The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Tennis Manager 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Tennis Manager 2006 (/showthread.php?tid=436)

- Ad Wim - 15-05-2006

Dat lijkt me een goed plan, maar dan hebben we het niet over Ajax-Feyenoord Wink

Wel jammer dat je zo onwijs ver weg woont. Misschien moeten een keer in het midden van het land een tennistoernooitje organiseren. En dan niet van dat rare Dynamic Tennis, maar gewoon the real thing.

- Mr. T - 15-05-2006

Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:IK zeg ook niet dat ik het slecht vind, maar je bent weer niet voor een standaardteam gegaan. Dat is leuk en moedig, maar het kan je ook opbreken, zoals vorige week.

Dat is waar. Het kan mij ook erg opbreken. Afgelopen week gigantisch gefaald en daar irriteer ik me ook aan. Ik geef je groot gelijk, maar misschien wordt dit een keer mijn week......

Ps. CC.. oudere vrouwen hebben wel wat :wink: ..

ik gun het je wel, ben je afgelopen week wel erg hard voorbij geknald :wink:

het leuke van al die verschillende team is dat ik nu al aan mezelf begin te twijfelen.. of is dat nu juist niet leuk?

aan de andere kant moet ik toch die 250 punten op de nr. 1 op de een of andere manier inhalen Icon_twisted

- centre court - 15-05-2006

Ad Wim Wrote:Dat lijkt me een goed plan, maar dan hebben we het niet over Ajax-Feyenoord Wink

Wel jammer dat je zo onwijs ver weg woont. Misschien moeten een keer in het midden van het land een tennistoernooitje organiseren. En dan niet van dat rare Dynamic Tennis, maar gewoon the real thing.

Nee Feyenoord-Ajax heb ik hier in de buurt al genoeg discussie over. Baak is een ''Ajax-dorp'', zoals er hier in de buurt ook ''Feyenoord-dorpen'' zijn. heel apart eigenlijk.
Maar kijk wel uit wat je zegt he, je beledigd geno hier wel mee. :8:
ga met haggie, scholten en hopelijk nog meer zeer zeker dynamic tennis spelen bij geno. lijkt me prachtig.
maar een keer tennissen ergens lijkt me goed.

- centre court - 15-05-2006

Mr. T Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:IK zeg ook niet dat ik het slecht vind, maar je bent weer niet voor een standaardteam gegaan. Dat is leuk en moedig, maar het kan je ook opbreken, zoals vorige week.

Dat is waar. Het kan mij ook erg opbreken. Afgelopen week gigantisch gefaald en daar irriteer ik me ook aan. Ik geef je groot gelijk, maar misschien wordt dit een keer mijn week......

Ps. CC.. oudere vrouwen hebben wel wat :wink: ..

ik gun het je wel, ben je afgelopen week wel erg hard voorbij geknald :wink:

het leuke van al die verschillende team is dat ik nu al aan mezelf begin te twijfelen.. of is dat nu juist niet leuk?

aan de andere kant moet ik toch die 250 punten op de nr. 1 op de een of andere manier inhalen Icon_twisted

Elke week hoor je weer dezelfde dingen:
- Ik ben niet tevreden.
- Worden grote verschillen gemaakt deze week.

Vind ik mooi. Vaak vallen de verschillen in punten nog wel mee. Ook vallen de verschillen in de teams deze week nog wel mee. elk team heeft 2 of 3 aparte spelers waar ze in geloven en de rest blijkbaar niet. ook deze week staan er weer 7 a 8 spelers sowieso bij iedereen in 't team. de zekerheidjes zijn er altijd.

- kuiper - 16-05-2006

Mooi balen. Ik moest gisteren om 19.00 weg en kwam pas laat thuis. De gok genomen met Santoro en Kohlschreiber. Dus weg 2 spelers en weg deze wwek TM. :letitallout:

- Haggie - 16-05-2006

Excell-sheet ontvangen?

- centre court - 16-05-2006

jaa. toppie! :8:

- Ad Wim - 16-05-2006

Jazeker, bedankt weer.

Als ik zo kijk naar de stats, dan zijn Haas, Massu en Horna mijn troeven. Nieminen, Rochus, Verdasco en Volandri moeten er zo snel mogelijk uit.

misschien kun je even een kleine samenvatting van opvallende zaken. :wink:

- buurs - 16-05-2006

Ad Wim Wrote:Jazeker, bedankt weer.

Als ik zo kijk naar de stats, dan zijn Haas, Massu en Horna mijn troeven. Nieminen, Rochus, Verdasco en Volandri moeten er zo snel mogelijk uit.

Zou idd mooi zijn als deze 2 er deze ronde al uitgaan. :razz:

- Ad Wim - 16-05-2006

Zo snel mogelijk staat er, hè. En het is mooi dat ik geen van beiden heb, want dan verliezen heel veel mensen sowieso een speler die ik niet heb. Dan moet Massu wel winnen natuurlijk.

- Mr. T - 16-05-2006

ik zie daar toch Davydenko doorgaan. Die doet het in Hamburg meestal ook wel goed. Ongelukkig voor Massu, die op dit forum zo'n topjaar werd voorspeld. Hij heeft gewoon pech met de loting en kan zich denk ik beter richten op de kleinere toernooien, daar haalt hij betere resultaten.

- Ad Wim - 16-05-2006

Davydenko gaf vorige week niet voor niets op. Het was een close match tussen hem en Almagro en dan geef je niet zomaar op.
En dan nog, Massu is mijns inziens op gravel dit seizoen beter dan Davydenko.
Het blijft natuurlijk een gok, maar het is wel een doordachte gok.
En als hij wint, zou hij ook de halve finale kunnen halen gezien de loting en daar kun je dan mee scoren.

- cruijff - 16-05-2006

Haggie Wrote:Excell-sheet ontvangen?

nee nog niet :Big Grin

haggie had ook maar gemaild naar weinig mensen viel me meteen op.

- Mr. T - 16-05-2006

Ad Wim Wrote:Jazeker, bedankt weer.

Massu en Horna zijn al weer exit..

Maar geen nood, Haas gaat het deze week helemaal doen! =D>

Ad Wim Wrote:CC: Rochus, Serra, Monaco, Volandri, Verdasco
Ad: Massu, Melzer, Haas, Robredo

Moedig om niet voor Robredo te gaan, maar misschien ook stom. Vanwaar die gok? En Rochus snap ik ook niet. Voor de rest leuk, ben benieuwd!

robredo moet nu wel van serra winnen ad. heb met verdasco, monaco en zometeen volandri al wel 7 punten natuurlijk. Monaco zelfs 10. Haas en Robredo kunnen ver komen en daarom zal ik nog niet te hoog van de toren blazen, maar een verrassing van serra tegen robredo en 't is weer feest. Icon_twisted

- Haggie - 16-05-2006

centre court Wrote:haggie had ook maar gemaild naar weinig mensen viel me meteen op.

Heb het naar 10a11 mensen gedaan.

Cruijff weet ik idd niet zeker. even bekijken nog Smile ..

Haggie Wrote:
centre court Wrote:haggie had ook maar gemaild naar weinig mensen viel me meteen op.

Heb het naar 10a11 mensen gedaan.

Cruijff weet ik idd niet zeker. even bekijken nog Smile ..

ik zag maar 6 a 7 adressen. of zaten er een aantal BCC-tjes bij? :wink:

- Haggie - 16-05-2006

Kuiper,Tampie,Genomico,Kooltje,Rick (2x), Scholten en Buurs.

Zijn idd maar 7 adressen.
Met Cruijff ben ik nu bezig, naar mezelf stuur ik hem niet en van Arco heb ik geen email Smile ..

- Haggie - 16-05-2006

Weet iemand de Teamnaam van Cruijff? Hij staat niet in de forum-subleague ofwel?

Kooltje, Mr.T en TriplleXXX willen er mss ook wel bij... of word je dan te druk? :wink:

- Haggie - 16-05-2006

Kooltje zit er nu bij, alleen die versie hebben jullie nog niet. Ze moeten het zelf vragen :wink: ..

- Ad Wim - 16-05-2006

centre court Wrote:

Moedig om niet voor Robredo te gaan, maar misschien ook stom. Vanwaar die gok? En Rochus snap ik ook niet. Voor de rest leuk, ben benieuwd!

robredo moet nu wel van serra winnen ad. heb met verdasco, monaco en zometeen volandri al wel 7 punten natuurlijk. Monaco zelfs 10. Haas en Robredo kunnen ver komen en daarom zal ik nog niet te hoog van de toren blazen, maar een verrassing van serra tegen robredo en 't is weer feest. Icon_twisted
Als Haas nu ook nog verliest, is het denk ik de zwartste dag uit mijn TM-carriere. Sowieso is het nu weer alleen maar schade beperken. Ik heb deze week alle verkeerde keuzes gemaakt.

- kooltje - 16-05-2006

Haggie Wrote:Kooltje zit er nu bij, alleen die versie hebben jullie nog niet. Ze moeten het zelf vragen :wink: ..
wat moet ik doen?

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:

Als Haas nu ook nog verliest, is het denk ik de zwartste dag uit mijn TM-carriere. Sowieso is het nu weer alleen maar schade beperken. Ik heb deze week alle verkeerde keuzes gemaakt.

haas geeft dus ook nog eens op.

- Haggie - 16-05-2006

kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Kooltje zit er nu bij, alleen die versie hebben jullie nog niet. Ze moeten het zelf vragen :wink: ..
wat moet ik doen?

Ik heb jou al mailtje gestuurd toch.

- Haggie - 16-05-2006

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:

Ik ga weer op je uitlopen :wink: ..

- Ad Wim - 16-05-2006

Knapperd.

- Haggie - 16-05-2006

Ad Wim Wrote:Knapperd.

Hoe was de uitzending gisteravond trouwens met Paul? Ik zag dat je mocht buikschuiven Smile .. genoten?