The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Auto's - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Auto's (/showthread.php?tid=130)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


- Keyzer - 20-04-2007

Het model dat ik mocht rijden, kost zo'n 77.000 euro... Dat red ik niet met mijn salarisje...


- Depor - 20-04-2007

Ik zou dan zowiezo voor de R8 gaan

[Image: audi-r8-1.jpg]

Kost alleen +/- 150.000 eurie


- goa - 20-06-2007

Aangezien ik inmiddels een gezin te onderhouden heb, is de Saab 900 cabrio T16S inmiddels vervangen door een Volvo V70 2.4 T :cry:


- Bor de Wolf - 20-06-2007

goa Wrote:Aangezien ik inmiddels een gezin te onderhouden heb, is de Saab 900 cabrio T16S inmiddels vervangen door een Volvo V70 2.4 T :cry:

sloeber


- goa - 20-06-2007

Grappig dat jij dit topic leest, geinteresseerd in auto's nu je een bod gedaan hebt op huis met parkeerplaats in deze gezinsbuurt?


- Bor de Wolf - 20-06-2007

goa Wrote:Grappig dat jij dit topic leest, geinteresseerd in auto's nu je een bod gedaan hebt op huis met parkeerplaats in deze gezinsbuurt?

Ik zag je als laatste poster staan. Ik wil altijd weten watvoor onzin je uitkraamt op het forum. Moet je niet naar bed? Je was toch ziek, zwak en misselijk? Je dochter staat morgen weer om zes uur naast je bed te springen.


- Treesong - 12-09-2007

Eiiiiiiiiiiiindelijk een auto gekocht waar me vrâh en ik het allebei over eens zijn :wink:

[Image: 118623124501.JPG]


- Berend Botje - 12-09-2007

Gelukkig spaar je wegenbelasting uit, dan kan je misschien de benzine betalen. Is er trouwens nog benzine te koop voor dit ding? Ik bedoel benzine met een hoop lood erin?


- goa - 12-09-2007

Mooie bak hoor.


- Berend Botje - 12-09-2007

Ja, goeie bak.


- Treesong - 13-09-2007

Ik heb al een pijp en een Burberrysjaal aangeschaft, dus maak je geen zorgen :wink:


- Ekslem - 13-09-2007

Ik neem aan dat je dat ding in een garagebox of iets dergelijks zet? Lijkt me dat de spiegeltjes er anders zo afliggen. Mooie bak =D>


- Ad Wim - 13-09-2007

Inderdaad leuke bak, zo'n Amazone, maar ik vind die Kattenrug op de achtergrond toch mooier :wink:


Re: Auto's - Ad Wim - 07-05-2008

Er zijn vast genoeg mensen hier die meer verstand hebben van auto's dan ik, dus daarom de volgende vraag:

Mijn vriendin mag bij haar nieuwe werk een auto uitzoeken en kiezen uit de volgende modellen: Peugeot 207, Seat Ibiza, VW Polo en Renault Clio.
Ze krijgt er een tankpas voor privé bij, dus de zuinigheid van de auto doet er niet echt toe. Het gaat dan meer om hij rijcomfort en onderhoudsvriendelijkheid. Welke raden jullie aan?


Re: Auto's - Gerben Zonderland - 07-05-2008

Ehm, moet ze hem nu bestellen? Dan zou ik voor de peauleau gaan. Maar van de Ibiza komt in september een nieuwe, dus daar zullen op het oude model nu wel heel veel gratis extra toeters en bellen bij zitten om van deze voorraad af te komen. Verder heb ik het niet zo op Franse auto's...


Re: Auto's - Ad Wim - 07-05-2008

Ze moet ergens volgende week kiezen, dus dat zal dan wel het oude model zijn. Het gaat via leaseplan, dus ik vraag me af of die er dan extra dingen opzetten... Verder komen ze volgens mij allemaal in standaard uitvoering en betaal je meer voor accessoires.


Re: Auto's - Mac - 07-05-2008

polo of ibiza maakt niet zoveel uit, veel dezelfde onderdelen. Denk dat seat qua onderhoud iets goedkoper is omdat je niet voor de naam volkswagen betaalt. Restwaarde polo is hoger maar neem aan dat ze daar geen rekening mee hoeft te houden. Verder heb ik t ook niet zo op franse auto's alhoewel de peugeot x06 serie vrij aardig was. Rijcomfort is vrij persoonlijk, volgens mij hebben franse auto's over het algemeen een iets minder strak onderstel dan volkswagen.


Re: Auto's - Ekslem - 07-05-2008

Onderhoud wordt betaald lijkt me...


Re: Auto's - Ad Wim - 07-05-2008

In principe wordt onderhoud betaald ja, maar het gaat er meer om dat je niet opeens langs de kant van de weg komt te staan. Of dat je je auto regelmatig kwijt bent voor reparatie...

Maar bedankt voor de adviezen heren.


Re: Auto's - Ekslem - 07-05-2008

Dat las ik idd in je post, maar Mac volgens mij niet :8:

Ik zou denk ik voor de Clio sport gaan :8:


Re: Auto's - Bocaloca - 07-05-2008

TOYOTA!!!!!!!!


Re: Auto's - Box Brother - 07-05-2008

Ik rij sinds 2 weken de nieuwe Fiat 500 1.4 Sport. Aardig ding en rijd heerlijk...


Re: Auto's - Gerben Zonderland - 08-05-2008

Box Brother Wrote:Ik rij sinds 2 weken de nieuwe Fiat 500 1.4 Sport. Aardig ding en rijdTTTTTT heerlijk...

[gay]


Re: Auto's - Depor - 09-05-2008

Box Brother Wrote:Ik rij sinds 2 weken de nieuwe Fiat 500 1.4 Sport. Aardig ding en rijd heerlijk...

Dinkey toy Wink Wink

Je vriendin moet gewoon in alle auto's gaan proefrijden. De 207 is een prima auto ik vind alleen de dooie hoek wat groot.
De andere drie zijn praktisch hetzelfde.


Re: Auto's - Legion - 09-05-2008

Seat Ibiza of VW Polo maakt niets uit Adje. Ik zou dan gewoon voor degene kiezen die ik het mooist vind. Ik rij over een paar weekjes in een Leon, dus als jij het kleine broertje van Legion wil zijn moet je die Ibiza maar nemen :8:


Re: Auto's - Legion - 09-05-2008

Je moet ook ff je bijtelling checken Ada.
Staat een artikel over in de telegraaf vandaag
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/3958622/_Leaserijders_misleid__.html?p=15,1">http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/3 ... tml?p=15,1</a><!-- m -->


Re: Auto's - Ad Wim - 09-05-2008

Ze heeft al in de Peugeot en de Seat gereden, en ze vond de Peugeot duidelijk fijner rijden. Ik weet van vroeger thuis dat VW gewoon goed is en dat de Seat een aftreksel is van de VW, dus dat de Ibiza en de Polo op elkaar lijken.
Ze neigt nu naar de 207 en dat lijkt me prima. Ik zou voor de VW gaan, puur en alleen om het merk, maar ze vindt de Polo niet echt mooi, tja...

Bedankt voor de adviezen allen.


Re: Auto's - Depor - 09-05-2008

Seat is van VW, zelfde carroserie motor etc.


Re: Auto's - Legion - 09-05-2008

Je hebt overduidelijk de broek niet aan thuis Ada.


Re: Auto's - Depor - 09-05-2008

Legion Wrote:Je hebt overduidelijk de broek niet aan thuis Ada.

Het is haar lease auto Big Grin Dus lijkt me logisch dat zij kiest