hetzelfde wat hij zegt, alleen omdat ie geen vervanger noemt voor Almagro? Pff... Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 Regen in Gstaad Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 27-07-2011 Stille Wrote:Regen in Gstaad Andreev zat er net lekker in. Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Ad Wim Wrote:Dus je vindt het niet hetzelfde wat hij zegt, alleen omdat ie geen vervanger noemt voor Almagro? Hij zegt toch gewoon per toernooi wie het toernooi wint en van wie diegene wint in de finale? Waarom hij sommige spelers wel of niet neemt doet niks af aan zijn voorspelling. Jij doet dat ook maar zet daarachter dat je Fish als verliezend finalist ziet als ie van Muller wint. Dat is hetzelfde als dat je voorafgaand aan een WK een toto invult en Spanje tipt als winnaar maar daarachter zet, ''ik kies Nederland als Spanje de poulefase niet door komt''. Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Haggie Wrote:Stille Wrote:Regen in Gstaad Haider ook! Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011 Omdat ie een keer op 0-15 kwam Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 27-07-2011 Ga anders ff lunchen Stille! Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011 Haggie Wrote:Ga anders ff lunchen Stille! Ga anders ff werken Stille! Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011 centre court Wrote:Dat zeg ik toch ook? Hij doet alleen een voorbehoud en ik ook. Dat hij geen alternatief noemt, maakt voor mij niet uit.Ad Wim Wrote:Dus je vindt het niet hetzelfde wat hij zegt, alleen omdat ie geen vervanger noemt voor Almagro? In jouw vergelijking tipt hij toch ook Spanje als winnaar, mits hun vliegtuig niet neerstort? |