The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Umag, LA en Gstaad - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Umag, LA en Gstaad (/showthread.php?tid=6070)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Re: Umag, LA en Gstaad - Stille - 27-07-2011

Ik heb het vanuit eigen belang gedaan maar mijn voorspellingen gaan natuurlijk nooit gebeuren. Laten eerst Giraldo en Andreev maar eens winnen

Re: Umag, LA en Gstaad - Ad Wim - 27-07-2011

Haha, zegt degene die al zijn jongens ziet winnen en 5 van de 6 in de finale ziet komen cry

Youzhny was helemaal niks voor vorige week, en won toen van een paar knakkers en meteen gaat ie hier het toernooi winnen. Of is dat ook weer praten naar je eigen keuze, as usual?

Ik neem aan dat het over CC gaat?

Nee, CC uiteraard. Tampie beredeneert over het algemeen nog objectief.

Had het al aangepast :-)

Re: Umag, LA en Gstaad - Haggie - 27-07-2011

Andreev begint weer lekker! 3bp's missen op de service van Granollie, veel kans en verliezen.
vervolgens eigen service op love gebroken worden ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Re: Umag, LA en Gstaad - centre court - 27-07-2011

Ad Wim Wrote:Haha, zegt degene die al zijn jongens ziet winnen en 5 van de 6 in de finale ziet komen cry

Youzhny was helemaal niks voor vorige week, en won toen van een paar knakkers en meteen gaat ie hier het toernooi winnen. Of is dat ook weer praten naar je eigen keuze, as usual?

We zullen zien wie er meer namen goed heeft in het finale weekend. Pas je je voorspelling voor USA nog aan? Of kunnen we dat gedeelte van Fish weg denken, dat gaat natuurlijk nergens over.

Re: Umag, LA en Gstaad - mindlight - 27-07-2011

Nollie en Santi zijn grootheden Notworthy

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, zegt degene die al zijn jongens ziet winnen en 5 van de 6 in de finale ziet komen cry

We zullen zien wie er meer namen goed heeft in het finale weekend. Pas je je voorspelling voor USA nog aan? Of kunnen we dat gedeelte van Fish weg denken, dat gaat natuurlijk nergens over.
Prima, maak ik er Fish van.

Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011

Heel objectief:
Als Almagro gewoon speelt: Almagro def. Wawrinka
Potro def. Fish (ik vertrouw Bagha voor geen cent; dit soort toernooien boeit hem niet)
Cilic def. Ferrero (idd hier kunnen er veel winnen)

This Santi is good!

Re: Umag, LA en Gstaad - _Tampie - 27-07-2011

Stom eigenlijk om Haider te nemen, echt laf managen. Ik had Giraldo op het lijstje maar met Haider al door en GGL nog voor de boeg voor Giraldo, toch voor HM gegaan.

Idem hier. Al is Giraldo ook onzeker, en zijn de banen hier heel snel dat Haider wel wat kon aanrichten.

_Tampie Wrote:Heel objectief:
Potro def. Fish (ik vertrouw Bagha voor geen cent; dit soort toernooien boeit hem niet)Cilic def. Ferrero (idd hier kunnen er veel winnen)

Baghdatis is sowieso niet meer te vertrouwen. Wat zit die gast in de vormcrisis. Die komt er ook niet meer bovenop!

Tamp:
Almagro def. Wawrinka
Potro def. Fish
Cilic def. Ferrero

Ad:
Wawrinka d. Lopez
Potro d. Fish
Chela d. Ferrero

Stille:
Almagro def Wawrinka
Potro def FIsh
Cilic def JCF

CC:
Youzhny def Almagro
Potro def Fish
JCF def Cilic

Haggie:
Almagro def. Giraldo
Fish def. Bellucci
Robredo def. Fognini

ML:
Almagro def. Giraldo
Fish def. JMDP
Fognini def. Ljubicic

Andreev cry

06 63 63 dan maar.

Haggie Wrote:
Potro def. Fish (ik vertrouw Bagha voor geen cent; dit soort toernooien boeit hem niet)Cilic def. Ferrero (idd hier kunnen er veel winnen)

Baghdatis is sowieso niet meer te vertrouwen. Wat zit die gast in de vormcrisis. Die komt er ook niet meer bovenop!

Tegen Djoko heb ik wel weer de oude Baghdatis gezien. Ik wist dat bijna niemand hem zou nemen maar je weet hoe ik ben....altijd een paar gokjes erbij. De ene keer valt het goed, de andere keer niet. Hij kan zomaar van Lu verliezen maar ook zomaar de hf halen met kf tegen winnaar Harrison-Russell

centre court Wrote:Tamp:
Almagro def. Wawrinka
Potro def. Fish
Cilic def. Ferrero

Ad:
Wawrinka d. Lopez
Potro d. Fish
Chela d. Ferrero

Stille:
Wawrinka def Lopez
Baghdatis def Falla
Starace def Berlocq

CC:
Youzhny def Almagro
Potro def Fish
JCF def Cilic

die van mij is niet serieus he. Wat ik zelf denk : Almagro def Wawrinka, Potro def FIsh en Cilic def JCF

Potro def. Fish (ik vertrouw Bagha voor geen cent; dit soort toernooien boeit hem niet)
Reageer hier dan ook even zo overdreven op, CC.

centre court Wrote:Tamp:
Almagro def. Wawrinka
Potro def. Fish
Cilic def. Ferrero

Ad:
Wawrinka d. Lopez
Potro d. Fish
Chela d. Ferrero

Stille:
Wawrinka def Lopez
Baghdatis def Falla
Starace def Berlocq

CC:
Youzhny def Almagro
Potro def Fish
JCF def Cilic

Haggie:
Almagro def. Giraldo
Fish def. Bellucci
Robredo def. Fognini

Robredo op dreef, wint dit toernooi!

Ad Wim Wrote:
Reageer hier dan ook even zo overdreven op, CC.

Hij noemt toch geen ''vervanger'' voor Almagro?

Dus je vindt het niet hetzelfde wat hij zegt, alleen omdat ie geen vervanger noemt voor Almagro?
Pff...

Regen in Gstaad

Stille Wrote:Regen in Gstaad

Andreev zat er net lekker in. Icon_evil

Ad Wim Wrote:Dus je vindt het niet hetzelfde wat hij zegt, alleen omdat ie geen vervanger noemt voor Almagro?
Pff...

Hij zegt toch gewoon per toernooi wie het toernooi wint en van wie diegene wint in de finale? Waarom hij sommige spelers wel of niet neemt doet niks af aan zijn voorspelling. Jij doet dat ook maar zet daarachter dat je Fish als verliezend finalist ziet als ie van Muller wint.
Dat is hetzelfde als dat je voorafgaand aan een WK een toto invult en Spanje tipt als winnaar maar daarachter zet, ''ik kies Nederland als Spanje de poulefase niet door komt''.

Haggie Wrote:
Stille Wrote:Regen in Gstaad

Andreev zat er net lekker in. Icon_evil

Haider ook!

Omdat ie een keer op 0-15 kwam Undecided

Ga anders ff lunchen Stille!

Haggie Wrote:Ga anders ff lunchen Stille!

Ga anders ff werken Stille!

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus je vindt het niet hetzelfde wat hij zegt, alleen omdat ie geen vervanger noemt voor Almagro?
Pff...

Hij zegt toch gewoon per toernooi wie het toernooi wint en van wie diegene wint in de finale? Waarom hij sommige spelers wel of niet neemt doet niks af aan zijn voorspelling. Jij doet dat ook maar zet daarachter dat je Fish als verliezend finalist ziet als ie van Muller wint.
Dat is hetzelfde als dat je voorafgaand aan een WK een toto invult en Spanje tipt als winnaar maar daarachter zet, ''ik kies Nederland als Spanje de poulefase niet door komt''.
Dat zeg ik toch ook? Hij doet alleen een voorbehoud en ik ook. Dat hij geen alternatief noemt, maakt voor mij niet uit.

In jouw vergelijking tipt hij toch ook Spanje als winnaar, mits hun vliegtuig niet neerstort?